• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'We moeten echt een keer iets vinden waar we beiden goed in zijn,' zeg ik met een lachje. Ik schaats naar Jake toe en vlak voor hem kom ik tot stilstand. 'Het is heel simpel.' Ik pak zijn handen beet. 'Eerst rechtstaan.' Ik schaats naast hem en leg mijn handen op zijn buik en rug. 'Dan een heel heel heel klein beetje je knieën buigen.' Ik kijk even naar hem en ga weer voor hem staan. 'En dan schaatsen.' Ik pak zijn handen weer beet en trek hem dan zachtjes en stukje vooruit. Ik kan ook achteruit schaatsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    Vans was verward. "Ja- nee. Tuurlijk, ik kom er meteen aan." zei ze waarna ze aflegde en haar gsm terug in haar handtas stak. "Ik moet naar Alexi, er is iets aan de hand." Ze drukte een zoen op Samuels mondhoek. "Ik zie je later wel," en verdween tussen de bomen. Zo snel ze kon liep Vans naar de school terug, rechtstreeks naar de kamer van Alexi. Ze klopte twee keer hard en ging toen binnen. "What the hell is going on?!"


    kindness is never a burden.

    ¨Jake
    Ik blijf haar vasthouden en begin moeizaam iets mee te schaatsen. Als ik denk dat ik het doorheb, laat ik haar los, wiebel even en val op mijn kont. Ik begin te lachen 'Oke ik blijf aan de rand.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [jup :3]

    Hayden Fitch
    Hij lijkt het niet door te hebben, dus ik praat er ook niet over. 'Aurora, aparte naam,' merk ik dan op. Ik pak mijn lege tas op en zet die in de kast. 'Hm.. Ik heb echt geen idee waar alles hier is in de school,' een verontschuldigende glimlach zit op mijn lippen. 'Zou je me willen rondleiden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    | Douchen. |


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik kijk opgelucht als Vans er is. 'Vans hoe kan je weten dat je water gebroken is?' vraag ik haar en bijt op mijn lip. Ik weet niet of ik nu al klaar ben voor die bevalling. Het is geen pretje zegt iedereen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake valt op zijn kont en beiden lachen we. 'Nee nee nee Jakey, niet aan de rand blijven!' Ik steek mijn handen naar hem uit en zet me schap in het ijs. 'Ik zal je leiden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik sta op met moeite en pak dan haar handen vast. 'Oke dan maar.' grinnik ik en let erop dat mijn voeten goed staan of ik heb alweer een probleem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn handen aan en ik knik dan. 'Gewoon afzetten met je linker voet en doorglijden op de rechter. Dan zet je je linker weer neer en zet je af met de rechter. Simpel.' En ik kijk Jake aan en heb zijn handen stevig beet en wacht totdat ik achteruit moet schaatsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Tuurlijk, al zou ik niet weten waar presies alle lokalen zijn' zeg ik vervolgens, dat was omdat ik er ook amper heen ging, ik leefde lang genoeg om te kunnen lezen en schijven en daarbij liep de geschiedenis achter bij wat ik er van wist van de laatste 500 jaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik volg haar instructies op en merk dat ik vooruit ga. Ik begin nu wat onhandig voort te bewegen en merk dat zij gewoon achteruit schaatst. 'Hoe lang doe je dit eigenlijk al.'

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 11:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik kijk hem vragend aan als hij niet weet waar alle lokalen precies zijn. 'Ben je zelf ook nieuw?' vraag ik hem dan. 'En leidt me maar, ik volg wel.' Ik sta op van mijn bed en loop naar hem toe en wacht dan af welke richting we op gaan. Ik ben benieuwd naar het andere meisje. Hoe zij is. 'Maar als je nieuw bent ken je ook nog niet veel mensen hier? Heb je daarom geen date naar het bal?'

    Leslie Day
    Het gaat Jake al iets beter, hoewel ik wel denk dat hij nog vaak zal vallen. Maar dat zou alleen maar grappig voor mij zijn. Hij vraagt hoelang ik dit al doe en ik denk even na. 'Ik heb geen idee meer hoe lang ik al demon ben... Maar ik ben ermee begonnen een jaar voordat ik Nick leerde kennen.' En ik kijk Jake aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nee.. Ik ben er al een tijdje maar ik hou ten eerste niet zoveel van school en ten tweede ben ik niet heel erg sociaal' Andwoord ik schouderophalend en loop dan naar links.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Hm, dus het is niet sociaal om tegen mij te praten en me ook nog een rondleiding te geven als ik erom vraag?' vraag ik hem dan met een lachje. 'Maar je hebt toch wel wat vrienden? En zelf houd ik ook niet van school. Maar ja, mijn vader dwingt me. Is het hier makkelijk om te spijbelen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    Vans ogen worden groot,"Je water is gebroken?!" Maar ze herstelde zich al snel en ging bij Alexi zitten. "Wel het probleem is dat het je water niet is dat breekt maar je bloed." Ze beet op haar lip. "Je weet het als, nou ja. Ben ik niet duidelijk genoeg?!"


    kindness is never a burden.