• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    HET BEGIN:

    We beginnen bij het punt dat iedereen verzamelt bij Ian thuis. Ian zit aan het stuur, de rest zit gewoon in de auto/het busje. (als je hier het niet mee eens bent, even zeggen).
    We doen er niet te lang over om in de auto te zitten, hooguit een paar pagina's. Op een gegeven moment maakt de auto een vreemd geluid, en zitten ze vast. Wanneer dit gebeurt kondigen we wel aan c:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaine Anderson

    Ik grijns even naar Riley die op springt en naar me toe loopt. ' Je bent niet de enige. Ik ben zo blij dat jij ook mee gaat.' zegt hij en ik glimlach. ik geef hem een bos en lach daarna even. 'Tuurlijk ga ik mee! We gaan daar lekker met ze alle feesten toch, dat wil ik niet missen, maar ik ben blij dat jij ook meegaat hoor' zeg ik met een glimlach en kijk even om me heen. 'Waar is Rory?' vraag ik dan aan Riley. Die twee waren best vaak samen, dus het was wel raar dat Rory er nog niet was. Ach misschien was Riley ook wel te ongeduldig geweest om op Rory te wachten. Ik kijk even om me heen, waarom was nou nog niet iedereen er? Ik had echt zin om te vertrekken. 'Ik wil al gaan!' zeg ik en spring weer op en neer. Volgens mij werd dit echt niks in de auto, ik was zo hyper als wat. Ik had echt zoveel zin in de reis! 'Ooh, in de auto gaan jullie denk ik echt helemaal gek van me worden' zeg ik lachend en trek daarna een onschuldig gezicht. 'Ik kan er ook niks aandoen' zeg ik onschuldig en begin daarna te lachen. 'Maar wij gaan wel samen daar er een feestje van maken hé' zeg ik vrolijk tegen Riley. Ik moest echt wat rustiger gaan doen! Ik haal een paar keer diep adem en ga dan stilstaan op de grond. Na een tijdje heb ik het wel weer gezien, waarom zou ik nu rustig doen? Zo moest ik de hele tijd al stil zitten in die auto! Iets waar ik dus echt geen zin in had. Ik denk ook dat ik niet echt rustig ga zijn in de auto maar ja, ze wisten dat ik nou eenmaal druk was.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:23 ]

    Ian
    'Beren zijn er wel maar diep in het bos en ik hoop voor jouw dat jij ze niet tegenkomt aangezien ik je er wel voor aanzie dat je hem platspuit met deo of haarlak of iets dergelijks' zei ik hooftschuddend,
    'Niet veel, blijkbaar is mijn vader zelfs zo aardig om niet meer dan één fles drank in huis te hebben als ik het één keer niet heb' Mompel ik.
    'Je kunt nu nog vluchten Cathy, maar als je aandringt is er vast nog wel een plekje vrij in mijn tent' Zei ik met een glimlach toen ik haar hoorde mompelen en kijk vervolgens weer naar Cam,
    'Ja, ik wel' Andwoord ik vervolgens

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Riley Williams

    "Tuurlijk ga ik mee! We gaan daar lekker met ze alle feesten toch, dat wil ik niet missen, maar ik ben blij dat jij ook meegaat hoor. Waar is Rory?"
    Ik trek net mijn mond open om het te zeggen maar Blaine gaat net zo hard weer door met praten.
    "k wil al gaan! Ooh, in de auto gaan jullie denk ik echt helemaal gek van me worden." Hij springt maar op en neer en ik moet er flink om lachen. Blaine en serieus? Dat is impossible, hij is druk.
    "Maar wij gaan wel samen daar er een feestje van maken hé." Hij ademt een aantal keer diep in en uit maar even later springt hij weer op en neer.
    "Ja we maken er een feestje van. En kan ik nu eindelijk zeggen waar Rory is?" vraag ik lachend en leg mijn handen op Blaine zijn schouders, hij moet even rustig worden. "Rory is nog thuis, ik was te ongeduldig en ben vooruit gegaan." grinnik ik dan en laat Blaine weer los.
    "Maar dat betekend niet dat ik hem niet mis, mijn wederhelft is weg!" zeg ik dramatisch en lach. Ik schudt mijn hoofd en trek Blaine mee naar de bank. Onze koffers staan midden in de woonkamer maar dat maakt denk ik niet zoveel uit. Er staan wel meer dingen.
    "Veel drinken en laat opblijven, daar gaat het bij ons om hé?" zeg ik lachend en geef Blaine een duw waardoor hij op de bank valt, ik ga droogjes naast hem zitten en zak wat onderuit.
    Ik kan niet wachten tot we de auto uitstappen en onze bestemming zien, tot we plezier en lol kunnen hebben. Geen ouders, geen zeikende mensen!
    Just fun!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone
    ''Je kunt nu nog vluchten Cathy, maar als je aandringt is er vast nog wel een plekje vrij in mijn tent,'' hoor ik Ian zeggen, en toen ik opkeek had hij een glimlach op zijn gezicht.
    ''Oh- dat zou je vast wel willen, hè? Nee, dankjewel- héél lief van je aangeboden, maar ik heb zelf een tent,'' antwoordde ik.
    ''Waarbij je 'm wel even moet opzetten. Ik kan dat niet en ga het nooit kunnen,'' zei ik nog droogjes. Ik heb het één keer eerder gedaan, op school: het stortte direct weer in.
    Ik haalde even een hand door mijn lange haren en keek rond. Waarom was iedereen zo overdreven enthousiast? Zó geweldig was het toch niet, of wel? Ik trok even een wenkbrauw op. Het zal allemaal wel- hopelijk was dit snel achter de rug.
    Ik wierp even een blik op Twaïn en grijnsde onwillekeurig toen ik ietsjes omlaag moest kijken; normaal was ik altijd de kleinste.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topics,

    Heb ik al iets gemist + waar kan ik inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iedereen in de bus/auto/whatever! :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maar nog niet iedereen is er :c]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarrenCrissy schreef:
    [Maar nog niet iedereen is er :c]

    [Weet ik, maar we kunnen moeilijk wachten tot iedereen tegelijk online is. Mensen kunnen altijd inspringen. c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Camille Yare Rae Roux
    'Gelukkig, ik heb er ook zin in, denk ik en ik zal het onthouden,' grinnik ik.
    'Zullen we even naar binnen gaan? Kijken wie er allemaal al zijn, ik hoop dat we snel kunnen vertrekken.'
    Ik wacht niet op antwoord, pak zijn hand en trek hem mee naar binnen.
    'Hallo iedereen die binnen is gekomen nadat ik binnenkwam en die ik nog niet gedag heb gezegd,' zeg ik vrolijk.
    'Ian, wie rijden er allemaal? Want het zijn best veel mensen,' ik ben benieuwd hoeveel auto's we hiervoor nodig hebben, ik denk dat er rond de tien tot veertien mensen mee gaan en dat gaat zeker weten niet allemaal in één auto passen.
    Ondertussen kijk ik nog even op mijn mobiel, mijn broer heeft niks meer gezegd. Dus stop ik hem terug in mijn broekzak en wacht op antwoord van Ian.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Weet ik, maar we kunnen moeilijk wachten tot iedereen tegelijk online is. Mensen kunnen altijd inspringen. c:]


    [True, maar aangezien er in het beginpost staat dat het met de auto hooguit een paar pagina's wordt is het misschien wel handig te wachten om de auto kapot te laten gaan als iedereen op z'n minst één stukje heeft geschreven, just saying ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    [Waar kan ik inspringen en wat is er allemaal gebeurd ? x]

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Weet ik, maar we kunnen moeilijk wachten tot iedereen tegelijk online is. Mensen kunnen altijd inspringen. c:]


    [This alleen wel handig om te wachten dat sowieso iedereen heeft geschreven dat ze in die auto zitten...
    Ik zal mijn schoenen ff aan doen en dan ff stukje schrijven..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Winchesterr schreef:
    (...)

    [True, maar aangezien er in het beginpost staat dat het met de auto hooguit een paar pagina's wordt is het misschien wel handig te wachten om de auto kapot te laten gaan als iedereen op z'n minst één stukje heeft geschreven, just saying ;p]

    [Daar wachten we ook mee op iedereen, ik heb niet gezegd dat we dat niet zouden doen. Nu gaan ze alleen al onderweg c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    N4I5 schreef:

    [Waar kan ik inspringen en wat is er allemaal gebeurd ? x]

    [Niks bijzonders- iedereen heeft zich verzamelt bij Ian thuis, nu staan ze op het punt om te vertrekken. c:
    Je kan dus met je personage nog aan komen, en dan instappen.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaine Anderson

    ' Ja we maken er een feestje van. En kan ik nu eindelijk zeggen waar Rory is?' vraagt Riley lachend en legt zijn handen op mijn schouders.ik begin hard te lachen en kijk hem aan. 'Ja dat mag je nu wel zeggen en ik zou proberen iets rustiger te doen' zeg ik lachend en blijf gewoon stil staan. 'Rory is nog thuis, ik was te ongeduldig en ben vooruit gegaan' zegt hij dan en ik grinnik. 'Zoiets dacht ik al' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Ach jochie toch, hij komt vast zo wel' zeg ik en begin daarna te lachen. Riley trekt me mee naar de bank en ik doe moeten hem normaal bij te houden zodat ik niet val. 'Ja tuurlijk, dat is ook het leukst, ik heb trouwens wel een paar flessen drank meegenomen' zeg ik grijnzend en schik even van de duw waardoor ik op de bank terecht komt. Ik grijp een kussen en sla daarmee een paar keer op Riley's hoofd die naast me is komen zitten. 'Ik schok joh' zeg ik lachend. Ik kan echt niet wachten tot we er zijn, ik had er echt zoveel zin in. 'ooh kom de auto in' zeg ik enthousiast en sta op. ik trek Riley overeind en loop daarna naar mijn koffer die ik achter me aantrek terwijl ik naar buiten loop. Ik had echt zin om der te zijn, even geen ouders of wat doen ook Gewoon gezellig met iedereen en niks anders dan gezellig doen.