• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    'ooit gehoord van the crescent moon. dat is een vechtstijl die alleen elven kunnen trainen met elkaar. als ik die op jou toe pas ben je dood, wij elven vermoorden geen mensen. wij zorgen voor vrede' zeg ik droog en doe een lok achter mijn oor waar verschillende oorbellen in zitten. die cecile is echt een vreemde jongen en hij is denk, 9 jaar ouder als mij


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Heel langzaam glimlach ik en druk me tegen hem aan. Zijn handen op mijn heupen voelen heel warm. Ik laat na een tijd zijn lippen los en hou nog even na genietend mijn ogen dicht voor ik ze weer open. 'dat..was..' begin ik twijfelend of ik eerlijk moet zijn. Uiteindelijk zeg ik toch de waarheid. 'heerlijk...' zeg ik en bloos. De 5 minuten zijn nu zo'n beetje over en ik voel me meteen een stuk minder vrolijk, maar het is nog minder geweest. Ik streel zijn wang en glimlach iets.

    Cecile;
    Ik grinnik zacht. 'Ik ben ook niet menselijk... Ik ben dan wel geen elf, ik ben ook geen mens.. GEen shapeshifer, ik ben anders... Sterker dan een elf, maar ik ben geboren in een normale rang, dus u staat als nog hoger' zeg ik en krijg een andere oogkleur. Van mijn helderbruine ogen ga ik naar grasgroen en mijn grijzige haar word donkerbruin.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Een klein blosje vormt zich op mijn gezicht. Toch zeg ik haar niet of het invloed op me heeft of niet. Ik zucht alleen even en knik afwezig. 'Wat jij wilt,' mompel ik een beetje droog. Ik kan niet zeggen dat ik het wel degelijk wat vond. Maar het blijft gewoon verschrikkelijk raar. Ik ben een gezocht crimineel, ik ben blind en als ik niet had terug gekust had ze misbruik van mijn gebrek aan zicht gemaakt. Ook al is dat grote onzin. Ik zie prima. Dan wel niet met mijn ogen, maar met de rest van mijn lichaam. Een klein glimlachje staat op mijn gezicht. Ik laat Selienna langzaam los, stap van haar weg en loop naar buiten. 'Kom, voordat de politie hier is.'

    Aimi;
    Hij is sterker dan een elf? Maar hij heeft een lagere rang dan zij.. Dat is raar, maar als het zo is dan is daar niets aan te doen. Ik kijk even naar de twee, maar bemoei me er verder niet meer mee. Ze moeten maar doen wat ze zelf willen, ik ga niet bepalen..

    april:
    'vertel dan wat je bent. en volgens mij weet je niet alles over de elven' zeg ik droog terwijl mijn haar tot de grond rijkt. mijn ogen blauw met groen kleuren. mijn huid bleker word. mijn lippen roder maar ook voller. langzaam veranderen mijn kleren in een jurk die bestaat uit rozen. ' ik ben namelijk geen gewone elf' zeg ik grijnzend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik merk zijn blos op en voel me teleurgesteld door zijn reactie. Voor het eerst in mijn leven voel ik me gelukkig bij een jongen die ik niet wil leegzuigen. ik zucht en loop stug door. 'Heel erg bedankt' sis ik met een iet wat trillende stem. Waar die emoties ineens vandaan komen weet ik niet, maar ik weet wel dat het me zeer doet, op de plek waar mijn bevroren hart iets ontdooit is. Ik zucht en draai hem mijn rug toe. 'Heel erg bedankt Hue, voor niets.. Voor me een prettig gevoel geven en het dan de grond in te boren... Als je het niets vond, waarom kuste je dan terug?' sis ik zacht en voel een vreemd gevoel in mijn ogen. Ik druk mijn vinger tegen mijn ooghoek en zie water. Tranen.. Ik huil? Om wie? Hue? Dat gevoel? Ik weet het niet.. Een snik komt omhoog en verlaat voor ik het kan tegenhouden mijn keel. Voordat ik me nog meer voor schut zet, ren ik snel weg het bos in.

    Cecile;
    Ik zie Aimi haar verbazing en kijk onschuldig haar richting op. Dan kijk ik naar April en slik zacht. Boem, in mijn gezicht! Wat een mooie vrouw is ze toch, maar ik kan haar niet leuk vinden, ik sta lager, ben geen elf, ben veel ouder en ze vind me toch niet leuk. 'Dat is te zien, je bent echt geen gewone elf, wel een hele mooie' floep ik er zo uit en sla geschrokken mijn hand voor mijn mond terwijl mijn wangen roodk leuren.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik bijt even hard op mijn lip en kijk haar richting uit. Wat ben ik voor een stomme sukkel. Ik laat haar gaan.. Iemand die me leuk vind en me liefde laat voelen. Het gevoel dat ik tijden al niet heb gehad en ik verpest door als een klootzak te reageren. Ik aarzel geen moment en ren achter haar aan, het bos in. Hoe verder ik ren, hoe dichter ik haar bij voel komen. Ik schiet naar rechts en haal haar in via de bossen. Een paar meter voor haar, kom ik uit te bossen tevoorschijn, met mijn gezicht naar haar toe. Omdat ze niet op let, botst ze vol tegen me aan. Ik weet mijn evenwicht te houden en klem mijn armen stevig om haar heen*

    Aimi;
    Een brede grijns trekt over mijn gezicht. Nu moet het wel makkelijk gaan. En om het hen makkelijker te maken, ga ik wel weg. Ik verander weer in een wolf en sluip zachtjes en onopgemerkt het huis uit. Ik zet het snel op een rennen en ren naar de andere kant van het bos.

    april:
    zuchtend kijk ik naar hem. 'cecile, we kunenn niet samen zijn. de koning vind dat ik moet trouwen met een elf. omdat er dingen kunnen gebeuren. als ik zwanger raak vna iemand die geen elf is. word het kind te gevaarlijk. en jij leeft niet voor eeuwig' zeg ik zachtjes. damn nu weet ik het nog niet


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Geschrokken kijk ik op, veeg snel een traan weg en worstel in zijn armen om los te komen. 'L-Laat me los!' piep ik zacht maar geef het zuchtend op. 'Wat wil je? Het is duidelijk dat je me niet meer ziet dan een meisje wat zowat verliefd is op bloed...' fluister ik zacht en wend mijn hoofd af. Ík kijk hem weer aan en bijt op mijn lip. 'waarom hou je me nog va__' zeg ik tot ik word onderbroken door hem op een manier waarop ik het dus echt niet verwacht.

    Cecile;
    Ik zucht zacht. Daar gaat het... 'Ik weet het, sowieso, u bent een prinses, ik ben niet meer dan een dokter' mompel ik zacht en ga zitten terwijl ik weer normaal word. 'Maar hoezo word het kind dan gevaarlijk? En ik leef wel voor eeuwig hoor...' zeg ik droog en zacht en sluit diep zuchtend mijn ogen als ik doorkrijg dat Aimi er niet meer is. 'Aimi?' vraag ik en kijk rond.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Het is schattig als ze los probeert te komen, maar ik hou haar gewoon vast, zonder moeite. 'Zoiets heb ik nooit gezegt, Selienna,' fluister ik zacht terug. Ik zucht als ze weer begint me praten. Stop, stop,stop. Ik wil niet dat je praat, dus dan is dit de enige oplossing. Ik houd haar gezicht tussen mijn handen en druk passioneel mijn lippen op die van haar.

    Aimi;
    Omdat het transformeren van mens naar dier en andersom toch zwaar is, raak ik langzaam uitgeput. En dat word erger door het rennen wat ik zojuist heb gedaan. Ik hijg ervan en weerhoud mezelf ervan ergens te gaan liggen en te slapen. Dan ben ik een te makkelijke prooi. Dan vermoorden ze me. Dat kan ik echt niet hebben. Ik besluit met mijn laatste beetje kracht, me weer te transformeren in een mens. Door het gebrek aan energie en kracht, lukt het me niet en sta ik te trillen op mijn benen. Ik hoor zachtjes gegrom en dwing mezelf door te lopen. Na een paar passen zak ik door mijn poten heen, vallen mijn ogen dicht en ben ik weg.

    april:
    'de krachten worden te sterk. en dat wist ik niet' zeg ik droog en loop naar buiten toe. ' prinses de koning wenst dat u nu naar het paleis komt' hoor ik rustig van de rozen. dacht het niet. hmm dit doe ik gewoon. rustig loop ik weer naar binnen en ga op cecile zijn schoot zitten. 'mij boeit het niks meer' fluister ik zachtjes in zijn oor. voorzichtig druk ik mijn lippen op de zijne


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Nu sta ik verstijfd in zijn armen met grote ogen. Even knijp in mijn arm of ik niet op mijn hoofd gevallen ben. Heel langzaam durf ik mijn ogen te sluiten en kus ik zachtjes terug. mijn handen die op zijn borst lagen om me weg te duwen, glijden naar boven en liggen dan zacht in zijn nek. Ik haal na een lange tijd van genieten van zijn lippen mijn lippen van die van hem en kijk vragend. 'Waarom?' vraag ik zacht en vertrouw het ergens niet. 'Ga je me weer pijn doen? Mijn hart een klein beetje laten ontdooien en dan dat stuk breken?' vraag ik argwanend omdat ik niet kan geloven dat Hue de moordenaar me gewoon uit zichzelf gezoend heeft.

    Cecile;
    Ik kijk verbaast naar April als ze weg loopt. Als ik op het punt sta om op te staan en opzoek te gaan naar Aimi omdat het me toch niet lekker zit dat ze alleen naarb uiten is, komt April binnen en blijf ik zitten. Tot mijn grote verbazing gaat ze op mijn schoot zitten en fluistert ze me wat in mijn oor. Ik trek mijn wenkbrauw op en krijg grote ogen als ze me voorzichtig kust. Ik leg heel zacht mijn handen op haar wangen en kus zachtjes terug.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Waarom? Omdat je de enige bent die me liefde geeft. Waarom? Omdat ik me prettig bij je voel en ik bijna nergens schuldig over hoef te zijn, behalve hoe ik jou behandeld heb. Het was stom van me, dat was verkeerd van me. Ik ga je hart niet breken, zolang je het mijne niet breekt of me leeg zuigt omdat je boos op me bent,' fluister ik zacht. 'Niet zo argwanend, ik meen het echt,' zeg ik zacht met een glimlach. Ik streel met mijn vingertoppen haar wang en zou haar nu wel heel graag willen zien eigenlijk. Maar omdat het nu niet kan, wacht ik wel op de regen. Als dat gebeurd kan ik haar ook zien.

    april:
    lief kus ik hem terwijl ik met zijn haar speel. oww dit is echt zo leuk en omg hij heeft zelfs een stijve. hmmm een wilde eerste keer lijkt me wel wat. zolang ik de leiding maar heb. zacht ga ik met mijn otng langs zijn onderlip. damn wat doet hij toch met me. o dit is zo fout maar toxh zo goed


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Verbluft luister ik naar zijn woorden en begin te glimlachen. Ik knuffel hem zacht en voel me echt blij, voor de eerste ker sinds de dag dat ik zo geworden ben.. 'Ik.. Dank je' fluister ik zacht. Ik word rood als hij het over leegzuigen heeft en zomaar uit het niets schiet een verkeerde gedachten door me heen waardoor ik hem snel los laat. 'N-Nee... D-Dat doe ik niet.. Dat beloof ik' stotter ik een beetje ongemakkelijk. Ik merk zijn soort van teleurstelling op en kruip stiekem in zijn gedachten. Als ik weet wat hij wil giechel ik zachtjes. 'Hue... Als je wilt weten hoe ik eruit zie, moet je het gewoon vragen' zeg ik en streel zacht over zijn wang.

    Cecile;
    Doordat ze voor mijn ogen een andere jurk kreeg net, werd ik idd opgewonden. Nu is het best vervelend want ik probeer het zo goed mogelijk te verbergen. Ik klem mijn armen iets steviger om haar middel en open zacht mijn mond. Ik speel lief met haar tong en geniet heel erg tot ze over mijn vriend schuurt.

    Ben eten, voor allebei, is makkelijker zo xD Tot zooxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    -ik ben zo ook weg want ik ga een patatje eten maar dat duurt nog ff-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3