• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Ik heb ook toetsweek ]

    Rafael Greywood

    Toen de bel ging, pakte ik mijn spullen in mijn tas en verliet het lokaal richting mijn locker.
    Ik pakte mijn jas eruit en deed die aan en verliet het gebouw.
    Op het schoolplein pakte ik mijn peuken uit mijn tas en stak er eentje op.
    Nadat ik de sigaret had opgerookt, trapte ik hem uit met mijn voet en liep alvast naar de roze auto.
    Ik wachtte op Anna en op Samuel om samen naar de stad te gaan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Samuel Lucas McClain.

    "Cheerio !" riep ik Noralie achterna met een Brits accent. Wacht, was dat eigenlijk wel een woord ?
    "Ik heb totaal geen idee of dat wel een woord was, maar vanaf nu is dat het wel" zei ik grijnzend. Ik keek nog even rond en bedacht me dan dat ik zou gaan shoppen met Anna en Rafael. Charly kon wel mee. Vond ik dan. Boeien.
    "Hé, Cupcake, wil je mee gaan shoppen ? Anna wou een make-over en ik heb gezegd dat ik wel ging shoppen met haar, maar Rafael en haar zus gaan ook mee, dus ik neem jou lekker mee" zei ik. Ik schonk haar een scheve grijns, "En als je niet wilt dan ontvoer ik je lekker".
    Geen idee waarom ik haar net Cupcake had genoemd. Ze was gewoon schattig.

    [ik moet gaan, ik ga even met een vriendin fangirlen(:
    Niet over 1D(;]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:56 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [HAHAHA! Veel plezier!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik grinnik weer even en schud mijn hoofd. 'Dan stop en laat het gewoon voor wat het is.' zeg ik dan lachend, maar ze stop ook al en zegt dat ze naar huis gaat. 'Oke tot morgen.' zeg ik dan en zwaai nog even als ze wegloopt en draai me dan weer om naar Samuel. 'Dus wanneer krijg ik dat privé concert?' vraag ik dan lachend. 'En geen idee of dat echt een woord is, het zal wel, ik ben Italiaans, niet brits.' zeg ik dan lachend en schud even mijn hoofd. 'Cupcake?' vraag ik dan lachend met opgetrokken wenkbrauwen. Dan vraagt hij of ik met hem mee ga shoppen of zoiets met Anna en nog wat anderen. 'Je gaat me toch niet echt ontvoeren, ik geloof je niet.' Zeg ik dan en steek mijn tong naar hem uit en grijns, ik was altijd wel in voor zoiets, maar dat hield ik even achterwegen, ik wilde weten wat hij nu ging doen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    "Oh, you don't ?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik begon te grijnzen en stond op. "Je vraagt erom" zuchtte ik. Ik rolde mijn mouwen op en haalde diep adem. Tja, ik speelde altijd toneel om de dingen die ik deed. Ik sloeg mijn armen om haar middel en tilde haar op. Het ging verrassend gemakkelijk. Ik begon te lopen naar mijn auto. Uit het niets begon ik te lachen.
    "Moet je nu toch kijken, ik ontvoer je !".

    Lifeisajoke schreef:

    Samuel Lucas McClain.

    "Oh, you don't ?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik begon te grijnzen en stond op. "Je vraagt erom" zuchtte ik. Ik rolde mijn mouwen op en haalde diep adem. Tja, ik speelde altijd toneel om de dingen die ik deed. Ik sloeg mijn armen om haar middel en tilde haar op. Het ging verrassend gemakkelijk. Ik begon te lopen naar mijn auto. Uit het niets begon ik te lachen.
    "Moet je nu toch kijken, ik ontvoer je !".


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik kijk hem grijnzend aan en voor ik het weet tilt hij me op en begint te lopen, waarschijnlijk naar zijn auto. Ik lach even. 'Je mag me wel weer neerzetten, ik kan heus wel zelf lopen.' zeg ik dan lachend. Dan zegt hij dat hij me ontvoerd heeft en ik grinnik even. 'Alsjeblieft Samuel, alsjeblieft ontvoer me niet.' zeg ik dan extra dramatisch en grinnik dan weer even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Twijfelend stopte ik. "Je smeekbedes zijn zo overtuigend !" riep ik, alsof ik in een toneel speelde van Shakespear. Ik had altijd het gevoel bij die man dat zijn karakters alles zeiden wat ze dachten. Ik schudde verwoed mijn hoofd.
    "Ik mag me niet laten tegenhouden door deze jonkvrouwe !". Ik fronste mijn wenkbrauwen even waarna zo'n typisch WTF-gezicht kwam.
    "Dat sloeg nergens op" zei ik hoofdschuddend. Ik begon vrolijk te huppelen, wat iets moeilijker ging dan normaal, tot ik mijn auto zag opdoemen. Mijn zus had een witte Range Rover, ik had een zwarte. Tja, ik wou de witte, maar mijn zusje wou hem persé, verwend kind huh ? Nee, nee grapje.
    Ik zette haar neer en haalde mijn sleutels uit mijn zak.
    "Het is toch niet nodig dat ik nu de deur voor je opendoe ofwel ?".

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik lach als hij heel damatisch gaat doen. 'Je moet de toneel in gaan.' zeg ik dan lachend en lach nog harder als ik dan zijn gezicht zie. 'Dat sloeg inderdaad nergens op.' beaam Ik dan ook en bijt even op mijn lip. Dan begint hij ook nog te huppelen wat niet zo makkelijk gaat als hij mij vast heeft, hij is dan al snel bij zijn auto en zet me weer neer en ik grijns even. 'Het zou wel fijn zijn. Show me the gentleman in you.' zeg ik dan en kijk hem aan en grijns en bijt dan zacht op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Ik wou net instappen toen ik haar antwoord hoorde.
    "Achja, waarom ook niet ? Vreemder kan ik toch niet worden". Ik sprong terug van mijn plaats en liep met een sierlijk boog om mijn auto heen. Jup, zo was ik. Ik trok aan het handvat van de deur waarna ik een overdreven buiging maakte.
    "Stapt u in, Madame Williams". Waarom ik haar achternaam wist, wist ik ook niet. Het ging automatisch denk ik, dat ik de achternamen van mensen onthield. Zodra ze was ingestapt huppelde ik naar de andere kant omdat ik zo'n klein vermoeden had dat ze het een beetje ongemakkelijk zou vinden moest ik over haar schoot kruipen.
    Ik trok de deur open en ging zitten in de auto waarna ik die startte. De radio sprong aan waardoor de muziek kwam op te staan. Ik zong mee met het liedje van David Guetta terwijl ik reed.

    [Max Schneider!! Moet ik me Fannie inbeelden dat hij zo zingt! ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Max Schneider!! Moet ik me Fannie inbeelden dat hij zo zingt! ;P]


    [Als je Sammie bedoelde, ja xp]

    [Autocorrectie.... Ugh!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anna Bailey Miller
    Na mijn Spaanse les heb ik nog een uur Natuurkunde. Ik volg de les, maak de aantekeningen en als de bel eindelijk gaat loop ik naar mijn kluisje toe. Ik haal de boeken voor de vakken waar ik huiswerk voor heb eruit en de vakken waar ik geen huiswerk voor heb blijven in mijn kluisje. Ik loop nog even langs de kantine om wat te drinken te halen en ga dan op zoek naar Rafael en Samuel. Ik loop maar meteen door naar de parkeerplaats en zie Samuel bij de roze auto van zijn zusje staan en ik loop erheen. "Hey" zeg ik dan.

    [Ik gaaaa, moet zo werken! x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf