• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    Vans zuchtte diep. "Ik weet het." Ze ging rechtop zitten. "Ik moet je wat vertellen." Vanessa stond op en trok haar kleren terug aan. "Maar niet hier. Kom mee."


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik knik en kleed me ook terug aan waarna ik mijn haar weer goed doe en alle sporen van wat hierbinnen is gebeurt zo wegwerk voor anderen. 'Naar waar wil je dan?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, jij hebt echt bepaalde ticks,' zeg ik dan. 'Je tilt me namelijk vaak op, en droogt me ook vaak af.' Ik kijk Jake aan en blijf stil staan. 'Het afdrogen daar kan ik me nog iets bij bedenken, dan kan je aan mijn lichaam zitten onder een onschuldige reden. Maar het optillen. Hmm, neehh, daar kan ik geen reden voor verzinnen.' Als Jake klaar is kust hij me kort en ik kijk hem dan aan en druk nog een klein kusje op zijn lippen. Hij heeft niet gezien dat ik wankelde. Mooi. Ik stap dan de jacuzzi uit en pak de handdoek van Jake zijn middel vandaan en pak ook de andere handdoek en sla die om mezelf heen zodat Jake nu naakt is en ik kijk hem met een lachje aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Het optillen? Omdat ik je zo dicht bij me kan houden.' lach ik zachtjes. Dan pakt ze mijn handdoek af. 'He!' protesteer ik en zucht voor ik naar een andere handdoek zoek. Ik vind er een na een tijdje, droog me snel af en pak dan haar hand vast om terug naar de kamer te gaan om ons om te kleden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dat klinkt eigenlijk heel lief, dit soort dingen zegt Jake zo ongeveer heel de week door. Niet om de minuut maar minimaal wel 1 keer per dag. Misschien dat het een gewoonte wordt, en niet meer dat hij het zegt omdat hij.. Ach laat ook maar zitten. Ik moet nooit teveel na gaan denken. Ik loop een beetje in gedachten mee met Jake. Dat heb ik wel vaker de laatste tijd, dat in gedachten zijn. Ik laat Jake's hand los en voel mezelf weer wat energieker worden qua krachten. Ik loop naar mijn kast en sta er besluiteloos voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    "Het bos." Vans nam Samuels hand vast en stak eerst haar hoofd de gang in om te kijken of er iemand was. Niemand. Ze waren allen bezig met hun huiswerk. Vanessa liep de gang op en sloot de deur achter Sam dicht. Ze liet zijn hand los en liep naar het bos.


    kindness is never a burden.

    FAIL 1

    Samuel
    Ik volg haar het bos in op mijn gemak en denk na. Binnen 3 dagen zijn we 2 maanden samen en ik moet iets doen maar ik weet nog niet wat. Straks moet ik dat maar eens uitwerken als ik weer op mijn kamer ben.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 10:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Niet naar de schoenen kijken,' zeg ik dan voordat hij die ook gaat uitpakken. 'Anders brengt dat ongeluk.' Dat is onzin maar ik wil hem gewoon verrassen met het feit dat ik hakken ga dragen. Ik kijk nog even twijfelend in de kast. Maar dan pak ik toch een jurkje op Jake's aanraden. 'Zal ik dan ook mijn bikini gelijk aantrekken? Of wil je niet gaan zwemmen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    FAIL 2

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 10:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    Vans stopt met lopen wanneer ze diep in het bos zijn en ze er zeker van is dat niemand hen kan horen. Ze draait zich om naar Sam en bijt op haar lip. "Beloof me niet te flippen."


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    'Jup, perfect,' zeg ik dan als hij het tasje in de kast heeft gezet zonder erin te kijken. Ik trek de bikini aan en dan het jurkje eroverheen. Ik pak geen zonnebril mee, want ik wil geen zon afdruk.

    [LOL WACHT. HET IS WINTER xd]

    Niet dat die er is. Ik denk wel dat het water ijs koud zal zijn. Aangezien het winter is [:')].


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    'Waarom zou ik flippen?' vraag ik haar verbaast en zwijg even. 'Oke ik beloof het.' zeg ik glimlachend en pak haar hand vast. 'Wat wil je zeggen, niemand hoort ons hier normaal.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    Vanessa haalde diep adem. "Ik ben een demon." zei ze kort en bondig. Ze bereidde zich al voor op het ergste.


    kindness is never a burden.

    [oke... fail we spoelen terug...]

    Jake
    'Vandaag anders dikke kleren? We kunnen gaan schaatsen.' zeg ik als ik naast haar ga staan. ik pak voor mij een jeans en een shirt zoals altijd en ondergoed. Ik kleed me vlug om en ga op ons bed zitten zodat ze genoeg plaats heeft om te beslissen. Nu ik eraan denk. De kleren liggen nog beneden! Ik sta op, loop de gang door, de trap af en pak de tassen van deze morgen op. Ik draag ze naar boven en begin alles mooi weg te hangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik verstijf even, voel paniek door me heen stromen en wil gaan flippen maar herinner me dan mijn belofte. Ik adem even diep in en uit. 'Nog iets?' vraag ik haar dan en glimlach even. Op het eerste moment is het een schok maar ergens had ik altijd al geweten dat ze niet zomaar iemand was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'