• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Tuurlijk niet, Anna! Je bent echt een topwijf, waarom zou er geen liefde zijn?', zei ik verontwaardigt.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hellow:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [ JE VERGEET JE HAAKJES,
    lol, halloooooooooo (: ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    Rafael Greywood

    'Tuurlijk niet, Anna! Je bent echt een topwijf, waarom zou er geen liefde zijn?', zei ik verontwaardigt.

    Anna Bailey Miller
    "Tuurlijk niet Anna! Je bent een topwijf, waarom zou er geen liefde zijn?" zegt hij verontwaardigd.
    "Zo top ben ik dus blijkbaar niet, ik heb één keer een vriendje gehad toen ik 15/16 was, maar dat was dus een grote klootzak dus dat duurde niet lang en sindsdien ben ik nog altijd single.. dus geen liefde.." zeg ik dan en ik glimlach eventjes.

    Rafael Greywood

    'Kom op, niet zo negatief over jezelf! Anders ga ik een keer iemand voor je regelen', zei ik lachend en deed een wenkbrauwwiebel.
    Ergens zat ik in de knoop dat ik niks terugstuurde naar Noralie, ik bedoel. Ik heb er echt spijt van dat ik al die andere keren vandaag ben weggelopen, dus ik besluit toch maar een berichtje terugsturen.
    Haha, gelukkig! Het zou niet goed zijn als je hier op school komt en je eerste cijfer is meteen een vier, hahahaha x
    Ik klikte op verzenden en stopte mijn iPhone weg.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    Ik grinnik even. "Dan kom ik best zielig en wanhopig over hoor" zeg ik dan. "En wie zou je aan mijn wie koppelen dan? Een groot deel van de jongens op deze school is te ijdel, sommige vind ik niet aardig, en tja, sommige zijn gewoon raar." zeg ik dan en ik doe eenwenkbrauw even omhoog. Sommige waren wel aardig en sommige zullen misschien ook wel een reden hebben waarom ze zich als een klootzak gedragen. Ik mocht Hayden eigenlijk ook niet, maar hij heeft wel een aardige kant, denk ik.

    Rafael Greywood

    'Wat is er mis met ijdel?', zei ik quasi-verontwaardigt.
    Ik was zelf best een ijdeltuit en keek echt in alles waar ik mijn weerspiegeling in kon zien, of mijn haar nog goed zat.
    'Maar ergens heb je gelijk, sommigen zijn echt vreemd', gaf ik haar gelijk.
    'En ik weet nog niet aan wie ik je koppel, en dat boeit me niet of het wanhopig overkomt', grapte ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    Ik grinnik even. "Ik wil gewoon geen jongen hebben die zo ijdel is, dat ie eerder homo lijkt en meer aandacht voor zichzelf heeft dan voor zijn vriendin als hij bij haar is." zeg ik dan. "En ik wil niet wanhopig overkomen, zo wanhopig ben ik niet. Uiteindelijk komt er vast wel iemand op mijn pad... ooit.." zeg ik dan bedenkelijk en frons mijn wenkbrauwen even kort. "Misschien moet ik me gewoon anders kleden, wat strakkere kleding en hakken...." zeg ik dan en grinnik even. Ik droeg zelden hakken en zeker niet naar school en meestal gewoon kleren die lekker zaten, niet dat ik er slordig bij liep, maar het kan vast beter. Ik kan het best aan mijn zus vragen.. die zou waarschijnlijk een gat in de lucht springen als ik haar vraag een nieuwe klerenkast voor me aan te schaffen. Ze zeurt al jaren dat ik me beter moet kleden.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:17 ]


    [Is er iemand voor Sammie ? Ik bedacht me net dat ik hem nog heb xp]

    Rafael Greywood

    'Zeg je nou dat ik homo ben?', vroeg ik verbaasd. Alles behalve dat. Niet dat ik een homo-hater ben, maar nee. Gewoon niet.
    'Het was een grapje hoor, van iemand voor jou vinden'
    'Oh, en dan meteen verhuizen naar Amsterdam om daar achter de ramen te staan?', grapte ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    "Voel jij je aangesproken dan als ik zeg dat jongens die zo ijdel zijn dat ze homo lijken omdat ze elke seconde het liefst naar zichzelf kijken om te bewonderen of alles nog goed zit en omdat ze zichzelf zo knap vinden?" zeg ik met een wenkbrauw omhoog.
    "Oh haha" zeg ik dan. "Zo sexy bedoel ik niet, ik ga niet in een of ander pakje rondhuppelen of met rokjes die maar tot net over mijn kont komen. Ik bedoel gewoon wat vrouwelijker en wat meer aandacht aan mijn uiterlijk besteden.." zeg ik dan.

    Lifeisajoke schreef:

    [Is er iemand voor Sammie ? Ik bedacht me net dat ik hem nog heb xp]
    [Rafael en Anne zitten bij Spaans? Je kan je altijd mengen in het gesprek als je dat wil =)]


    Samuel Lucas McClain.

    Met een zachte zucht sloeg ik mijn kluisje dicht en zei gedag tegen mijn vrienden. We waren misschien iets te lang blijven hangen bij Starbucks tussen de pauze. Ik hees mijn tas over schouder en keek op mijn uurrooster. Spaans. Ik was best goed in Spaans, oké, nee, ik was er heel goed in, maar dat kwam omdat ik familie had die half Spaans was. We gingen elkaar zeker 9 keer op vakantie naar Spanje. Goed of slecht weer. Ik opende de deur naar het lokaal en ging naast een meisje zitten dat ik kende. Achter me zaten Rafael en Anna. De les was saai want we moesten opdrachten apart doen dus ik draaide me om en glimlachte.
    "Hi" zei ik vrolijk.

    Rafael Greywood

    'Ja, ik voel me aangesproken', zei ik met een pruillipje. Ik grinnikte. 'Nee', zei ik toen maar.
    'En ja, proberen kan geen kwaad. Misschien krijg je wel hordes jongens achter je aan', gniffelde ik.
    Toen kwam Samuel de les binnenkomen en ging naast het meisje voor ons zitten. Al snel draaide hij zich om.
    'Hi', zei hij.
    'Hey Sam!', begroette ik hem.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anne Bailey Miller
    Ik grinnik even als hij zegt dat ik dan misschien wel hordes jongens achter me aan krijg. Dan komt Samuel de les binnen en gaat voor ons zitten. Hij draait zich om, om gedag te zeggen. "Hi" zegt hij en Rafel zegt hem ook gedag. "Hey" zeg ik dan ook en richt me daarna weer even tot Rafael. "Dat zou dan voor het eerst zijn" zeg ik dan. "Maar ik kan het altijd proberen."