• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2012 - 20:49 ]


    ~

    Helleu Babes(flower)


    ~

    Trololol, mijn mentor heeft haar excuses aangeboden voor het gesprek eergisteren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bonjour (:
    Niemand hier o_O

    Lyon schreef:
    Bonjour (:
    Niemand hier o_O

    Nee, echt hè, dood topic is dooooood.
    Vanavond Sint Maarten met m'n zusjeeeh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Helleu girls, hoe is het hier met iedereen(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Helleu girls, hoe is het hier met iedereen(flower)

    Goeeeeed. Net een uurtje geleden thuisgekomen van Sint Maarten, als ik geweten had dat ik zo vroeg thuis was, had ik nog de bus naar Roosendaal gepakt om ritueel een fiets te gaan verbrandden omdat een kind haar rijbewijs gehaald heeft, HAHA. Maar ja, helaas. Hoe gaat 'et met Noami?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:51 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Holaaaa!

    Ik heb de start van mijn Rafael story en gosh, love it. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislinn schreef:
    (...)
    Goeeeeed. Net een uurtje geleden thuisgekomen van Sint Maarten, als ik geweten had dat ik zo vroeg thuis was, had ik nog de bus naar Roosendaal gepakt om ritueel een fiets te gaan verbrandden omdat een kind haar rijbewijs gehaald heeft, HAHA. Maar ja, helaas. Hoe gaat 'et met Noami?


    Ja met mij gaat het wel aardig:) Ik heb misschien maandag weer een stage gesprek, dus word weer afwachten en verder school is killing me en heb bijna nergens meer tijd voor:(


    ~

    Nadal schreef:
    Holaaaa!

    Ik heb de start van mijn Rafael story en gosh, love it. Haha


    Oeeehhh staat ie al online(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Oeeehhh staat ie al online(flower)


    Nee. Hij komt pas online als hij helemaal af is zodat ik 'm niet kan verwaarlozen. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mensen, ik mag zoals verwacht niet stoppen met m'n opleiding. Ik ga dit echt niet trekken jongens, echt niet, willen ze me eerst op de rand van een flatgebouw zien voordat ik mag veranderen van opleiding of zo? (huil) (huil) (huil) (huil)


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Mensen, ik mag zoals verwacht niet stoppen met m'n opleiding. Ik ga dit echt niet trekken jongens, echt niet, willen ze me eerst op de rand van een flatgebouw zien voordat ik mag veranderen van opleiding of zo? (huil) (huil) (huil) (huil)

    Jeetje Kim! Echt heel lullig van je ouders dat je niet mag stoppen. Kan je hun echt niet vertellen dat je die 3 jaar zo niet volt gaat houden? Ik bedoel maar, hun kunnen dat toch niet gaan beslissen eigenlijk, het is immers jouw leven! Ga andere opleidingen zoeken en laat deze aan je ouders zien, zeg dat wat je nu doet echt niets is en misschien valt dat ook wel aan je rapportcijfers te zien?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Jeetje Kim! Echt heel lullig van je ouders dat je niet mag stoppen. Kan je hun echt niet vertellen dat je die 3 jaar zo niet volt gaat houden? Ik bedoel maar, hun kunnen dat toch niet gaan beslissen eigenlijk, het is immers jouw leven! Ga andere opleidingen zoeken en laat deze aan je ouders zien, zeg dat wat je nu doet echt niets is en misschien valt dat ook wel aan je rapportcijfers te zien?

    Ik heb echt alles al geprobeerd, maar hun vinden van "ja, je zit al bijna tegen kerst en je hebt zo het eerste jaar al achter de rug" -.-
    En een gesprek met mijn studieloopbaanbegeleider willen ze ook niet, en die studieloopbaanbegeleider vind: Ja, ga lekker uit huis, dan kan je zelf kiezen.
    Ja echt helemaal, ik ga uit huis op me facking 17e!


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Ik heb echt alles al geprobeerd, maar hun vinden van "ja, je zit al bijna tegen kerst en je hebt zo het eerste jaar al achter de rug" -.-
    En een gesprek met mijn studieloopbaanbegeleider willen ze ook niet, en die studieloopbaanbegeleider vind: Ja, ga lekker uit huis, dan kan je zelf kiezen.
    Ja echt helemaal, ik ga uit huis op me facking 17e!


    Hmm, ik ken wel mensen die dat doen.

    Maar dat is echt kut voor je. Hoe kunnen jouw ouders nou jouw toekomst beslissen op deze manier. Na kerst wordt het alleen maar langer en langer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pff, vanaf nu 2 dagen per week tot 6 uur op school, 6 UUR !!! Isa dat normaal ?? o_O
    Ik ben donderdag ook al tot 6 uur op stage