• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - RellyKelinde
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Lyris

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    - Xander Dodge Outcast - Dodge
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Lyris
    - Jill Angel Scars - AgentP
    - Candy Shary McCartney - LeFuck
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik denk dat Memphis wakker is aangezien hij Aurora was aan het verzorgen en daarna ging hij Katherine verzorgen en later Scar proberen te bereiken. De rest slaapt allemaal al dacht ik.
    Scar is soort van weggelopen om andere Hunters af te leiden en om achter haar raar gedrag te komen waardoor ze een nieuwe hunter tegen komt Damen die zich later bij onze huntergroep voegt.
    Riley was nog bij Macy, maar aangezien hij niet reageerde is ze verder gegaan met andere dingen te doen en haar klaar te maken voor school. Ik denk dat de rest van de hunters zich ook al aan het klaarmaken zijn voor school. En dan heb je Xander maar die heeft nog niks gepost gehad.
    Ik denk dat het dat was, niet?]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik denk het.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ayla

    ‘Ik, snurken? Pas maar op dat je dat zelf niet doet,’ grinnikt hij nadat hij langs me onder de dekens was komen liggen. Ik lach zachtjes en open even mijn ogen om hem aan te kijken. ‘Als er iemand hier zou snurken, dan ben jij het,’ plaag ik nog zacht en werp hem een kleine glimlach toe, het voelde prima om samen met hem even onze rust te zoeken. Ik voelde hoe de rust langzaam door mijn lichaam gleed. Ja, we waren met veel gewonden, maar iedereen had het overleefd en nu waren we weer veilig terug in Memphis zijn kelder. Hier kon ons niks gebeuren en terug in onze menselijke vormen was er geen Hunter die ons zou herkennen. Het was nu alleen hopen dat degene die gewond waren snel opknapte.
    ‘Slaap lekker, Coop,’ mompel ik weer zacht en sluit mijn ogen. Ik was moe, op en even compleet gesloopt. Mijn ogen waren dan ook nog niet dicht of ik was weggezakt in een diepe slaap.


    [ Ik post weer voor Ayla, Aowynn is iig klaar voor school.
    De rest slaapt volgens mij idd. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Mijn topic]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Xander Dodge Outcast
    Ik schrik wakker en brom woedend. Ik kom overeind en smijt mijn wekker kapot tegen de muur, hij had om 10 uur s'nachts moeten gaan niet om 10 uur s'ochtends!
    Ik kom uit mijn bed en wrijf door mijn haar, ik had helemaal niks van gister avond mee gekregen, of was ik overal door heen geslapen? Was ik dan zo moe? ik kijk in de spiegel maar ik heb geen wallen of een vermoeid gezicht. Ik stap over een gebroken bier fles en loop naar de kast.
    Ik trek een simpel zwart t-shirt aan met een doodhoofd erop, en gewoon een makkelijke broek met scheuren.
    Ik loop naar de keuken en pak de melk en de eieren uit de koelkast. Scrambled eggs mijn favo ontbijt, met natuurlijk geroosterd brood.
    Onderweg pak ik nog een bier flesje op en gooi die in een krat waar wat andere lege flesjes staan. Ik kon me niet herineren dat ik meer dan 2 flesjes per dag dronk.
    Ik pak een steelpan en zet het vuur aan, dat ding moest een keer vervangen worden, maar dan moet ik eerst geld verdienen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:20 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Leeft dit topic nog.. :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik ben er! Maar ik wacht nog tot Gipsy reageert :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Het is echt stil he? ;d]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    IAmADreamer schreef:
    [Het is echt stil he? ;d]
    [Inderdaad, maar ik wacht nog even op de rest en hang op een topic waar te snel word gereageerd)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Het leeft hier nog wel hoor ^^ alleen mijn regel is een beetje moeilijk aan het worden. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [misschien kan je de regel veranderen naar 3 post ertussen?]

    [idd misschien wel handig]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Dat wil ik wel doen. Maar dan moet het niet te snel gaan lopen. Ik wil dat er rekening met anderen gehouden blijft worden.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarrenCrissy schreef:
    [Dat wil ik wel doen. Maar dan moet het niet te snel gaan lopen. Ik wil dat er rekening met anderen gehouden blijft worden.]


    [ I totally agree! Moet dan niet ineens weer te snel gaan :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    || Het ligt er natuurlijk ook aan met wie je aan 't roleplayen bent, mijn personage heeft bijvoorbeeld gereageerd op Memphis, dus kan moeilijk - als hij nog niet heeft gereageerd - naar iemand anders gaan xd. ||


    •