• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Veeeeel plezier Femster!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik zie dat Alexi wegvalt en ik kijk heel even kort naar Jake. 'Ik moet haar helpen,' mompel ik. Ik heb al over die gave verteld, me verplaatsen door energie. Naar een plek als ik me maar genoeg concentreer. Dat moet ik nu ook doen. Ik weet dat mijn krachten slecht zijn de laatste tijd. Maar ik kan het. Ik weet dat ik het kan. Ik weet alleen niet hoe ik er zelf uit komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimz, wil je reageren met Hay?? :'P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja hoor :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik en kijk haar even bezorgt aan. Dan ontferm ik me over allebei de kinderen en wikkel ze als ze netjes zijn in een propere handdoek. Ik kijk bezorgt naar Alexi en zie dat Axton er niet echt meer bij is. De schok? Opluchting? Ik weet het niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Nee.' mompel ik. 'Een soort van niet.' mompel ik dan. Tsja, hoe moest je dat uitleggen. 'Dat is waar.' zeg ik dan grijnzend als ze zegt dat we beide nog gevraagd kunnen worden. 'Samen, klinkt leuk!' zeg ik dan ook vrolijk. Hayden is aardig een leuk persoon en ik denk dat we nog best goede vriendinnen kunnen worden. 'Laten we het over leuke dingen hebben, ik kan wel wat plezier nu gebruiken.' zeg ik dan glimlachend.


    Hay
    Ze zegt een soort van niet. 'Is de dader bekend maar nog niet gepakt?' Vraag ik dan. Het is namelijk niet echt te begrijpen. 'Ach, als ik echt niemand kan vinden dan vraag ik gewoon of nick ons wil joinen,' zeg ik glimlachend. 'Hij is echt aardig.' Ze wil over leukere dingen praten en ik knik. 'Ja, dat klinkt beter,' zeg ik. 'Plezier is altijd welkom. Wat dacht je ervan om een drankje te doen ergens?' Vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij knikt en ik zie de bezorgde blik in zijn ogen. Begrijpelijk. Ik kijk naar de bewusteloze Alexi. 'Als het kon had ik haar mijn bloed gegeven maar de verandering zou haar alleen maar meer pijn doen.' Dan pak ik beiden haar handen beet en verstrengel onze vingers. Het is belangrijker dat Alexi blijft leven dan ik. Jake wordt opnieuw verliefd, dat is al eerder gebeurd, dat kan weer gebeuren. Maar Alexi is moeder van twee kindjes en gaat trouwen. Een duistere gedachte. Dan concentreer ik me op het proces. En langzaam voel ik mijn energie wegstromen en geef ik die aan Alexi. Zo kan ze sneller bloed aanmaken. En zal ze het overleven. En dan val ik neer en laat ik haar handen los. Ik ben leeg, voel me op. Ik leef nog wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik snel naar Leslie toe en til haar op. Ik leg haar op het bed van Xav en streel zachtjes over har wang. Ze leeft nog, gelukkig. Ik kus haar zachtjes en laat haar liggen dan loop ik naar de kinderen. 'He Alexi.' zeg ik, na een tijdje knippert ze met haar ogen en ik leg de kindjes in haar armen. Ze straalt echt bij het zien van de kindjes waardoor ik moet glimlachen. 'Ik breng je even naar je kamer want je kan niet zo blijven liggen hier.' zeg ik en til haar op, flits haar weg. Ik leg haar op het bed , veeg het bloed weg tussen haar benen, negeer het rare gevoel van zelfwalging, en doe haar een slipje aan en een trainingsbroek. Eigenlijk zou Axton dit moeten doen. Ze geef haar kleintjes melk en ik laat haar alleen. Ik ga terug naar Vans haar kamer, gooi de handdoeken in de vuilbak en ververs haar lakens. Dan laat ik me naast Les vallen. Word snel wakker alsjeblief, denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Op de een of andere merkwaardige manier voel ik me kalm. Alsof niets meer uitmaakt, alsof niets meer er toe doet. En dat is ook zo in deze leegte. Het fijne aan leegte is, is dat je alles kwijt kan en een plekje kan opvullen. Net zoals een kale muur, een lege muur. Die vul je ook op met foto's of wat dan ook. Het lijkt, voor mijn gevoel, alsof ik in een witte kamer sta. En op elke plekje hang ik een slechte herinnering, een slecht gevoel. Zodat ik het kwijt kan. Ik kan toch nergens anders heen in dit alles. In dit niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik neem haar in mijn armen, til haar op en draag haar naar haar kamer. Ik steek haar in haar bed en ga naast haar liggen. Ik strijk zachtjes over haar wang. Het is hier nu stil... te stil naar mijn zin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hier in het niets maakt het niets uit wat er gebeurt is, wat je gedaan hebt. Het is alsof het niets is hier. [lol] Ik kan me niet meer herinneren wat er als laatste gebeurd is maar wel dat ik bij Jake was. O ja, op de ijsbaan. Ja, dat was het laatste. En iets met tomatensap.. Geen idee. En het maakt ook niets meer uit. Want niets doet er nog toe. Ik doe er niet meer toe, en dat voelt eigenlijk wel prima.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik begin zachtjes te zingen. Ik wil gewoon de stilte opvullen.
    'Yellow diamonds in the light
    And we're standing side by side
    As your shadow crosses mine
    What it takes to come alive

    It's the way I'm feeling
    I just can't deny
    But I've gotta let it go

    We found love in a hopeless place (x4)

    Shine a light through an open door
    Love and life I will divide
    Turn away, 'cause I need you more
    Feel the heartbeat in my mind...
    '

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hay
    Ze zegt een soort van niet. 'Is de dader bekend maar nog niet gepakt?' Vraag ik dan. Het is namelijk niet echt te begrijpen. 'Ach, als ik echt niemand kan vinden dan vraag ik gewoon of nick ons wil joinen,' zeg ik glimlachend. 'Hij is echt aardig.' Ze wil over leukere dingen praten en ik knik. 'Ja, dat klinkt beter,' zeg ik. 'Plezier is altijd welkom. Wat dacht je ervan om een drankje te doen ergens?' Vraag ik dan.


    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik haal even mijn schouders op. 'Zoiets, maar niet belangrijk.' zeg ik dan, geen behoefte meer om hier langer over te gaan praten. 'Tuurlijk.' zeg ik dan en lach even schamper als ze zegt dat Nick ons anders zou kunnen joinen. Och, misschien is hij al minder boos en kunnen we het toch nog ooit goed vinden, je weer maar nooit, niet de moed te snel opgeven. Dan grijns ik. 'Klinkt goed, een drankje gaat er altijd wel in.' zeg ik dan lachend en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik mis iets. En ik kijk naar alle plaatjes aan mee lege opgevulde muur. Het lijkt alsof ze leegvloeien van kleur. Alsof het een kopie van een kopie van een kopie is. Ik zie iets op alle plaatjes. Op elk plaatje weer. Maar het is er nu niet. Jake. Liefde. Alles. Alles is er niet, in het niets. Niets zit in alles maar andersom niet. Maar Jake is hier niet, slechts op de plaatjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Plots valt er me iets in. Ik pak een mes en snijd mijn hand open. Ik doe Les drinken. Haar energie moet zo sneller terugkomen. Ze is al verandert dus pijn zal het haar normaal niet meer bezorgen. Ik zorg dat ze slikt en haal dan mijn hand weg om hem te verbinden. 'Komop Les.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'