• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Lizz
    Ik glimlach en kijk ik even in de spiegel.
    Hij paste me wel erg mooi.
    Ik keek op het prijskaartje.
    "wat!" twintig euro. Dat was echt geen geld.
    Ik loop terug en kleed me om met het jurkje over mijn arm.
    Eigenlijk wou ik nog iets moois voor morgen kopen.
    ik zag een mooie jurk, hij was kort en er zaten mooie steentjes op.
    De prijs was wel iets duurder maar voor een keer kon het geen kwaad.
    Hij paste me oo goed en ik ging betalen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik loop Lizz lachend achterna, en als ze betaalt heeft lopen we weer naar buiten.
    'Meisjes zijn shopverslaafd, officieel' lach ik.
    Opeens zie ik de streetshop en grijns breed.
    'Omg, caps!' grijns ik...


    El Diablo.

    lizz
    "ook sommige jongens hoor" glimlach ik en pak zijn hand.
    Ineens ziet hij een winkel en grijnsd. "sorry wat zei je net?"

    [ik ga omkleden kom zo boven nog straks ff verjaardag van nichtje-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Niks' zeg ik met een onschuldige glimlach.
    Ik kijk rond en grijns breed. Ik pak gelijk 5 caps die ik leuk vind.
    'Deze is leuk, en deze' grijns ik...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik begin te lachen om hem. "die donker blauwe staat je mooi" glimlach ik en pak er vervolgens ook een en zet hem op mijn hoofd en doe het pieceteken.
    Lachend kijk ik hem aan en duw een zonnebril op zijn neus.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik en zet de zonnebril weer af.
    ik loop naar de kassa, en betaal ook de cap van Lizz.
    Grijnzend loop ik weer naar buiten..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Toen hij over eten begon ging mijn maag tekeer en keek ik beschamend weg. Ik had opeens hele erge honger en kijk hem weer aan. 'Ik heb honger, dus ja heel graag, Kurt' zeg ik, doelend op het eten. Ik wreef over mijn buik en had echt erge honger. Terwijl ik net zo misselijk was, de misselijkheid was weg, maar nog steeds voelde ik me duidelig. Ik kroop dieper in het bed en voelde me lekker warm en veilig aan. 'Je komt toch weer terug' zeg ik hoopvol en kijk hem weer aan. 'Ik wil dat je gewoon de hele tijd bij me blijft. Ik heb geen zin in de jongens. En vooral niet in Damian en Finn' zeg ik eerlijk en zuchtend. Ik moest elke keer bij hun zijn en wou even gewoon rust. Kurt en Blaine waren wel mijn bodygaurds om me te beschermen. Ik was wel gerustgesteld door Kurt. Misschien is het inderdaad een griepje en was het zo wel weer over en kon ik weer leuke dingen doen. Hier in spanje heerste ook wel eens echt een griep net als in andere landen. Hopelijk ging die griep weg en kon ik weer echt vakantie vieren.

    Blaine Anderson:

    'Ik zweer je, als ik Emily niet in mijn armen had. Had ik serieus zijn gezicht verbouwd' zeg ik boos tegen Finn, maar hield me in voor Bella. Ik keerde mijn rug toe naar Damian en gaf Emily haar flesje, die gulzig begon te drinken en smakgeluidje begon te maken. Ik probeerde kalm te blijven, maar Damian ging echt mij op de proef stellen. Ik had heus wel door dat het een dreigende gebaar was, maar het deed me absoluut niets. Het irriteerde om het feit dat mensen zo snel dachten dat ik slap was en dat ik niet eens iemand aan kon. 'Hij is niet eens bezorgd om Bella' zeg ik tegen Finn, doelend dat Damian naar de woonkamer ging. 'Hij wil alleen pronken over hoe mooi ze wel niet is en wilt alleen maar naar bed met haar' zeg ik geiriteerd en zuchtend. Bella had ook gevoelens en hij lette niet eens daarop en wilt alleen ruzie maken. 'Ik wist al in het begin dat hij niet goed was voor haar. Finn jij bent veel beter voor haar' zeg ik gemeend en eerlijk. Ik leunde tegen het aanrecht en keek toe hoe Emily dronk. Ik bekeek haar lief en haar oogjes richten op mij en ze kirde weer. Maar het melk kwam een beetje op haar wang en veegde met mijn duim het weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    lizz
    lachend kus ik hem en zet mijn cap op.
    "met xfactor doe ik hem op voor jou" lachend kijk ji khem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Jeej' grijns ik, en we lopen langs een juwelier.
    'Nog bling bling nodig?'


    El Diablo.

    lizz
    ik knik "hier verkopen ze moioe zilveren armbanden en ik heb nog eentje nodig" grijnzend trek ik hem de winkel in en begin te zoeken.
    Tsja hij moest er maar aan wennen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Of deze' grijns ik.
    Ik hou een ketting omhoog en kijk haar grijnzend aan..


    El Diablo.

    LIzz
    Hij hield een mooie zilveren ketting omhoog "wauw die is echt mooi" ik glimlach even.
    Ik legde het even op mijn hand maar zag het prijskaartje. en zucht even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Natuurlijk blijf ik bij je, Bella,' zei ik lief tegen haar, waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte. 'We zijn beste vrienden, en als jij wilt dat ik bij je blijft dan doe ik dat met alle liefde.' zei ik naar waarheid. Ik zuchtte zachtjes terwijl ik naar haar keek, ik maakte me zo'n zorgen om haar. 'Dan ga ik lekkere groentesoep maken voor je, zodat je vitaminetjes binnenkrijgt en weer lekker snel opknapt.' zei ik lief tegen haar. Ik streek nog één laatste keer door haar haren en liep weer naar de keuken, waar ik Finn en Blaine aantrof, gelukkig was Damian weg. Meteen vuurde Finn een vraag op me af, zodra hij me zag. 'Ze voelt zich nu al iets beter, ik vermoed dat ze een griepje te pakken heeft.' zei ik tegen de jongens. 'Ik ga groentesoep voor haar maken, zodat ze hopelijk snel opknapt.' deelde ik mee, waarna ik naar Blaine keek, die Emily de fles gaf. 'Heeft hij je pijn gedaan, Blaine?' vroeg ik nu bezorgd aan hem. Ik wilde echt niet dat Damian nog in de buurt kwam van ons, als hij Blaine had pijn gedaan kon hij wat mij betreft getroffen worden door de bliksem.

    Finn Hudson

    'Het liefste had ik gisteren al zijn kop verbouwd, wat denkt die jongen wel niet?' zei ik bozig, waarna ik Blaine aankeek en hoorde wat hij zei. 'Hij denkt inderdaad niet eens na wat voor consequenties zijn acties hebben bij haar. Ze voelt zich nu doodziek door wat er allemaal gebeurt en nog gaat hij alsof er niks aan de hand is voor de televisie hangen. Wat een klootzak.' zei ik opgelaten, ik was echt heel boos. Het liefste zou ik nu naar Bella toe gaan en haar in mijn armen houden, maar ik wist dat rust haar even goed zou doen. Ik kende haar wel langer dan vandaag en ik zou later wel gewoon met haar praten. Ik wilde gewoon dat het goed ging met haar en dat ze gelukkig was. Maar wat Damian allemaal doet is echt niet goed voor haar. Kurt kwam binnen en meteen keek ik hem aan. 'Hoe gaat het met haar?' vroeg ik bezorgd aan hem. Ik was ergens wel opgelucht met Kurt's antwoord, maar aan de andere kant was ik nog steeds wel bezorgd om haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    Ik grinnik en pak mijn portemonnee erbij.
    Ik haal er een briefje van 500 uit en geef het.
    'Koop maar wat je wil' grijns ik, en geef het..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik schud mijn hoofd "dat ga ik niet aannemen Jeff. het is heel lief maar ik spaar er wel voor. Het jurkje heb ik gekocht voor mama maar ik heb ook andere sieraden thuis" ik schud mijn hoofd maar kijk hem wel dankbaar aan. HIj was wel erg lief voor me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan