• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - RellyKelinde
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Lyris

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    - Xander Dodge Outcast - Dodge
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Lyris
    - Jill Angel Scars - AgentP
    - Candy Shary McCartney - LeFuck
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Gaan we nu eens naar de volgende dag? Volgens mij heeft niemand meer iets te doen nu.]


    Your make-up is terrible

    [We zitten al in de volgende dag hihi het gaat in een vloeiende lijn door.

    Laat ik maar.zeggen het is: 9:00 uur 's morgens.
    College begint half 11]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Toen ik iets las was het van mensen die gingen slapen... Ach het zal wel Ik typ zo wel wat.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Toen ik iets las was het van mensen die gingen slapen... Ach het zal wel Ik typ zo wel wat.]


    [Haha nee klopt. omdat het toen denk ik rond 5 uur was. Aangezien het net licht werdt toen de hunters en wolven richtig huis aan gingen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    zet heel stiekem dit topic bij mijn topics en volgt het verhaal heel stiekem:)

    Aotearoa schreef:
    zet heel stiekem dit topic bij mijn topics en volgt het verhaal heel stiekem:)


    [ Stiekemerd!! ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    (...)

    [ Stiekemerd!! ;D ]

    [anders moest ik het de hele tijd zoeken of jou topics over hoop halen om mee te kunnen lezen, dit is makkelijker :)]

    [Wat is het stil hier ineens.. xD ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Inderdaad, dat was me ook al opgevallen..;D]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [HAha ja]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik vind dat een beetje raar zo ^^]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [xD inderdaad erg stil]

    [Think we all wait for Memphis :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ I think so too :Y) ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Me too :3 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..