• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimz je bent er toch nog! XD *valt niet op dat ik hyper en verveeld ben toch* ....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, ik kan zo slecht discipline opbrengen. *zucht*]


    [Ik ga overigens nu wel echt xd]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 22:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ja, ik kan zo slecht discipline opbrengen. *zucht*]


    [Ik ga overigens nu wel echt xd]


    [Komt bekend voor... :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Ik doe wel dat ze een auto heeft, een super duper coole auto, anders vindt ik het ook zo, dat ze niks heeft om zich mee te vervoeren! XD]

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik grinnik even. 'Tsja Nick kan denk ik wel aardig zijn.' mompel ik dan en haal mijn schouders op en grinnik even. Tsja, dat hij nooit aardig is tegen mij heb ik aan mezelf te danken en daar kan ik niks meer aan veranderen. Misschien zou ik nog eens met hem moeten gaan praten, ik heb hem al die tijd hier zo veel mogelijk proberen te vermijden. Als ze dan zegt dat hij knap is schiet ik in de lach. 'Oke, ik moet toegeven hij is zeker niet lelijk maar wacht maar tot je hem op zijn slechts hebt gezien. En nee, niet mijn smaak.' zeg ik dan en lach weer even en sta dan op en pak een paar sleutels. 'Jep, ik heb wel een auto, maar mijn vader vindt een metor te gevaarlijk, maar om me met een sportauto door de straten te laten schuren niet.' En demonenjagers zijn ook niet, en me met wapens laten rondlopen, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop en lach dan weer even. Mijn familie had wel geld, meer dan genoeg, hoe kwamen we anders aan alle wapens, auto's noem maar op. Alleen ik liep er niet mee te koop, waarom zou ik ook.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hay-den
    Ze zegt dat de dénkt dat hij wel aardig kan zijn. 'Klinkt alsof jullie struggle's hebben gehad?' Merk ik op. 'Ach, doet er ook niet toe. Misschien dat het nu wel goed gaat, wat het ook is.' En ik glimlach naar haar. 'Dus jij hebt hem op zijn slechts gezien?' Vraag ik dan en kijk haar vragend aan. 'Hij lijkt me een type die dat niet uit zichzelf zou laten zien. En hij is wel mijn smaak op zich.' En ik lach dan. Ze zegt dan dat ze een auto heeft. 'Oke, dan gaan we maar hè?' En ik pak mijn jasje, het is al winter en ik wil het niet koud hebben. Ik loop richting de deur en doe die open en wacht op Aurora.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aeras schreef:
    Rosali Chevonez.

    Xav grinnikte. "Was het ook, geloof me." zei hij sarcastisch .Ik lachte. "Ik geloof je." zei ik toen en knipoogde.
    Xav lachte nerveus.
    Waarom was hij nou nerveus? "Wel, aangezien ik niet één van de meest romantische personen ter wereld ben vraag ik het je gewoon meteen." zei hij eerst maar vervolgde al snel,"Wil je mijn date zijn voor het Winterbal?" Ik stond even verbijsterd te kijken. Natuurlijk het winterbal!
    Ik lachte al snel en vloog hem om de hals. "Tuurlijk wil ik met jou meegaan." zei ik in zijn oor terwijl mijn armen zich om zijn nek hadden gesloten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Hay-den
    Ze zegt dat de dénkt dat hij wel aardig kan zijn. 'Klinkt alsof jullie struggle's hebben gehad?' Merk ik op. 'Ach, doet er ook niet toe. Misschien dat het nu wel goed gaat, wat het ook is.' En ik glimlach naar haar. 'Dus jij hebt hem op zijn slechts gezien?' Vraag ik dan en kijk haar vragend aan. 'Hij lijkt me een type die dat niet uit zichzelf zou laten zien. En hij is wel mijn smaak op zich.' En ik lach dan. Ze zegt dan dat ze een auto heeft. 'Oke, dan gaan we maar hè?' En ik pak mijn jasje, het is al winter en ik wil het niet koud hebben. Ik loop richting de deur en doe die open en wacht op Aurora.


    Aurora Chloé Gwendoll
    'Zoiets zou je kunnen zeggen.' mompel ik dan met een zwakke glimlach. 'Het komt wel goed.' zeg ik dan en glimlach weer even. 'Och iedereen heeft zo'n moment dat je er niet goed uitziet en als kamergenoot zie je alles is het niet.' maak ik er dan naar snel van, ik kan haar echt niet vertellen wat er echt gebeurt is, maar gelukkig kan ik goed liegen, dat moet wel, ik kan niet anders, dus inmiddels ben ik er al heel goed in geworden, klinkt raar om te zeggen eigenlijk, dat je goed bent in liegen... 'Laten we inderdaad maar eens gaan.' zeg ik dan weer vrolijk en pak mijn jas en loop de deur uit en wacht tot ze meeloopten loop dan richting buiten en loop wat verder over de parkeerplaats. Ik had mijn auto extra wat afgezonderd gezet zodat niemand het eigenlijk zag, ik wist dat er anders vragen zouden kome, maar ik vertrouwde Hayden wel. Na een tijdje ben ik er en open met een simpele klik op de sleutel de auto en zie even de lichten aan en uit springen als teken dat hij open is en draai me dan om naar Hayden. 'Stap maar in.' zeg ik dan met een zwakke glimlach, eigenlijk wel benieuwd wat ze nu gaat zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet gaan en heb geen idee hoe laat ik online kom. Ik moet namelijk minderen met Q van mezelf.

    Chillazz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh jaimes ik ken dat. Goodluck haha ik ben gelukkig al geminderd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    'Ja het was veel bloed maar vergeet niet dat als een dokter het gedaan had ze waarschijnlijk gestorven was en ik weet niet wat Axton gedaan zou hebben dan.' zeg ik zachtjes. 'Je hebt hen net een betere toekomst gegeven.' Ik laat haar maar uithuilen, het doet haar waarschijnlijk goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |ONE DIRECTIONS NIEUWE LIEDJE! AARGRGBHFLHRIHCAJC |


    kindness is never a burden.

    Xavier.
    Even stond Rosali verbijsterd te kijken maar ze lachte al snel en vloog Xavier om de hals. "Tuurlijk wil ik met jou meegaan." ze ze in zijn oor. Ze had haar armen om zijn nek gesloten en Xavier haalde opgelucht adem. "Gelukkig." zei hij en plaatste zijn handen op haar heupen. "Ik vreesde dat je me ging afwijzen."


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    'Ze is niet gestorven nu,' mompel ik, het huilen wordt al minder en wordt vervangt door schaamte omdat ik mezelf zo laat gaan. Ik kan me eindelijk inhouden en stop ook gelijk en blijf stilliggen. 'Ik moest mijn kracht aan haar geven, ze is belangrijk.' Ik voel me verzwakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Jij bent ook belangrijk.' zeg ik 'Denk je dat ze met haarzelf had kunnen leven als ze de dood van één van haar vriendinnen op haar geweten had gehad? We kennen Alexi ze zou er kapot van gaan. Ik zou er kapot van gaan als jij weg was.' zeg ik zachtjes. Ik zou haar volgen, dat weet ik ook wel, ik zou mijn belofte aan Kate proberen te voltrekken door proberen verder te leven maar na een week zou ik al opgeven en er een einde aan maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    Vanessa zakte uitgeput in elkaar toen zowel de vrouw als Alexi, Leslie, Axton en de kinderen weg waren. Geesten laten verschijnen is zwaar, zelf voor demonen. Ze ververste haar bed en verbrande de bebloede dingen. Die ging ze nooit meer aanraken. Toen liet ze zich uitgeput neervallen op het bed van Xav. Ze viel als een blok in slaap en vergat zo de vergadering van het feestcomité.


    kindness is never a burden.