• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Ja, de moord verder op was van mij. Alleen zijn ze hier te stom om me vast te kunnen houden,' zeg ik bot. Ik trek mijn been los uit haar greep Ik weet precies wat ze van plan is, maar ik ben wel slimmer dan dat. Dat ze één trap tegen kan houden, zegt niet dat ze alles kan stoppen. Ik grijns even en weet zeker dat ze me verbaasd, maar nogsteeds uitdagend aankijkt. Ik pak haar hand even vast, druk een kus op de rug, trek haar naar me toe en voordat ze het ook maar in de gaten heeft, ligt ze op de grond.

    Aimi;
    Ik kreun zachtjes en open langzaam mijn ogen. Het duurt even voor ik alles weer scherp zie, maar wanneer ik een meisje en een jongen zie, sta ik razend snel op en deins van de weg. Ik grom even en leg mijn oren plat in mijn nek. Mijn tanden ontbloot ik, maar wanneer ze niets doen, ontspan ik en kijk ze aan. 'Wie zijn jullie?' vraag ik, omdat ik toch kan praten als ik ben getransformeerd.

    april: " rustig we doen je niks, ik ben april en dit is eigenlijk heb ik geen idee wie dat is' zeg ik lachend. 'kun je misschien terug veranderen dan kunnen we zien of je wonden ook bij je eigen lichaam zijn geheeld. en bij mijn thuis kan ik je beter be-' probeer ik te zeggen tot ik word vast gegrepen. 'prinses sorry voor deze onderbreking de koning wilt u zien' hoor ik mijn wachter zeggen. 'het spijt me maar ik moet gaan' zeg ik kalm en loop met mijn wachter mee

    shanluke:
    'SHAANLUKE MAAK ALLES KLAAR DE PRINSES KOMT' hoor ik de generaal schreeuwen. rustig kom ik van mijn post af en begin alles gereed te maken


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    ik giechel onschuldig en streel zijn wang. Ik kijk even verbaast door die grijns maar begin het dan al door te hebben. Zonder dat hij het door heeft, maak ik een schaduwkloon en zet die in mijn plaats neer. Ook al kust hij de hand van mijn kloon, het doet me toch even blozen. En als mijn kloon dan op de grond ligt, laat ik haar verdwijnen en ga zuchtend op zijn rug zitten. 'Lieve schat..' begin ik zacht en woel plagend door zijn haren terwijl ik van hem af ga en omhoog trek. 'Bedankt voor dat kusje' zeg ik grijnzend, kus zijn wang als dankjewel en loop heupwiegend weg terwijl mijn heel korte rokje achter me aan wappert waardoor mijn slipje af en toe zichtbaar is, wetend dat hij me achterna komt. Dit word leuk! eindelijk iemand zoals ik waar ik een beetje mee kan spelen voor ik toe sla!

    Cecile;
    Ik kijk verbaast naar het hele gebeuren met April en het meisje/wolf. Dan kijk ik vriendelijk naar het meisje en loop naar haar toe. Ik ga op de grond zitten met mijn handen boven mijn hoofd. 'Rustig maar... Ik doe je niets.. ik ben Cecile, een grote natuurvriend.. Het kan zijn dat je me wel eens hebt gezien, ik kom hier elke dag..' zeg ik zacht en glimlach geruststellend. 'gaat het met je been/poot?? En ik hoop niet dat je het erg vind dat ik jullie deuntje ken, die van de shapeshifters... een vriendin van me is ook een shapeshifter en heeft het me geleerd...' zeg ik onschuldig en kijkt lief naar haar.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grom eventjes. Slim.. Heel slim.. Mijn gezicht richt ik haar kant op en volg haar. Ik vraag me af wat ze eigenlijk van me wil. Ik ga naast haar lopen en houd haar in de gaten. Éen verkeerde beweging en ze is er geweest. Ik laat me niet zomaar afleiden. Ik zucht eventjes, pak haar vast en laat haar omvallen door mijn voet achter de hare te haken. Ik vang haar op zodat ze niet valt en kijk haar in haar ogen. 'Zeg is, wat ben je van plan? En wie ben je eigenlijk?

    Aimi;
    'Het is goed. Het kan goed van pas komen dus ik heb er geen problemen mee,' zeg ik. Ik kijk het meisje nog even na totdat ze verdwenen is en kijk naar de jongens. Ik kijkt hem schuw aan en zet een paar stappen naar achter voordat ik weer in mezelf verander. Ik kijk even naar mijn lichaam en zucht opgelucht als ik gewoon kleren aan heb. Ik slaak een zucht en kijk naar de jongen. Hij ziet er aardig uit, maar schijn kan bedriegen dus ik hou hem in de gaten, voor je het weet vermoord hij me.

    april:
    zuchtend loop ik de wachter achterna. als we in het dorp komen voel ik allerlei ogen me aan staren. natuurlijk ik heb zowat de hoogste rang hier. niet dat ik het wou maar het komt alleen omdat ik uit 1300 kom en omdat ik de rozenprinses ben

    shanluke:
    grijnzend ga ik weer op mijn post staan en kloot wat met mijn zwaard. soms zou ik een normaal mens willen zijn en niet iemand die dit moet doen. damn de prinses is wel erg hot nu


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik giechel weer en kijk hem aan. 'niet zo schichtig jij' zeg ik zoet en streel zijn wang en lippen onschuldig. 'Mag ik niet met een knappe jongen praten die eigenlijk de mannelijke versie van mij is, op de meeste punten dan?' vraag ik zacht en grijns breed. Ik blijf heel droog in zijn armen hangen en sla uitdagend mijn been om zijn heup. 'Als je niets wilt doen, moet je me ook niet zo uitdagend vast houden meneertje' zeg ik grijnzend en wanneer hij me los laat en uithaalt doordat ik mijn been onverwacht om zijn heup had geslagen, maak ik een handstand achterover, grijns naar hem en kijk uitdagend. 'zuchtzuchtzucht... je word saai... ik dacht dat je nog wel goede moves had, wat je net liet zien..' mompel ik droog, ga op de grond liggen met mijn ogen gesloten. Een domme zet, weet ik, maar ik weet gewoon dat hij me niets doet.. Niet iets wat me kan killen dan... Ik sla mijn benen over elkaar en trek mijn benen op waardoor mijn slipje weer zichtbaar is. Jammer dat hij blind is op dit moment, ik wil weten hoe hij zou reageren.. ach ja. Ik blijf droog liggen en voel hem dichterbij komen.

    Cecile;
    Ik glimlach vriendelijk en word verrast door haar schoonheid. Ik steek vriendelijk mijn hand uit. 'Cecile.. Aangenaam.. Dan doe ik het wel officieel' grinnikt lief. 'Vertel eens.. Hoe kwam je aan die wond? Die krijg je niet zomaar.. Het was ook diep..' zeg ik zacht en kijk in haar ogen. Ik voel verdriet van haar overgaan op mij. Ik zucht zacht en laat mijn vrolijkheid overgaan op haar en zorg dat ook de pijn die ze voelt minder word.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    heey
    nu heb ik geen love bird T.T


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    lol ;p ehmmm, we stoppen nu dan wel even, dan gaan we straks wel verder, goed?? Wanneer Sydney er is, anders moet ze zoveel doen om ons in te halen xD


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Sorry, maar de 'moves' die ik net maakte, waren gewoon wat kleine dingetjes.. Niets bijzonders en ik laat niet zomaar aan iedereen zien wat ik kan,' zeg ik tegen haar. Ik slaak een zuch en richt mijn gezicht weer naar haar. Ik pak haar hand vast, trek haar overeind en laat haar los. Mijn gezicht plaats ik naast de hare en blaas zacht in haar oor. 'Tot ziens,' fluister ik hees en ben dan verdwenen, het bos in.

    Aimi;
    'Oh... Zomaar...' zeg ik ongemakkelijk. Ik zucht even en kijk hem niet aan. Als ik hem toch aan kijk, bijt ik hard op me lip en slaak nog een zucht. 'Goed.. Mijn roedel is aangevallen door een andere. Ze zijn het er niet mee eens dat ik de leider ben dus willen dat ik dood ga.. Ze vielen mij aan en mijn ouders hebben me weggestuurd.. Ik weet niet waar ze nu zijn, maar ik hoop dat ze nog leven,' zeg ik en veeg mijn ogen droog.

    april:
    zuchtend loop ik naar het bos toe. de koning vind dat ik moet trouwen zodat hun eindelijk kunnen rusten. nou dacht het niet. ik ben pas 17. Boos loop ik door tot ik tegen iemand op bots. aan zijn lichaam te voelen is het een man. 'j-je bent blind' zeg ik stotterend. voorzichtig pak ik zijn hand vast. 'kom ik weet misschien een manier waardoor je weer kan zien. het is niet makkelijk maar ik weet hoe het gaat' zeg ik met een glimlachje

    shanluke:
    droog staar ik voor me uit :P


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grinnik zacht en bloos iets als hij me optilt. 'Dank je' mompel ik zacht. 'Maar mij kun je wel vertrouwen hoor... Ik weet trouwens niet eens hoe je heet... En mijn naam krijgt lang niet iedereen...' zeg ik. Nog voor ik iets anders kan zeggen of doen, blaast hij in mijn oor. Ik ril en bloos heel erg. Als jij tot ziens hees in mijn oor fluistert, wil ik hem vast pakken. Het enige wat ik pak, is de lucht voor me. Ik baal best wel en ik loop zuchtend verder met een beetje verdriet.

    Cecile;
    Ik bijt spijtig op mijn lip. 'Arm kind... Heb je nu echt geen plek om te wonen?' vraag ik zacht. Ik pak voorzichtig haar hand vast en blijf op de afstand zitten waar ik nu zit. 'Geloof me... Ik doe je niets... Echt niet.. Als je wilt, kun je iets heel dierbaars van me krijgen wat je mag vernielen als ik iets bij je doe wat niet gepast is in jou normen en waarden' zeg ik zacht en glimlach. 'Maar alsjeblieft, laat me je helpen. Ik wil je helpen je ouders te vinden en dat de andere roedel je niet nog een keer probeert te vermoorden' zeg ik vriendelijk.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Voor ik het in de gaten heb, bots ik alweer tegen iemand aan. Een zachte grom verlaat mijn mond en zucht diep. Ze zegt dat ze me kan afhelpen van mijn blindheid. Never. Ik stop en trek mijn hand los. 'Dat hoef niet. Ik vind het goed zo om blind te zijn. Zo ben ik geboren. Ik ben niet anders gewend dan dat en waarom zou ik met een vreemde meegaan?' vraag ik en kijk haar kant op. Achter me merk ik dat het andere meisje van daarnet ook alweer onderweg is. Ik woel zuchtend door mijn haren, maar blijf toch staan, te wachten op haar antwoord.

    Aimi;
    Ik kijk naar de jongen voor me, als hij mijn hand pakt, grom ik even en hou hem in de gaten. Meer doe ik net, behalve naar hem luisteren. 'Je wilt me helpen? Ik woon buiten. Dus technisch gezien heb ik wel een slaapplek! Ik heb geen hulp nodig! Ik doe het allemaal wel zelf... Mijn ouders leven vast nog weg!' schreeuwt het en de tranen rollen traagjes over mijn wangen. Ik sta gelijk op, laat hem me loslaten en stap van hem weg. Alles is beter als ik alleen ben. Ieder ander die zei dat hij of zij me zou helpen heeft me pijn gedaan, dus hij zal wel niet heel anders zijn.

    april:
    'dan niet en sorry ik moet gaan anders zit ik deze komende weken gevangen tot ik ben getrouwd' zeg ik lachend. 'als je wil kan je mee komen. het is een plek die niemand ken en ik zal je niks doen. zo zijn elven namelijk niet' zeg ik lachend en til mijn jurk een stukje op en houd het mandje vast. 'dus kom je met me mee of niet' zeg ik rustig terwijl ik hem vragend aan kijk. damn waarom zijn er niet elven zoals hem

    shanluke:
    slaapt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik loop door het bos, grijns evil als ik hem weer zie en spring op zijn rug. 'Awwwww, miste je me al?' zeg ik sarcastisch en woel door zijn haren als ik van zijn rug af gaa. 'Kom op cutie, waarom ging je weg? ik doe in zo verre toch niets verkeerd? Ik plaag je alleen maar..' zeg ik met een glimlach. 'En wie is dit?' zeg ik en kijk naar April. 'De rozenprinses? Wat doet die hier, zo onbeschermd?' zeg ik, rol met mijn ogen en leun tegen Hue aan. Ik lees droog de gedachten van April en grijns breed. Ik speel met de haren van Hue en grijns speels. 'Knap kereltje' zeg ik speels en hees in zijn oor en blaas erin, zoals hij bij mij gedaan heeft.

    Cecile;
    Ik sta ook op en pak haar vast. 'Alsjeblieft! Luister! Ik doe je echt niets! Waarom zou ik zo'n speciaal en mooi meisje iets doen?' zeg ik en laat haar los. 'Maar... Ga dan maar.. Als je mijn hulp niet wil aanvaarden, dan wens ik je succes in dit bos' zeg ik zacht en draai me om


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik slaak een zucht en laat haar haar gang gaan. Het heeft geen nut om iets te doen. 'Heb jij eigenlijk niets beter te doen?' vraag ik met een zucht en kijk naar Selienna. 'Waarom zit je eigenlijk achterna?' Ik rol met mijn ogen en stap opzij zodat ze valt. Vlak voordat ze de grond zou raken, pak ik haar hand en zet haar recht. 'Ik ben geen boom. Er staan er genoeg om tegenaan te leunen. En jij? Rozenprinses.. Wat doe jij hier eigenlijk?' vraag ik verbaasd. 'Een huwelijk ontlopen?' vraag ik.

    Aimi;
    Ik kijk hem met grote ogen aan en pak gelijk zijn hand vast. 'N-Nee.. Blijf... Ik ben gewoon bang... Ik doe helemaal niets fout en ik word gewoon aangevallen! Misschien ben ik mijn ouders wel kwijt en wat moet ik dan doen?' vraag ik met trillende stem. Ik knijp even in zijn hand en bijt hard op mijn lip terwijl de tranen weer over mijn wangen stromen. 'Ik wil je hulp.. Alsjeblieft?'