• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Nadal schreef:
    11 weken 0.0 Dan ben ik al op een vierde! Maar wat Kim zegt: hoe kunnen ze dat nu al zeggen?

    Naja, ze zeiden bij mij op school dat het 11 weken geleden was dat de zomervakantie eindigde of zo, dus dat we 11 weken verder zijn.


    Chaos is a ladder.

    Ok, heb het besproken met mijn ouders. Ik ga stoppen met m'n opleiding. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Godverdomme kut mentor. Ik heb volgens de leraren slechte houding, punten, pas niet in de klas, teveel absent, etc. Nu gaan ze mn ouders bellen voor een gesprek, willen ze zelfs begeleiding voor me. Slaat nergens op. Alsof ik daar beter door ga doen?

    Wat ?? Slaat nergens op
    Ik had gisteren een gesprek met mn mentor en een ander mens
    Ik was 1 keer te laat, zegt die vrouw: met die houding red je het niet hoor, like wtf

    Maar hoe kunnen ze dat nu al weten dan ??

    Aria schreef:
    Ok, heb het besproken met mijn ouders. Ik ga stoppen met m'n opleiding. (:

    Ik wou dat mijn ouders zo makkelijk waren, van hun zou ik nooit mogen stoppen.
    En ze weten hoe erg ik het wel niet vind en dat ik vaak huilend thuis kom en de stof me compleet niet boeit.

    Maar wel fijn dat je mag stoppen dan (:

    Edit:Bedoel ik overigens niks negatiefs mee tegenover jou hoor.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:41 ]


    Chaos is a ladder.

    Hahahaha, jaaa snap ik hoor, Kim. Ik durfde het in eerste instantie ook niet te vertellen, maar ja. Mijn ouders hadden zo al het vermoeden en na dat mentorgesprek... Ben er gewoon echt helemaal klaar mee. Dit houd ik nooit drie jaar vol. Moet nu dringend en met spoed op zoek naar een nieuwe opleiding, maar ik weet gewoon niet wat. Ik kom tot nu toe op iets van interieuradviseur, wat dan echt heel erg op inrichting van huizen en zo gaat, dat lijkt me dan wel vet, maar mediavormgeving spreekt me ook echt aan. Ik wil gewoon iets creatiefs doen, ben er wel achter gekomen dat dit echt helemaal niets is voor mij, enkel uit boekjes leren, ugh.

    Leraren hebben trouwens echt de pik op mij, ik heb een 4.8 op m'n rapport. Heel gezeur en gezeik, maar een meisje met een 3.1 voor hetzelfde vak is geen probleem? Like srsly, kutschool.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 20:30 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga dood. Ik ga echt dood man. Ik mag heel misschien naar een Conventie van The Vampire Diaries in Brussel.


    Chaos is a ladder.

    Aria schreef:
    Hahahaha, jaaa snap ik hoor, Kim. Ik durfde het in eerste instantie ook niet te vertellen, maar ja. Mijn ouders hadden zo al het vermoeden en na dat mentorgesprek... Ben er gewoon echt helemaal klaar mee. Dit houd ik nooit drie jaar vol. Moet nu dringend en met spoed op zoek naar een nieuwe opleiding, maar ik weet gewoon niet wat. Ik kom tot nu toe op iets van interieuradviseur, wat dan echt heel erg op inrichting van huizen en zo gaat, dat lijkt me dan wel vet, maar mediavormgeving spreekt me ook echt aan. Ik wil gewoon iets creatiefs doen, ben er wel achter gekomen dat dit echt helemaal niets is voor mij, enkel uit boekjes leren, ugh.

    Leraren hebben trouwens echt de pik op mij, ik heb een 4.8 op m'n rapport. Heel gezeur en gezeik, maar een meisje met een 3.1 voor hetzelfde vak is geen probleem? Like srsly, kutschool.

    KOM NAAR EEN STUDIE IN UTRECHT OF HILVERSUM! =D Kun je langskomen op mijn appartementje! ^^ Ben blij dat je mag stoppen. Als je elke dag met tegenzin naar een opleiding gaat, hou je het toch niet vol..


    ars moriendi

    AMY JE MOET KAN IETS GAAN DOEN OP HET GRAFISCH LYCEUM IN UTRECHT.
    Als je dat doet flip ik hem echt jonge, dan val ik je ELKE DAG lastig. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Holaaaaa! Ik ben nu pas echt klaar met leren en nog steeds dat stomme Essay ): Hoe is het met jullie?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Holaaaaa! Ik ben nu pas echt klaar met leren en nog steeds dat stomme Essay ): Hoe is het met jullie?


    Chaos is a ladder.

    Loooool guys, jonge, wat denken jullie. Ik ga niet voor een lullige MBO elke dag naar Utrecht reizen euj. Das me te ver, ik ben nog te jong voor kamers + geen geld + ik kan niet zonder mijn mammie. Aangezien ik niet kan koken, was doen, etc, etc HAHAHA.
    Ik ga wrs weer kijken op Grafisch Lyceum ROTTERDAM, hm college Rotterdam en verder, tja, weet ik nog niet. :x :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Loooool guys, jonge, wat denken jullie. Ik ga niet voor een lullige MBO elke dag naar Utrecht reizen euj. Das me te ver, ik ben nog te jong voor kamers + geen geld + ik kan niet zonder mijn mammie. Aangezien ik niet kan koken, was doen, etc, etc HAHAHA.
    Ik ga wrs weer kijken op Grafisch Lyceum ROTTERDAM, hm college Rotterdam en verder, tja, weet ik nog niet. :x :x

    Het was te proberen. (cat)


    Chaos is a ladder.

    Aria schreef:
    Loooool guys, jonge, wat denken jullie. Ik ga niet voor een lullige MBO elke dag naar Utrecht reizen euj. Das me te ver, ik ben nog te jong voor kamers + geen geld + ik kan niet zonder mijn mammie. Aangezien ik niet kan koken, was doen, etc, etc HAHAHA.
    Ik ga wrs weer kijken op Grafisch Lyceum ROTTERDAM, hm college Rotterdam en verder, tja, weet ik nog niet. :x :x

    Kom naar Grafisch Lyceum, dan worden we buren
    Mijn school zit ernaast, muaha

    Lyon schreef:
    (...)
    Kom naar Grafisch Lyceum, dan worden we buren
    Mijn school zit ernaast, muaha

    Hahahaha, jaaaa weet ik. (: (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga slapen! (:
    Welterusten alvast naar iedereen!


    Chaos is a ladder.