• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hay
    Ik hoor haar lachen als ik zeg dat Nick ons zou kunnen joinen. 'Wat?' Vraag ik haar. 'Hij is aardig hoor! Dat moet je toch wel gemerkt hebben als zijn kamergenoot? En kom op. Hij is ook knap.' Een lach zit op mijn lippen. 'Hm, laten we gaan dan. Heb jij toevallig een auto? Want anders zouden we of met mijn motor moeten of met een taxi.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik voel iets maar ik kan het niet plaatsen. Alsof de plaatjes weer meer kleur krijgen. En niet zo grauw en donker blijven als de slechte herinneringen. In deze leegte zijn de slechte herinneringen geplakt achter de goede herinneringen. Ik zie verschillende mensen in de goede herinneringen. Maar twee personen staan centraal. Weer voel ik dat gevoel door me heen gaan. Alsof ik zelf lichter wordt. Wat was dat nou met dat tomatensap? Een beeld schiet voor mijn ogen. Bloed. Het was geen tomatensap maar bloed. Alexi! En toen waren alle herinneringen er weer en veranderde de kamer van witte leegte naar zwarte diepte. Ik heb mezelf opgeofferd zodat zij kan leven. Maar toch, ik voel leven in me. Jake. Liefde. Alles. Ik moet wel door. Ondanks dat het niets goed voelt stelt dat niets voor bij de goede momenten in alles, in de liefde, met Jake. Ik knipper traag met mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar opgelucht aan. 'Gelukkig je bent wakker.' fluister ik en strijk zachtjes over haar wang. 'Alexi, Axton en de 2 kindjes heb ik naar hun kamer gebracht. Ze hebben wat tijd alleen nodig volgens mij.' zeg ik zachtjes en kijk haar aan. 'Waarom heb je het niet gezegd Les? Als ik wist dat je je zo zwak voelde had ik het je niet laten doen en een andere oplossing gezocht.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Traag begint alles weer op gang te komen en merk ik verschillende dingen. De enorme rust die hier hangt als tegenhanger van mijn razende gedachten tijdens Alexi's bevalling en Jake die naast me ligt. Ik draai voorzichtig mijn hoofd opzij naar Jake. Hij zegt iets over Alexi, Ax en de kids. En dan vraagt hij me waarom ik niet gezegd dat ik zo zwak was. En ik reageer er niet op. 'Gaat het goed met Alexi en de kinderen?' Vraag ik met een zachte schorre stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik 'Je hebt het fantastisch gedaan Les, niemand kon het beter gedaan hebben. Ze was ze daarnet borstvoeding aan het geven.' zeg ik en streel haar wang. 'De volgende keer zeg je het oke?' zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd tegen het hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik het fantastisch gedaan heb en dat niemand het beter gedaan kon hebben. Hij zegt dat ik het de volgende keer moet zeggen maar ik kan niet antwoorden. Ik krul me op mijn zij in elkaar tegen Jake aan en een eerste snik rolt over mijn lippen. Ik heb geen kracht meer, geen verzet meer, en alles komt eruit na twee maanden. En voordat ik het weet ben ik verschrikkelijk aan het huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schrik als ze begint te huilen en klem haar tegen me aan. 'Heb ik iets verkeerd gezegd? Wat is er gebeurt?' zeg ik een beetje in paniek en wrijf over haar rug. Heb ik iets verkeerd gezegd of gedaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Het is n-niets,' zeg ik tussen een snik door. Hij klemt me tegen zich aan en ik kan de tranen gewoon niet meer stoppen. Normaal ga ik in de nacht, als ik wakker ben geworden van een nachtmerrie en Jake slaapt nog, naar de badkamer en jank ik daar weleens vijf minuten en stop dan gewoon en ga weer slapen. Maar dit keer lukt dat me niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hay
    Ik hoor haar lachen als ik zeg dat Nick ons zou kunnen joinen. 'Wat?' Vraag ik haar. 'Hij is aardig hoor! Dat moet je toch wel gemerkt hebben als zijn kamergenoot? En kom op. Hij is ook knap.' Een lach zit op mijn lippen. 'Hm, laten we gaan dan. Heb jij toevallig een auto? Want anders zouden we of met mijn motor moeten of met een taxi.'


    [Ik doe wel dat ze een auto heeft, een super duper coole auto, anders vindt ik het ook zo, dat ze niks heeft om zich mee te vervoeren! XD]

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik grinnik even. 'Tsja Nick kan denk ik wel aardig zijn.' mompel ik dan en haal mijn schouders op en grinnik even. Tsja, dat hij nooit aardig is tegen mij heb ik aan mezelf te danken en daar kan ik niks meer aan veranderen. Misschien zou ik nog eens met hem moeten gaan praten, ik heb hem al die tijd hier zo veel mogelijk proberen te vermijden. Als ze dan zegt dat hij knap is schiet ik in de lach. 'Oke, ik moet toegeven hij is zeker niet lelijk maar wacht maar tot je hem op zijn slechts hebt gezien. En nee, niet mijn smaak.' zeg ik dan en lach weer even en sta dan op en pak een paar sleutels. 'Jep, ik heb wel een auto, maar mijn vader vindt een metor te gevaarlijk, maar om me met een sportauto door de straten te laten schuren niet.' En demonenjagers zijn ook niet, en me met wapens laten rondlopen, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop en lach dan weer even. Mijn familie had wel geld, meer dan genoeg, hoe kwamen we anders aan alle wapens, auto's noem maar op. Alleen ik liep er niet mee te koop, waarom zou ik ook.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 22:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake S.
    'Huil maar uit Les.' fluister ik zachtjes en wrijf over haar rug. Mijn shirt word nat maar dat is niet zo erg. Ik kan straks een andere laten verschijnen. Ik streel zachtjes over haar rug en fluister lieve woordjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel me alleen maar leger en zwakker worden door al dat huilen. Brandende ogen, natte vlekken en verschrikkelijke hoofdpijn. Dat is het normaal. Maar nu is het erger, veel erger. Ik stort qua emotie's helemaal in. En het ergste is nog wel dat ik er helemaal niets tegen kan doen. 'I-i-ik wil,' snik, 'n-niet,' snik, 'huilen.' En ik druk mezelf nog dichter tegen Jake aan. Het vrolijke meisje van vanochtend wat nog zo sterk leek en de baas was tijdens de seks is helemaal verdwenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga, chillazz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach flauwtjes. 'Blijkbaar moet je eens huilen, na het huilen moet je slapen en als je wakker word voel je je veel beter.' zeg ik. Normaal is dat bij iedereen zo. 'Dus nu moet je er alles uit gooien. Je mag roepen zelf als het je oplucht of me slaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik huil ook weleens,' zeg ik met een zachte schorre stem. En ik blijf door snikken en Jake's woorden helpen me niet. Niets helpt me. 'Ik g-ga je n-niet slaan!' Het huilen gaat onverstoorbaar verder. 'Al dat bloed,' zeg ik dan. Het beeld flits namelijk weer voor mijn ogen. Van Alexi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nu is bijna iedereen off :"( Ofja, nu is het stil en heb ik niks om te doen. XD Dus wil nu iemand Katherine meeten van degene die nog on zijn? Boh, heb al lang niks meer met haar gedaan.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp