• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ah jammer... Shit huiswerk... Daar moet ik ook maar is aan gaam beginnen -.- ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik wil reactie van Incredible Ian, whaha, wil weten wat hij gaat doen! En wat is er nu met SuperSam aan de hand?! Maar ik heb nu ff pauze, nog 3uur en dan nog ergens naar toe en dan ben ik uit, reageer dan!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [SuperSam gaat dood )': door die hoofdwond die hij al had en Ian die er niets aan doet.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Omg, ik ben nu gewoon al drie kwartier thuis! Normaal ben ik er pas om 16.00 ofzo ;P
    Zometeen maar eens beginnen met leren voor de pww van volgende week :(]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik heb SE-week volgende week -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [? Watte wat?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [SE-week. School examens. Ik zit nu in de vierde van vwo en krijg nu examens en niet meer allemaal proefwerken en so's tussendoor :3 maar allemaal grote toetsen van 2 - 4 hoofdstukken en veel maakwerk :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh, bahh. Ik heb volgende week dan pww (3e van vwo trouwens) en daar zitten gewone proefwerken in XD Maar ook veel leerwerk en al het huiswerk tussendoor veel maakwerk, so's en proefwerken. En de stof die we voor volgende week moeten kennen is superveel, maar ik moet nu nog beginnen met leren :'D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben er weer! :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik glimlacht, sloeg mijn armen om haar heen en sloot ook mijn ogen.
    "Slaapwel schat." glimlachte ik, drukte een kus op haar voorhoofd en viel glimlachend in slaap.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 16:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [SuperSam gaat dood )': door die hoofdwond die hij al had en Ian die er niets aan doet.]

    {Huh????}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik luister naar Nala haar verhaal en bijt op mijn lip. Hoe oud is ze nou?! Hoe kan je irmand zoietd aandoen?! Dan ben je ziek in je hoofd. Ik schrik van haar laatste woorden. Had ze een.... Miskraam? 'Nala,' fluister ik geschrokken en trek haar tegen me aan terwijl ik haar heem em weer begin te wiegen. Ik zwijg en druk een kus op haar kruin. 'Ik weet niet hoe je je nu voelt en of je opgelucht bent of je juist er niet blij mee bent, maar misschien is het beter voor later. Wat moet jij met een klein kindje.' Ik kijk haar aan. 'Je bent zelf nog maar een kind,' fluister ik en sruk een kus op haar voorhoofd.

    Nala
    Ik liet enkele tranen over mijn wangen lopen, maar hield ze toen weer op.
    "Ik ben geen kind meer." mompelde ik, als een soort gewoonte. Ik bleef tegen hem aan liggen.
    "En trouwens... je mag nooit meer zo schreeuwen naar Sam... Naar wie dan ook."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar Sam en dan naar Ian en slik dan en kijk weer naar Sam die wel erg roerloos op de grond ligt wat me beangstigd. 'Wat.. wat heb je gedaan?' vraag ik dan zacht en mijn stem trilt en ik kijk bang naar Sam en loop naar hem toe en hurk mij hem neer en zie toevallig een doekje en veeg daarmee het bloed van zijn gezicht. SuperSam, SuperSam die nu wel erg roerloos voor me ligt en een traan loopt langzaam langs mijn wang, maar ik sta dan toch op en loop naar Ian toe en geef hem een harde klap in zijn gezicht, wat mij volgensmij meer pijn doet dan hem. 'Dat was verdiend.' mompel ik dan en ga dan toch naast hem staan en pak zijn hand vast en kijk baar Sam en weer loopt een traan over mijn wang. Geen idee wat ik nu moet doen, maar iets in me zei dat ik nu bij Ian moest zijn en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Maar het doet me zoveel pijn Sam zo te zien, SuperSam. Kom alsjeblieft terug!

    [Ik wist niks beters dus.. Ze heeft nog niemand gekozen. ;'P whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NVM Fem dit is gwn voor de Lol, dit gebeurt niet echt. ;') whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {ahah.....nice}


    “To live will be an awfully big adventure.”