• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar even met samengeknepen ogen aan, ze weet best wel wat er is. 'Niets hoor.' zeg ik dan, zo snel ga ik niet opgeven. Ik gebruik mijn krachten weer om wat af te koelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, oké,' zeg ik dan. 'Je weet toch dat je me altijd alles kan vertellen?' En ik druk een onschuldig lief kusje op zijn lippen en maak dan mijn hand los uit zijn hand, voor afleiding van hem. En ondertussen zorg ik ervoor dat het water weer warmer wordt. Ik moet telkens meer energie gaan gebruiken en eerlijk, de afgelopen twee maanden heb ik die veel minder. Door het slechte slapen, me af en toe rot voelen. Maar ik red het wel gewoon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    Vans glimlachte en ging dicht tegen hem aanliggen. "Jij ook." zei ze en drukte haar lippen zacht en teder op de zijne. "Ik hou van je, Sam."


    kindness is never a burden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Whut with the baby pic? (:
    It's cute. XD


    kindness is never a burden.

    Jake S.
    'Ok dan zeg ik het maar.' grinnik ik 'Ik heb een stijve, nu goed?' Ik lach zachtjes. Het is genant om te zeggen maar minder genant dan haar vraag of ik haar wilde vingeren.

    Samuel
    Ik glimlach als ze zegt dat ze van me houd. 'Ik ook van jouw Vans.' zeg ik en streel zachtjes over haar wang. Het liefst wil ik zo de hele dag blijven liggen met haar in mijn armen. 'Eh... Vans heb je eigenlijk een kamergenoot?' vraag ik haar want als dat zo is moeten we nu direct onze kleren weer aandoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dat is mijn nichtje :3 daar ben ik trotse tante van ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik lach als hij het zegt. 'Hm, je bent echt een toegever,' zeg ik dan. 'Niet echt mannelijk.' En ik kijk hem aan met een licht uitdagende blik. 'Nu snap ik wel waarom jij het opwindend vindt als ik de leiding neem.' Mijn vinger glijdt langzaam over zijn borstkas. En ik kijk naar mijn vinger. 'Want je kan het zelf niet.' En dan kijk ik weer op naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    Ze plaatste haar hoofd op zijn borst en 'hmm'-de. "Ja, Xav. Maar wees niet bang, hij is ergens buiten. Zijn date vragen voor het bal." Ze sloot haar ogen en luisterde naar het regelmatige ademhalen van Samuel.


    kindness is never a burden.

    Jake
    'Ik kan het wel maar ik heb gewoon nooit zin.' lach ik en ik haal haar vinger weer weg. 'En het is opwindend omdat ik me dan hulpeloos voel op één of andere manier.' Ik grinnik even. 'Maar nu is het gedaan met badtijd en aankleedtijd.' Ik sta op en pak een handdoek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik strijk door haar haar en druk een kus op haar kruin. 'Heb je zin om na het kerstbal met mij mee naar huis te gaan? Of wil je naar je familie?' vraag ik haar en kijk haar lief glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja ja ja, geen zin. Smoesjes Jake,' zeg ik met een lachje. Jake staat op en ik zie zijn stijve en lach zachtjes. Ik sta ook op maar wankel dan even. Gelukkig ziet Jake het niet aangezien hij een handdoek aan het pakken is. Het water warmer maken is op zich niet zo'n probleem, maar tegen iemand anders krachten in al wat meer. Het vergt meer energie, die ik niet meer heb. Maar ik doe gewoon alsof er niets aan de hand is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    Vans haar gezicht betrok. Haar familie. Die had ze niet. Ten minste, niet die ze nog zag of wist wonen. "Ik zou graag met je mee naar je familie gaan." zei ze en glimlachte. Maar die glimlach was fake. Het werd tijd dat Samuel de waarheid wist...


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik doe een handdoek om mijn middel en pak een tweede. 'Sta stil mevrouw.' zeg ik glimlachend en begin haar nauwkeurig af te drogen, niets overslaand. Als ik klaar ben druk ik nog een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik kijk haar bezorgt aan. 'Vans gaat het wel?' vraag ik haar. Ik wil graag dat ze mee gaat en ben blij dat ze dat wil doen maar er is iets aan de hand. 'Je kan me alles vertellen dat weet je toch wel?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'