• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    April:
    'jup. De koning wil dat ik trouw om de troon over te nemen. Ik wil niet omdat ik pas 17 ben en ik wil me nog niet bindeb aan iemand waarvan ik niet houd' zeg ik. Voorzicht raak ik een bosje aan waar gelijk prachtige rozen aangroeien.


    Ben bij me oma dus niet lange reacties


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik pruil een beetje en kijk hem aan. 'Geloof me, als ik iets beters te doen had, had ik dat wel gedaan.. En waarom ik je achterna zit, is omdat je anders bent dan andere jongens.. Je bent aantrekkelijk, geweldadig en geweldig knap' zeg ik met een grijns. Ik schrik heel even van zijn actie en hou zijn hand vast. 'Ik weet heel goed dat je geen boom bent, ik zou een boom niet knap en aantrekkelijk vinden hoor...' zeg ik met een grinnik. Ik twijfel even, maar hij laat me in zo'n korte tijd, zo anders voelen, vrij, alsof ik echt mezelf kan zijn. In een opwelling streel ik zijn wang en druk ik mijn lippen net naast die van hem. Ik kijk daarna een beetje geïrriteerd naar April. 'Bah, rozen... Veel te fleurig..' mompel ik droog en krijg de neiging het bosje eruit te halen. 'In het zwart zijn ze mooier...' zeg ik. 'Of wit, dat kan ook heel mooi zijn..' zeg ik. 'Maar.. Als je niet wil trouwen, doe je dat toch niet? Waarom is dat verplicht? En je bent een elf, moet je geen elf vinden ofzo?' bijt ik een beetje fel naar haar.

    Cecile;
    Ik blijf automatisch staan en kijk achter me naar het meisje. Ik draai me om en trek haar tegen me aan. 'Rustig maar... Ik ga niet weg.. Oké? Ik zal je helpen, je kunt, tot je een eigen huis hebt, bij mij wonen.. Ik zal wel op de bank slapen, dan kun je in mijn bed slapen...' zeg ik en veeg zorgvuldig haar tranen weg. 'Ik zal je helpen, ik zal met je mee als je je ouders gaat zoeken... Oké?' zeg ik lief en streel over haar rug en arm.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik rol met mijn ogen. Als ik haar lippen zacht naast die van mij voel en ze weer wegtrekt, kijk ik haar kant op en trek een wenkbrauw op. 'Wat moet je met iemand als ik? Ik vermoord mensen ookal kan ik ze weer tot leven brengen, wat ik in de meeste gevallen niet doen. En ik zou je toch alleen maar in de problemen brengen. En wat de rozenprinses betreft, zoiets gaat niet zo makkelijk, omdat het toch een hoge rang is. Hoger dan de onze dus ik zou een toontje lager zingen als ik jou was,' zeg ik rustig. Als ze ruzie beginnen te maken, slaak ik een diepe zucht, maak me los van Selienna haar greep en ga tegen een boom aanzitten.

    Aimi;
    Ik glimlach zacht, houd zijn hand stevig vast en kijk hem dankbaar aan. 'Heel erg bedankt! Ik denk niet dat ik het nu in mijn eentje ga redden, vooral niet nu er een hele roedel achter me aanzit... En misschien wel meer,' zeg ik zuchtend.

    april:
    zachtjes lach ik. 'ik moet de troon overnemen dus ik heb geen keuze en trouwens ik kom uit jaar 1300 en daar was ik een mens tot mijn 16e. ik ben namelijk als een elf geboren bij de mensen' zeg ik kalm en streel over een blad van een roos waardoor ze zilver worden. 'het was leuk jullie te ontmoeten maar ik moet gaan. maar hue als je ooit een keer wilt zien voor altijd kom naar de rozentuin tijdens een volle maan. dan ben ik daar sws. en selienna misschien moet je leren respect te krijgen voor wezens die hoger staan als je zelf. want een verkeerde stap en je hebt de slechte en goede elven achter je aan maar ook de mythische wezens.' zeg ik rustig en fluit rustig op een blad.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grijns door de info die hij me geeft. 'JE bent niet de enige, ik kan ook mensen vermoorden, gelukkig niet terug halen, wel vermoorden op een pijnlijke en langzame manier, of als ik een beetje medeleven toon op een snelle manier' zeg ik en lik met een grijns over mijn lippen als ik aan moorden denk. Ik negeer de opmerking van de prinses en kijk naar Hue. 'Zeg, dat ik je leuk vind op de manier die ik je ken, wil niet zeggen dat je moet bepalen hoe ik ben' bijt ik hem toe. 'Denk maar niet dat ik van de misdadiger die echt verdomd knap is bevelen ga opnemen..' sis ik en kijk hem heel fel aan. Wat die jongen toch met me doet is me een raadsel...

    Cecile;
    Ik glimlach zacht en streel door haar haren. 'Kom... Dan zal ik je mijn huis laten zien' zeg ik lief en streel een plukje van haar haar achter haar oor.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik lach sarcastisch en leg mijn armen in mijn nek. 'Je vind me leuk, wat een grap,' zeg ik met een sarcastische lach. Ik merk dat de rozenprinses vertrokken is en ik alleen nog met de ander ben, ik kijk haar kant op en slaak een zucht. 'Wat was je naam ook alweer? Want dat wou je me volgens mij vertellen toen ik net weg ging.. Of niet soms?' vraag ik. Ik hoor haar naar me toekomen en zucht weer. 'Wat moet je nou weer. Zo te zien heb je echt niets beters te doen dan mij te stalken.'

    Aimi;
    Ik volg schichtig al zijn bewegingen en reageer af en toe een beetje schud. Ik knik lichtjes naar hem en houd zijn hand stevig vast. 'Laat me hier alsjeblieft geen spijt van krijgen.'

    april:
    rustig klim ik op mijn witte merrie en ga op hoge snelheid richtig hue en selienna en springt met gemak over hun heen met hun. rustig draaf ik van hun vandaan en grom als mijn jurk scheurt tot net bij de helft van mijn bovenbenen. rustig zorg ik ervoor dat mijn rok verder is gemaakt van rozenblaadjes. zuchtend draaf ik naar een een ingang van de grot wat toegang geeft tot de plek waar ik terecht kwam toen ik uit de portaal kwam.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grom zacht en kijk hem fel aan. 'Hue... Nu ik jou naam weet, hoef je mijn naam niet te weten, is die bloemenprinses toch ergens goed voor geweest' zeg ik fel en lik grijnzend over mijn lippen heen. 'Maar goed, maar goed... Als je niet wilt geloven dat ik je leuk vind, heb jij pech...' zeg ik nonchalant. Ik loop naar hem toe en blijf voor hem staan. 'Het is dat je blind bent knapperd, anders had ik je ogen uitgeprikt zodat je blind zou worden...' ik sis het fel en prik hard in zijn borst. Ik voel hoe hij mijn hand vast pakt en mijn vinger in een pijnlijke positie buigt. In tegendeel, ik grijns en geniet van de pijn! Dat is ook wel te horen aan de kreun van genot die mijn mond verlaat.

    Cecile;
    Ik glimlach lief en kijk haar aan. 'Geloof me, ik doe je niets, ik zal je helpen, dat beloof ik je' zeg ik lief en streelt een pluk uit haar gezicht*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Bedankt, maar nee dank je.. Net alsof ik jou me blind zou laten maken en het is jammer dat je van pijn geniet,' zucht ik en laat haar hand los. Ik heb wat zieke personen gezien, waaronder ikzelf, maar jij bent net zo erg. Daar hou ik wel van, maar dat wil nog niet zeggen dat ik je leuk vind,' mompel ik. Voordat ze haar hand terug kan trekken, pak ik hem weer vast en trek haar naar me toe. Als hij gezicht vlak naast het mijne is, blaas ik weer in haar oor en bijt even zacht in haar oorlel. 'Vertel me je naam,' fluister ik hees in haar oor.

    Aimi;
    'Wacht. Waar is dat meisje gebleven dat bij me was? Ik kan jou vertrouwen, dus dan zou ik haar ook wel kunnen vertrouwen toch? Waarom is ze weggegaan? Ik voel me veiliger met meerdere personen om me heen namelijk.' zeg ik beschaamd en kijk weg. Wat ben ik nou weer voor een leider.

    april"
    rustig stijg ik af terwijl ik lachend naar het meisje en de jongen aan kijk. 'sorry dat ik zo weg moest. mijn 'vader' moest me spreken omdat ik zo snel mogelijk volgens hem moet trouwen. maar dat was het. komen jullie mee naar mijn huis dan kunnen jullie iets eten en drinken' zeg ik glimlachend. rustig kijk ik ze aan en wacht op hun antwoord


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grijns en knik zacht. 'Ik ben nog net geen psychopaat... Ik hou van pijn, het is zowat mijn beste vriend' zeg ik geamuseerd. 'Als je hierom al minder haat, w8 maar tot je merkt wat ik in mijn vrije tijd doe' zeg ik uitdagend. Ik trek mijn wenkbrauw op als hij me weer tegen zich aan trekt en ril weer als hij in mijn oor blaast en geniet van de beet. 'Waarom is dat zo interessant?' kaats ik hees terug en likt met mijn ruwe tong hard over zijn kaak waardoor het schuurt.

    Cecile;
    'Ik weet het niet, ik ken haar niet, zij heeft wel je wond geheeld...' zeg ik en kijk verbaast om. En daar staat ze, het meisje wat alle meisjes doet verbleken. Ik glimlach beleefd. 'Goede middag prinses, maar, ehm... Ik wil dol graag met u mee gaan, maar als u het niet erg zou vinden, ik wilde deze dame mijn huis laten zien omdat ze er een tijd zal verblijven.. Als u wilt, kunt u mee gaan... En als uw aanbod nog zou gelden naderhand, zou ik graag mee willen naar uw paleis...' zeg ik beleefd en kijk naar Aimi. 'Wil jij zo ook mee??'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik ril even van haar tong. Op één of ander manier voelt het toch lekker aan, maar toch geeft het me de rillingen. 'Ik weet dat je geen manieren hebt, maar iemand die dat wel zou hebben, zou eerst zijn of haar eigen naam vertellen, voordat hij of zij de naam van de ander weet, maar bij jou is dit dus blijkbaar een uitzondering,' zeg ik zuchtend. 'Maar als je het niet erg vind, moet ik gaan. Ik moet nog iemand vermoorden en dan heb ik voorlopig gedaan wat moest,' zeg ik en sta op. Mijn kelding klop ik af en loop dan bij haar weg.

    Aimi;
    Ik glimlach vriendelijk naar de prinses en buig even lichtjes. Ook al ben ik de leide van de shapeshiftes, zij staat hoger dan ik. Dus ik moet respect tonen. 'Ik zou heel graag mee willen, als ik natuurlijk geen last ben voor jullie,' zeg ik vriendelijk. Ik kijk even van Cecile naar April en giechel zachtjes. Het is voor mij wel duidelijk dat hij haar leuk vind.

    april"'
    Kwaad kijk ik hem aan. 'noem me geen prinses en trouwens het is niet eens een paleis. noem me gewoon april. word gek van het geprinses. en vooral nu de koning wilt dat ik ga trouwen' gooi ik der kwaad uit waardoor de rozeblaadjes van mijn jurk veranderen naar donker paars. 'natuurlijk geld dat aanbod nog alleen moet ik zorgen dat ik niet word gezien door een van de wachters van het paleis want dan word ik opgesloten tot aan mijn huwelijk die nooit zal plaats vinden' lach ik terwijl mijn jurk zacht roze kleurt. lachend aai ik de snuit van mijn paard en zeg tegen der in een oude taal dat ik der pas nodig heb als ik der weer oproep. 'laten we dan maar gaan. hoe sneller ik uit het bos ben hoe minder kans er is dat een van de wachters me haalt ze komen namelijk niet uit het gebied waar de bomen niet meer leven' zeg ik lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik pruil zacht en pak hem redelijk ruw vast en trek hem terug. 'Jij hebt ook nooit respect voor vrouwen geleerd hn?' zeg ik en lik weer maar dan over zijn kaak en nek heen over de zwakke punten van ieder mens. 'Maar, als je het zo graag wilt weten.. Mijn naam is Selienna...' zeg ik hees. 'En als jij wilt moorden en het tegen mij zegt, zul je moeten leren dat je niet zomaar van me af bent....' zeg ik zacht en duister terwijl ik naar zijn lippen lik en hem duister in de ogen kijk nu ik weet dat er bloed gaat stromen. 'En omdat ik gigantische dorst heb en wel een slokje bloed lust, ben je echt niet van me af knappert...' zeg ik hees met een scherpe rand aan het eind. Ik blijf achter hem staan en streel met mijn nagels zijn nek. 'En als ik geen bloed krijg van slachtoffers die gevallen zijn..'begin ik'..neem ik genoegen met het bloed van de moordenaar' eindig ik heel erg duister en maak een klein kruisje in zijn nek waar het bloed het hardst rond gepompt word. Ik druk er een kus op met mijn volle lippen en kijk heel erg speels. 'En zoals ik al zei; ik ben een psychopaat... Maar ik vergat; ik ben een psychopaat die dol is op bloed.. vooral van knappe mannen die mij niet goed kunnen plezieren, en dan niet seksueel gezien' zeg ik hees en bijt in zijn oorlel met mijn scherpere tanden.

    Cecile;
    Blozend kijk ik naar April. 'Het spijt me pr__ April-chan..' zeg ik zacht en buig. 'Maar u gaat dus mee?' zeg ik opgewekter en glimlach. 'Volgt u mij maar.. Ik woon wel in het bos, het spijt me daarvoor, maar aan de rand, dicht bij de bewoonde wereld.. Op een plek waar niet snel een prinses word verwacht' zeg ik en sla mijn hand voor mijn mond omdat ik weer prinses gezegd heb. 'Het spijt me.. Ik.. Het is me aangeleerd door mijn ouders mensen met een hogere rang met u aan te spreken en beleefd te doen... En ook om die mensen niet met de voornaam aan te spreken.. Maar waarom moet u trouwen dan? Als ik vragen mag?' vraag ik beleefd en begin te lopen met April en Aimi richting mijn huis.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Met opgetrokken wenbrauw kijk ik haar kant op, terwijl ik een kreun binnen hou. 'Ik ben een moordenaar, natuurlijk heb ik geen respect voor andere. En vooral niet voor vrouwen.. Maar als je zo graag bloed wil, dan nodig ik je uit om mee te gaan. Maar haal het niet in je hoofd om eerder een vinger naar het slachtoffer uit te steken, dan dat ik hem vermoord heb, heb je dat goe begrepen?' vraag ik waarschuwend als ik haar bij haar kin vast hem. Een grijnsje speelt rond mijn lippen en laat haar langzaam los. Ik slik eventjes en grom zachtjes. 'Wil je me alsjeblieft niet zo aanraken.. Ik moet me concentreren om mijn werk en mijn plezier erin. Dus stop en loop met me mee,' zeg ik wat aan de botte kant.

    Aimi;
    Ik grinnik even zacht, verander voor mijn eigen gemak weer in een wolf en ga naast hen lopen. 'Niet schrikken als ik zo ineens een sprintje trek. Ik moet gewoon ergens heel snel langs. Ik wil namelijk niet dood,' zeg ik vriendelijk en kijk hun kant op. Ik glimlach lief naar hen en loop rustig met hen mee.