• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahaha oké, dus we gaan straks weer terug naar Normaal, Ian zit bij Nala op bed, Sam ligt op bed en Naomi ligt ook gewoon]

    Incredible Ian

    Ik pak SuperSam zijn voeten beet en smijt hem door de kamer. Dan loop ik naar het meisje. Ik glimlach naar haar en steek mijn hand uit. 'Ik kom je redden uit de handen van SuperSam,' zeg ik tegen haar en geef haar mijn mooiste glimlach. Dan til ik haar uit het bed en til haar op als een prinsesje. Ik spring van het bed naar de overkant van de kamer en kijk haar aan. 'Zeg maar. Waar wil je heen?' Ik kijk haar even aan en geef haar dan een kus, om vervolgens naar SuperSam te kijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [yep!]

    Naomi Micheal
    Ik zie hoe Incredible Ian naar me toe loopt en me optild als een prinsesje en probeer mijn fangirlen in te gouden wat maar moeilijk gaat, ik kijk hem aan met een brede glimlach. 'Maakt mij niet uit, kies jij maar.' zeg ik dan stotterend. OMG! Incredible Ian heeft me in zijn armen. OMG! A wish come true, SuperSam en Incredible Ian, hier, hier in deze saaie ziekenzaal!

    [Ik ga slapen, weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [haha slaaplekker:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wow, le moi leeft nog. Morgen kan ik pas beginnen met leren voor de proefwerkweek.. Dus ik zal komende week wel weer minder online zijn, maargoed. Ik heb in ieder geval alles weer bijgewerkt en het hele topic bijgelezen, dus.. Dit is een soort van geheugensteuntje waar ik was en natuurlijk een teken van leven voor jullie XD
    Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Het internet deed het gewoon ineens niet meer!!!!

    Ik had wel fucking internet maar hij laadde niets. Geen enkele site >.> en nee ik heb het niet 6 uur lang geprobeerd :') ik werd gewoon wakker xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SuperSam
    Het ene moment ben ik gewoon nog bij Naomi, mijn Naomi, en het volgende moment word ik tegen een muur aan gesmeten. Ik kijk met vernauwde ogen op en zie dan mijn aartsvijand. The Irritating Ian. Hij tilt Naomi op. 'Nee,' zeg ik dan als hij met haar weg loopt. 'Not this time Ian.' En ik ren op hem af met een sexy oer kreet en schop hem heel de kamer door waardoor Naomi uit zijn armen valt en ik haar -natuurlijk- op vang. 'Alles goed mijn liefste?' Vraag ik haar en laat haar blik even niet los. Ze ligt in mijn goed gespierde armen. 'Niet gevreesd, ik reken wel af met die Ian!' En ik zet haar neer. 'Wacht op me,' zeg ik zwoel en met een kus op haar hand. Dan ren ik op Ian af en pak hem bij zijn kraag en duw hem tegen de muur aan waardoor er een deuk in de muur komt. 'Dit gaat voor mij goed voelen, en voor jou wat minder goed,' zeg ik en geef hem dan een klap in zijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeh fight, reageer straks na school! :'D]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 7:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dit is mijn laatste dag in Ibiza :(]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Incredible Ian

    Ik kijk SukkelSam aan met ipgetrokken wenkbrauw. 'Mmm,' mompel ik en geef hem een harde trap in ziin maag. Hij vliegt door de kamer en ik sprint erachter aan. Als hij op de grond ligt til ik hem op e duw hem tegen de muur. 'Sinds wanneer is ze jouw meisje?!' Ik kijk hem aan en duw hem nog harder tegen de muur. Dan gooi ik hem hard omoog waardoor hij ziin hoofd stoot aan het plafond en weer naR beneden valt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Was het leuk?)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SuperSam
    De klootzak. Hij heeft me een harde trap in de maag gegeven, me door de kamer heen gegooid. En hij duwt me dan tegen de muur. Hij vraagt sinds wanneer Naomi mijn meisje is. Hij duwt me nog harder tegen de muur en gooit me dan omhoog. Ik stoot hard mijn hoofd tegen het plafond en val dan weer op de grond. Ik blijf roerloos liggen en er stroomt bloed uit mijn hoofd. De wond die ik er al had is opengespleten. En ik voel dat ik bijna buiten bewustzijn ben. 'Ze is mijn meisje sinds ze vreemd ging met mij. Als ze echt van jou gehouden zou hebben,' ik hoest een keer, 'zou ze niet zijn vreemdgegaan.' Er stroomt bloed over mijn gezicht. 'Je bent een moordenaar,' fluister ik. En ik verlies mijn bewustzijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik dacht dat incredible Ian en SuperSam niet buiten bewustzikn konden raken en dingen van het echte wisten .... Hahaah]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb mijn eigen spelregels :Y)

    En ja het ís heel leuk :P want ik heb nog een hele dag hier ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [maar nu lijlt Incredible Ian zo slecht....

    Haha heel veel plezier dan vandaag:) ga je vandaag nog iets doen of alleen zwemmen ofzo:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [EXACTLY! :'D dat is ook de bedoeling :Y)

    Mijn bedoeling tenminste :P

    En ik ga vandaag nog huiswerk maken ^.^ maar ook bij het zwembad liggen denk ik, het is alleen niet zulk stralend weer. Sooo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.