• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    HET BEGIN:

    We beginnen bij het punt dat iedereen verzamelt bij Ian thuis. Ian zit aan het stuur, de rest zit gewoon in de auto/het busje. (als je hier het niet mee eens bent, even zeggen).
    We doen er niet te lang over om in de auto te zitten, hooguit een paar pagina's. Op een gegeven moment maakt de auto een vreemd geluid, en zitten ze vast. Wanneer dit gebeurt kondigen we wel aan c:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Camille Yare Rae Roux
    'ELEANOR!' roep ik vrolijk en ik knuffel haar terug.
    'Ik ben zo blij dat je er bent!' zeg ik met een grote glimlach, Eleanor is geweldig. Ze is altijd vrolijk en ze kan me ook altijd vrolijk maken.
    'Hoe gaat het? Heb je alles bij je?' vraag ik en ik kijk met een grijns naar Ian.
    'Ik heb misschien iets te veel mee,' geef ik toe, 'maar goed, ik heb volgens mij wel alles mee wat ik nodig heb EN mijn krultang alleen kwam ik er net achter dat ik zo stom ben geweest om te vergeten dat er geen stopcontact in het bos is,' grinnik ik.
    'Maar goed, ik heb er zin in en als ik ergens zin in heb ga ik veel praten, maar dat heb je al gemerkt,' ik lach, 'ik moet echt stoppen met zoveel praten.'
    'Kom dan gaan we naar de auto's volgens mij kunnen we bijna gaan,' ik trek Eleanor en Ian mee naar buiten.
    Rustig aan Camille, rustig aan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik ga nu posten. Nog niet vertrokken toch?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ga nu posten. Nog niet vertrokken toch?]

    [Nope]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ga nu posten. Nog niet vertrokken toch?]


    {Je personage kan wel met Ian komen praten, hij word zojuist mee getrokken naar buiten door een hele blije Camille :')}


    Don't be like the rest of them, darling


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik begon te lachen toen ze me even vrolijk terug knuffelde. Ze begon te praten en te praten. Haar drukke en vrolijke karakter was enorm leuk bij haar. Camille was echt te gek gewoon. Ze trok me mee naar buiten nadat ze had uitgelegd dat ze veel te veel mee had. Haar krultang dus ook maar ze had ondertussen wel door dat dat niet zou gaan werken. Zo rap mijn voeten die bedekt waren met zwarte All-Stars me konden dragen liep ik mee naar buiten. Hierdoor was ik bij de kleinste hier. Ik was nu nét 1m60 door de ietwat hogere zool van All-Stars. Ik liep met haar mee het busje in.
    "En nu is iedereen blij want ik ben hier !" riep ik door het busje heen toen ik binnen was. Zo kenden ze me wel. Vrolijk en druk. Ze wisten ondertussen ook wel al dat mijn ego pure sarcasme was, want eigenlijk was ik nog best verlegen over mezelf. Ze maakten daar soms wel grapjes over, maar ze wisten ook wel dat ze me er echt mee kwetsten als ze niet duidelijk lieten merken dat het niet gemeend was.

    Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone
    "Cait, lach eens een beetje." hoorde ik de bekende stem van Riley van achteren, en ik stak mijn hand op om er vervolgens een beetje mee te wapperen, als teken dat ik het wegwuifde.
    ''Doe je best, dat gaat niet snel lukken,'' antwoordde ik mompelend.
    Ik legde mijn voeten op het dashboard en zakte wat onderuit. Het zal nog wel even gaan duren voordat iedereen er was, gezien enkele mensen uit de groep nogal.. sloom waren.
    Op zijn zachtst gezegd.
    Ik geeuwde even en zuchtte diep. Dit was pure tijdverspilling.
    Een geërgerde frons vormde zich op mijn voorhoofd door al het geschreeuw van iedereen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 18:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hayden Noralie Everett
    Ik ben vandaag gewoon op tijd opgestaan, want ik wist van te voren al dat mama het moeilijk zou krijgen met het feit dat ik weg zou gaan. Gisteravond heb ik mijn tas al ingepakt. Een grote backpackersrugzak die je makkelijk op je rug kan dragen. En daar boven, als ik die op mijn rug heb, zit mijn tent in een hoes. Zo'n simpele tent die je op kan gooien en die zich dan gelijk uitvouwt. Iets met de naam Quecha ofzo. Een aparte naam. Ik heb ontbeten, gedoucht en voor een laatste keer mijn spullen gecontroleerd. Ik heb voor de zekerheid een verbanddoos bij me, regen kleding, een zeiltje om op te zitten en twee zak lampen. Voor als de eerste leeg zou zijn. Ik heb er zin in, met z'n alle te gaan kamperen! Ik loop naar de keuken toe waar mama voor zich uit staart boven een mok met koffie. De mok is in tegenspraak met haar gezicht want op de mok staat een smiley. Maar mama's gezicht staat droevig. Ik ga bij haar zitten. 'Ik moet vertrekken mam,' zeg ik dan. Ze kijkt op naar me en ze kijkt me aan. Ik zie de verdrietige blik in haar ogen en ik bijt op mijn lip. 'Ik ga maar heel even weg met vrienden, en Kate zal elke dag bij je langsgaan om te kijken of alles goed is met je.' Kate is onze buurvrouw en ook een beetje mijn tweede moeder. Mijn vader is allang overleden, 9 jaar geleden. Toen ik zelf 8 was. Hij is aangereden door een dronken chauffeur. En sinds dien heb ik voor mama moeten zorgen. Vandaar dat ik nu zorgzaam ben naar anderen. Mama heeft het vandaag extra moeilijk dat ik weg ga, het is namelijk precies 9 jaar geleden dat hij is aangereden en is overleden in de ambulance. Ik praat er liever niet over. 'Je komt wel terug hè?' Vraagt ze met een schorre stem. Ik glimlach en geef haar dan een knuffel. 'Natuurlijk kom ik terug mam. Je kan op me rekenen. Dat weet je hè?' Ik loop even de keuken uit om mijn rugzak te pakken. Ik heb alle benodigdheden die ik denk nodig te hebben. Als ik terug kom in de keuken zie ik dat mama huilt. Dit is ook lastig voor mij. Ik ren snel naar Kate toe, hiernaast en klop aan. Ze doet open en ik zeg haar dat mama huilt. Ze loopt met me mee en gaat bij me moeder zitten. 'Stil maar Margret, Hayden komt binnenkort alweer terug en wij gaan het leuk hebben ja?' En mijn moeder wordt er weer rustiger van. Ik knik dankbaar naar Kate en druk een kus op mama's wang. 'Tot snel mam.' En voordat ze weer kan gaan huilen loop ik met mijn rugzak de deur uit. Door dit alles ben ik laat. Later dan ik gewild had. Ik kijk op mijn horloge en loop dan snel richting Ian's huis. Ik zie het busje staan en loop dan richting het busje. 'Hoi,' zeg ik dan tegen Ian die net naar buiten wordt getrokken door Camille richting het busje. Er zitten er al heel wat in. Ik zucht een keer zachtjes. Sorry mam, maar je moet je even alleen redden. Ik drop mijn tas bij de andere tassen en koffers en kijk dan even om me heen.


    [Lol, dit heb ik getypt vanaf mijn mobiel :') en nu ik op de laptop zit zie ik dat het meer dan 8 regels is :') een stuuukk meer :')]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 18:52 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Je personage kan wel met Ian komen praten, hij word zojuist mee getrokken naar buiten door een hele blije Camille :')}


    [Ze heeft gedag gezegd (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ugh.. Volgensmijn mag ik niet meer achter de computer :c en ik moet zometeen eten.. Ik zie wel of ik er zo nog achter mag. Later guys}


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik lach.
    'En ik ben er ook,' zeg ik met een wenkbrauw wiebel. Ik plof op een stoel en trek Eleanor naast me.
    'Dit gaat nog leuk worden, wij twee bij elkaar,' grijns ik.
    Ik kijk om me heen, volgens mij is iedereen er wel zo'n beetje hier.
    'Hebben jullie er allemaal zin in?' vraag ik vrolijk. Ik pak mijn rode lipstick uit mijn zak en werk mijn lippen bij. Daarna doe ik mijn kleding nog even goed en kijk de andere aan.
    Ik check nog even mijn mobiel, ik hoop dat we bereik hebben in dat bos. Ik kan niet zonder mijn mobiel, tenminste ik heb het nog nooit geprobeerd zonder.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    || Iemand voor Mia, ze is nu erg loner. ;3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Praat maar gewoon tegen Camille, die praat tegen iedereen ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Cathy zit voorin, niet al te vrolijk zoals je misschien al hebt gelezen x3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mitshy, Cathy x Hayden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sure :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''