• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [lala.. hallow, goedemorgen xD]

    {Goedemorgen (ook al dat het eerder middag is)}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Is het ook' Andwoord ik met een glimlach, 'Ja mijn coupe is leeg' Andwoord ik vervolgens, dat was de reden dat ik liever alleen in een coupe zat. De mensen op school zou ik wel ontmoeten en mijn hooftpijn werd er niet beter van.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 11:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Goede.. Bijna-middag :3


    Don't be like the rest of them, darling

    [hallo again =). Wie wilt Kate meeten?? =D]

    [Is Nick toevallig vrij?? :9~:Y)]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:47 ]

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Is het ook' Andwoord ik met een glimlach, 'Ja mijn coupe is leeg' Andwoord ik vervolgens, dat was de reden dat ik liever alleen in een coupe zat. De mensen op school zou ik wel ontmoeten en mijn hooftpijn werd er niet beter van.


    Melanie Everett
    Hij zegt dat zijn coupé leeg is en ik knik. 'Oke, zullen we dan naar jouw coupé gaan? Dan kunnen we ook gewoon rustig zitten enzo,' stel ik met een glimlach voor. Ik weet dat ik slecht ben in de hele tijd stil te zitten, tenzij het voor yoga is, maar ik houd er niet van om de hele tijd te moeten staan. Ik weet het, ik ben niet de makkelijkste persoon ter wereld maar dat maakt niets uit. Vind ik zelf tenminste. Elk gek zijn gebrek, zo simpel is dat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mismi schreef:
    [hallo again =). Wie wilt Kate meeten?? =D]

    [Is Nick toevallig vrij?? :9~:Y)]


    {Jesh he is :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [jeej,, where is he?? xD]

    {Geen idee eerlijkgezecht XD Bedenk maar wat}


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël
    'Sure' Andwoord ik en duw de deur van mijn coupe open en wacht tot zij binnen is tot ik hem weer dicht doe, mijn moeder was brits en mijn vader Italiaans en op mijn 16de gingen ze uit elkaar en ben ik eerst een jaar bij mijn vader gebleven en vervolgens naar mijn moeder gegaan die weer in Engeland was gaan wonen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [oke,,]

    Kate Miller
    Ik loop weer door de trein heen en ondertussen WhatsApp ik nog even met mijn beste vriendin. Af en toe kijk ik even op om te kijken of het gangpad nog vrij is en ik niet tegen iemand opbots. Ik zie niemand voor me en loop verder terwijl ik weer wat typ op mijn telefoon. Dan knal ik tegen iemand op die net uit een coupé komt gelopen. Daar had ik dus niet aan gedacht. Hij staat met zijn rug naar me toe, dus kan ik zijn gezicht niet zien. "Sorry!" zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:57 ]

    Nick
    Als ik mijn coupe uit loop bots ik tegen iemand aan, of diegene tegen mij in iedergeval had ik een blikje cola in mijn hand waarvan een deel van nu op mijn shirt tevinden was 'Geweldig' Mompel ik zonder te reageren op het meisje en liep terug in mijn coupe om sowieso een nieuw shirt te pakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    Ik zie niet echt wat er gebeurd, maar zie wel het blikje cola en de vlek op zijn shirt in zijn gedachte. Oeps. "Geweldig" mompeld hij en zonder te reageren of ook maar om te kijken loopt hij weer terug zijn coupé in om een een schoon shirt te pakken. Ik volg hem naar binnen, maar blijf in de deuropening staan. "Het spijt me, ik was te druk bezig op mijn telefoon" zeg ik dan met een glimlach. Vanaf de zijkant zag hij er best goed uit.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 18:08 ]

    Nick
    Het meisje verontschuldigde zich en bleef in de deuropening staan, 'Maakt niets uit' Andwoord ik vervolgens en zelf trok ik mijn shirt over mijn hooft om vervolgens een schoon shirt aan te doen en de andere in de koffer te gooien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate Miller
    "Maakt niets uit" antwoord hij en trekt zijn shirt over zijn hoofd heen. Ziet er zeker goed uit. Hij trekt een schoon shirt aan en gooit het vieze in de koffer.
    "Ik had wel gekeken of de gang leeg was, maar had geen rekening gehouden met het feit dat iemand misschien zo een coupé uit zou kunnen lopen" zeg ik dan. Ik was benieuwd naar zijn gezicht, soms hadden ze een goed lichaam, maar waren ze toch niet zo knap. Ik stop ondertussen mijn telefoon weg in mijn broekzak.