• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik zag hoe Anna naar buiten kwam en meteen doorliep naar mij, ze herkende me vast aan de roze auto. Altijd fijn, zo'n herkenningspunt..
    'Hey', zei ze.
    'Hey, ga je mee?', vroeg ik haar. Ik klopte op de bijrijdersstoel als teken dat ze daar wel kon zitten.


    [oke nu ga ik x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lifeisajoke schreef:

    Samuel Lucas McClain.

    Ik wou net instappen toen ik haar antwoord hoorde.
    "Achja, waarom ook niet ? Vreemder kan ik toch niet worden". Ik sprong terug van mijn plaats en liep met een sierlijk boog om mijn auto heen. Jup, zo was ik. Ik trok aan het handvat van de deur waarna ik een overdreven buiging maakte.
    "Stapt u in, Madame Williams". Waarom ik haar achternaam wist, wist ik ook niet. Het ging automatisch denk ik, dat ik de achternamen van mensen onthield. Zodra ze was ingestapt huppelde ik naar de andere kant omdat ik zo'n klein vermoeden had dat ze het een beetje ongemakkelijk zou vinden moest ik over haar schoot kruipen.
    Ik trok de deur open en ging zitten in de auto waarna ik die startte. De radio sprong aan waardoor de muziek kwam op te staan. Ik zong mee met het liedje van David Guetta terwijl ik reed.


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik grinnik even en buig ook even, alleen sierlijker. 'Danku meneer, uuuhmm, meneer McClain.' zeg ik dan twijfelend, maar grinnik toch even en stap dan in en al snel is Samuel ook ingestapt en rijd de parkeerplaats af. Al snel begint hij mee te zingen als de radio aanspringt en ik luister naar zijn stem en glimlach, hij was goed erg goed. Ik sluit even mijn ogen en heb ik glimlach op mijn gezicht en luister ondertussen naar het gezang van Samuel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Door mijn enthousiasme in het zingen was ik helemaal vergeten dat ik ging winkelen. Jup, ik was gewoon regelrecht naar huis aan het rijden.
    "Oh shit, we zijn er al voorbij" zei ik lachend. Ik haalde mijn schouders op en reed op de parking van een winkel. Na een rondje gereden te hebben draaide ik de juiste baan op en reed terug. Ik stak mijn pinker uit naar rechts, zodat mensen wisten dat ik hier af moest, en reed de ondergrondse parking binnen. Met een beetje gepiep van mijn banden reed ik een parkeerplaats in en zette de auto af. Met een sprintje liep ik naar de andere kant en trok de deur open.
    "Miss" zei ik met een bekakte stem. Ach ja, je moest wat lol hebben in je leven. Ik liep met haar naar de uitgang en begon te grijnzen.
    "Wacht, ik ga een auto worden". Ik ging onder de bakje staan waardoor aan de voorkant het lampje rood werd en begon te lachen. "Nounou, dat is verhelderend, nu weet ik teminste dat ik een Transformer ben !".

    [Ik ben winkelen, dus reageer laat!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [iemand voor Drew?]

    Anna Bailey Miller
    "Hey, ga je me?" vraagt hij. Hij klopt op de bijrijdersstoel ten teken dat ik daar kon gaan zitten.
    Ik knik en stap ik. "Let's go" zeg ik dan. Ik pak mijn telefoon uit mijn tas en stuur een berichtje naar mijn zus dat we nu richting de stad gaan.
    Al snel krijg ik reactie terug dat ze zo die kant op komt. "Wat is er eigenlijk met jou auto?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:17 ]

    [Tenzij Drew toevallig dezelfde kant op moet als Noralie weet ik het niet :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik lach als hij blijkbaar te ver is doorgereden en hij draait om en rijd nu wel goed. Al snel zijn we op de parking en hij parkeer zijn auto en maakt dan ook de autokeuring weer voor me open en ik grinnik even en stap uit. 'Gentleman.' zeg ik dan grijnzend. En loop dan met hem mee naar de uitgang, maar dan stopt hij en zegt dat hij een auto gaat worden en ik frons even. Als hij dan gaat staan en uiteindelijk zegt dat hij een transformer, kijk ik hem aan met zo'n WTF face, maar schiet dan in de lach. 'Dat sloeg echt nergens op.' zeg ik dan lachend. 'Kom, schiet eens op, dadelijk zijn de andere nog op ons aan het wachten.' zeg ik dan grijnzend en pak zijn pols en sleur hem lachend mee en kijk hem dan even grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben d'r weer!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Ik liep lachend met haar mee. "Hey ! Dat heet niet wachten, dat is te laat komen in stijl". Ik trok haar nu mee en keek even om me heen.
    "Wedden dat ze hier nog niet eens zijn ?". Ik keek nog eens rond en begon te lachen. "En weeral heb ik gelijk". Ik keek trots naar haar waarna ik mijn tong even uitstak.
    "En trouwens hé, niemand komt te laat voor de koning, ze zijn gewoon te vroeg".

    Noralie Anderson
    Ik rijd met een redelijk hard tempo naar huis en zie dan dat de auto's voor de deur staan van iedereen. Iedereen is dus thuis. Ik stap uit mijn auto en doe mijn portier zachtjes dicht en besluit dan via de achterkant het huis in te gaan omdat ik vermoed dat ze me voor staan op te wachten met vragen. En het zullen alleen maar meer vragen worden als ze zien dat ik het vest van Drew aan heb. Ik doe de achterdeur heel zachtjes open en sluip naar binnen. 'ZE IS THUUIISSSS,' hoor ik dan Micah schreeuwen door het huis. Ik zie hem staan en mijn ogen vernauwen zich. Ze hebben zich gewoon opgesteld bij allebei de ingangen. Ondanks dat Micah al 19 is vindt hij het nog steeds erg leuk om mij te pesten. Mason is hetzelfde daarmee. Ze zijn een tweeling, een tweeëige tweeling. En dubbel zo irritant. Maar ik houd toch wel van ze. Mason komt snel naar de achterdeur toe. 'Je wordt bedankt Micah,' mompel ik zuchtend. 'Kan ik niet gewoon naar mijn kamer zonder vragen op me afgevuurd te krijgen?' Ze schudden beiden grijnzend hun hoofd en dan komt ook nog eens Lucas. 'Zo zus, vertel eens, hoe kom je aan dat vest?' Lucas is 16, jonger dan ik. Micah en Mason zijn beiden ouder. 'Gaat je niets aan,' zeg ik waarna ik langs ze wil lopen. Ze versperren me de weg. 'O heel fijn dit,' zeg ik sarcastisch. 'Oke goed. Van Drew. Ik morste water op mijn shirtje, die scheen door. En er zijn tenminste nog aardige jongens op de wereld. Dat kan ik van jullie tenminste niet zeggen.' En ik geef Micah een duwtje zodat ik er snel langs kan rennen opweg naar boven. Ik hoor lachend snelle voetstappen achter me en ik gooi mijn kamer deur achter me dicht en doe het op slot. Pfieuw. Ook weer overleeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [whahaha xD]

    Lifeisajoke schreef:

    Samuel Lucas McClain.

    Ik liep lachend met haar mee. "Hey ! Dat heet niet wachten, dat is te laat komen in stijl". Ik trok haar nu mee en keek even om me heen.
    "Wedden dat ze hier nog niet eens zijn ?". Ik keek nog eens rond en begon te lachen. "En weeral heb ik gelijk". Ik keek trots naar haar waarna ik mijn tong even uitstak.
    "En trouwens hé, niemand komt te laat voor de koning, ze zijn gewoon te vroeg".


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik zucht even en rol met mijn ogen. 'Tuurlijk heb je weer gelijk, wat anders.' zeg ik dan lachend. 'En is dit dan te vroeg komen in stijl?' vraag ik dan lachend en kijk weer even om me heen en dn weer naar Sam. 'Dus.' begin ik dan en grijns even. 'Wat ga je nu doen om me te vermaken?' vraag ik dan en mijn grijns wordt niet iets groter en ik kijk hem met een speelse blik aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    [iemand voor Drew?]


    [Tsja, als hij ook in de stad is wel. ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [xD, ik heb hem eigenlijk na school nog niet laten reageren, dus kan hem wel ergens heen sturen?]