• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    toen was ik loner omdat jullie gaan eten


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    ben weg xxxxx


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik glimlach zacht maar word een beetje rood als ze er over begint. 'Ik bedoelde eigenlijk je gezicht liefje..' Ik grinnikt even en druk nog een zacht kusje op haar lippen. 'Gelukkig maar, anders moet je het straks zonder mij doen en dan heb je ook minder snel je bloed. Maar wat had je zelf in gedachten dan, met als ik wil weten hoe je eruit zie, moet ik het gewoon vragen..' grijnst ik lichtjes en blijf haar stelen.

    april"
    zachtjes trek ik terug.'is cecile een beetje horny' zeg ik met een glimlachje en beweeg plagelijk nog een paar keer over zijn vriend. zachtjes buig ik me weer naar hem toe en leg zijn handen op mijn boobs.' je mag ze wel aanraken hoor.ik vind het niet erg' zeg ik glimlachend tegen hem met een lichte blos. zachtjes fluister ik in zijn oor 'ik wil zelfs je van je stijve vriend afhelpen cecile' fluister ik zwoel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grinnik even en kus kort terug. 'Ik kan voor mijn eigen bloed zorgen hoor.. Maar wat ik meestal doe om te genieten, is gif wat in me zit in die persoon spuiten en genieten van het schreeuwen, waardoor ik zijn bloed niet kan drinken, dus ik een ander slachtoffer zoek' mompel ik droog en luchtig omdat het normaal voor me is. Door zijn lichte grijns bloos ik weer, sluit mijn ogen en duwt mijn vingers zacht tegen zijn ogenleden als hij even knippert, waardoor ik in zijn hoofd verschijn zoals ik eruit zie. 'Als het goed is, moet je me op deze manier kunnen zien' zeg ik en heb heel onschuldig mijn rokje wat hoger getrokken en topje wat lager om te plagen. Ik sta een beetje uitdagend en zie Hue voor me verschijnen met een soort andere ogen zodat hij me kan zien zolang in mijn vingertoppen op zijn ogen heb staan. Wat ook betekend dat ik hem kan aanraken. Ik streel zijn nek in zijn hoofd en bijt er speels in zonder hem echt te bijten. Mijn lichaam druk ik zo tegen hem aan dat ik omhoog moet kijken en hij mooi uitzicht heeft.

    Cecile;
    Met een diepe blos en grote ogen kijk ik haar aan. Als ze mijn handen op haar borsten legt slik ik zacht. 'A-April' zeg ik zacht en bloos dieper wanneer ze me wil helpen. 'I-Ik wil u niet dwingen.... O-Of ergens aan laten doen wat u nit wilt' zeg ik zacht en laat mijn handen van haar mooie, stevige borsten glijden.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 20:28 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    heey ik ben der nog ja :P

    april:
    'je dwingt me niet cecile, ik wil het zelf ook. en aangezien jij wat ouder ben dan mij heb je vast wel meer ervaring als mij' fluister ik zwoel. 'ik heb namelijk nog helemaal geen ervaring. en het lijkt me wel spannend'. lief leg ik mijn armen om zijn nek en leg zijn handen weer op mijn boobs. 'toe verwen me cecile' fluister ik geil in zijn oor


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ik heb het al verandert xD

    Cecile;
    Ik bijt hard op mijn lip en slik blozend. Ik heb wel het een en ander opgestoken van mijn 2 ex vriendinnen, maar om het op de prinses van de elfen uit te proberen weet ik niet. Mijn handen liggen weer op haar boobs en met een kleine zucht kijk ik haar aan. Ik kus haar zacht en begint vederlicht haar boobs te strelen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik knipper verbaasd met mijn ogen en kijk naar Selienna. 'W-Wat is dit? W-Waarom kan ik nu ineens zien?' vraag ik verbaasd. Ik lach even om haar opmerking en schud mijn hoofd. 'En ik dacht dat ik veel mensen vermoordde.. Maar jij bent dus net zo erg eigenlijk..' Ik streel zachtjes haar wang en neem heel haar lichaam in me op. Ik word een beetje rood als ik naar haar in kijk kijk en bijt hard op mijn lip. 'I-Ik denk dat ik genoeg heb gezien voor een tijdje,' mompel ik een beetje beschaamd en kijkt van haar weg. Het is zo raar dat ik nu kan zien. Ik ben het helemaal niet gewend en om eerlijk te zijn is het gewoon eng. Gewoon omdat ik niets anders gewend ben dan blind zijn.

    haha
    april:
    blozend kreun ik tegen zijn lippen aan. lief kus ik mee en trek kort terug. 'k-kunnen we naar jou kamer gaan' fluister ik blozend. 'daar hebben we meer privacy' bloos ik en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. zacht kreun ik zijn naam als hij met zijn hand over mijn tepel streelt. damn hij maakt me gek geestelijk en lichamelijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik lach zacht en streel zijn wang weer. 'rustig, rustig... Ik doe je niets en dat weet je' fluister ik hees in zijn oor en schuur per ongeluk over zijn vriend. Naja, per ongeluk... Een beetje heel erg expres, maar goed... Ik streel zijn wang en zuig in zijn nek tot er een zuigzoen ontstaat. Ik lik met mijn ruwe tong over zijn lippen en grijns iets. 'Is er iets?' vraag ik heel onschuldig als hij me moeizaam aankijkt en ik maak mijn inkijk zo groot, dat mijn boobies er bijna uitvallen. Jummm, heerlijk dit uitdagen zeg!

    Cecile;
    Ik bloos door haar gekreun en tilt haar liefdevol op. 'Uw wens is mijn bevel' zeg ik met een kleine grijns, loop naar boven en leg haar voorzichtig neer. Ik begin weer zacht haar boobies te strelen en kus haar nek met liefde.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april"
    zacht kreun ik zijn naam uit genot en heb niet door dat mijn jurk is verdwenen en ik nu nog een sexy setje aan heb. blozend kijk ik hem aan als ik het door heb. 'i think i like you c-cecile' kreun ik zacht en opwindend in zijn oor


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik lach eventjes en kijkt haar in haar ogen. 'Hoe weet ik dat zo zeker?' vraag ik speels. Ik bijt hard op mijn lip en slaak een zacht kreuntje als ze langs mijn vriend gaat. Een tweede kreun verlaat mijn mond als zijn een zuigzoen maak en ik kijk haar waarschuwend aan. 'Ik kan je ook gewoon nemen in de bosjes hé?' zeg ik met een grijns. Ik kijk haar moeilijk aan als ik naar haar boobies kijkt en pakt ze vast. Heerlijk zulke grote boobies! Ik kus haar weer zacht en begin haar boobies te kneden, terwijl ik smacht naar meer.

    Cecile;
    Ik kijk naar haar en krijg grote ogen als ik naar het setje kijk. Ik begin haar boobies te masseren en kijk haar aan terwijl ik glimlach. 'I like you to April' zeg ik lief en zacht, kus haar lippen en trek heel voorzichtig haar bh uit.

    Selienna;
    Ik grinnik en grijns breed door de kreunen. 'Van mij mag je, ik houdt een knapperd als jij niet tegen.. Nou ja... Eigenlijk wel... Maar jou niet' zeg ik droog en grinnik. Als hij mijn boobies pakt, kreun ik zacht en bloos iets. Ik kus hem terug, kreun wat luider tegen zijn lippen en wil hem wel strelen en verwennen, maar dan moeten mijn vingers van zijn ogen en kan hij me niet meer zien. Ik haal mijn lippen met tegenzin van hem af en kijk hem aan. 'Je moet kiezen lief, of je kunt me zien en ik kan jou niet verwennen, of je kunt me niet meer zien en ik kan je harde vriendje strelen' vraag ik zacht en baal dat het moet op deze manier.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april"
    blozend doe ik zijn shirt uit en streel zacht de blokjes van zijn sixpack. damn dat is gewoon uber hot. lief kus ik mee met zijn lippen en leg mijn armen voor mijn borsten omdat ze gewoon niet mooi zijn en omdat ze best groot zijn-cup D-. blozend kijk ik hem aan terwijl ik niet mijn armen weg haal. damn ik wil dit toch zelf


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik grom even als ze terug trekt en kijk haar aan. Ik zucht even en glimlach zacht. Ik druk nog een kusje op haar lippen en sluit mijn ogen. 'Het zien is te verwarrend voor me.. Ik kan je zien als ik je aanraak en zonder dat ik je aanraak, alleen dan met minder details.. Maar please ik wil je zo graag.. Haal die handen weg en verwen mij ook is lekker ding,' zeg ik met een grijns en ga verder met het kneden van haar borsten. Ik leun naar voren en geef er een speelse en lange lik overheen.