• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - RellyKelinde
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Lyris

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    - Xander Dodge Outcast - Dodge
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Lyris
    - Jill Angel Scars - AgentP
    - Candy Shary McCartney - LeFuck
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Goh, echt subtiel mensen :'). Ik kijk zometeen even of ik een leuke post kan bedenken.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Memphis

    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik even naar Cooper, om te zien of het wel goed met hem gaat. Hij heeft er al heel wat beter uit gezien. Ik ga die klootzak echt wel terugpakken ervoor. De enige die mijn neefje een mep mag geven ben ik. En ik denk dat ik al weet hoe, al heb ik er wel hulp van één van mijn dames voor nodig. Maar goed, dat komt later wel. Ik probeer er niet echt bij na te denken, gezien Cooper al bij me staat. Nu zijn er even andere zaken met prioriteit.
    "Memphis, is alles oké?"
    Ik knik even terwijl hij me van een paar dingen verlost. Ondertussen schuiven Katherine en Ayla een eindje bij Aurora vandaan zodat ik beter bij haar kan. Misschien moest ik maar eens zwaardere gordijnen ophangen, gezien er geen wolven meer liggen maar schaars geklede meisjes.
    "Kan ik helpen?" vraagt Katherine terwijl ze tegen de muur aanleunt.
    Terwijl ik met één hand een washandje in de teil dompel, aai ik met de andere even over haar wang. Ik schud zachtjes mijn hoofd.
    "Nee, Katje. Je hebt al je best gedaan met helpen vannacht, rust maar uit nu. Als je wil kan je boven douchen, dan verzorg ik daarna je wonden wel verder."
    Ik richt mijn blik vervolgens even op Ayla.
    "De slaapbank ligt waarschijnlijk comfortabeler, Cooper helpt je wel even met uitklappen. Er liggen dekens en kussen in de kist die als salontafel dienst doet," zeg ik terwijl ik de bank en de kist respectievelijk aanwijs. Eerlijk gezegd zou ik zelf ook nog wel een uiltje willen knappen voor we naar school gaan, al is het maar een klein dutje van een half uurtje, een kleine powernap.
    Ondertussen ligt Aurora wat te mompelen. Ik richt mijn aandacht op haar en breng het natte washandje naar de wonde in haar hoofd. Zachtjes dep ik die schoon. Ik spoel het washandje af en toe uit.
    "'Iedereen oke?" vraagt ze zwakjes.
    "Straks wel," zeg ik zachtjes terwijl ik haar in de ogen kijk. Ondertussen open ik het flesje ontsmetting. "Dit gaat even prikken, popje," zeg ik, voor ik enkele druppels op de wonde doe. Zo snel mogelijk druk ik er een gaasje tegenaan.
    "Ben je nog ergens gewond?" vraag ik terwijl ik mijn ogen over haar heen laat glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aurora
    Ik glimlach voorzichtig als Memphis me aankijkt, waarna hij zijn hand dichterbij laat komen en iets zegt over prikken en popje. De glimlach verdwijnt snel van mijn gezicht als ik de bijtende stof van het ontsmettingsmiddel tegen mijn hoofd gedrukt voel worden. Dapper bijt ik mijn tanden op elkaar en pers er een moeizame glimlach uit als hij een gaasje tegen mijn hoofdwond drukt.
    'Mijn hoofd, en mijn heup volgens mij ook,' fluister ik me een hese stem, niet wetend of er anderen lagen te slapen. 'Maar die heup geneest vast vanzelf wel,' zeg ik er vlug fluisterend achterna terwijl ik mijn zij uit Memphis' gezichtsveld draai. 'Jij moet ook nog even slapen,' knik ik hem toe, overduidelijk merkend dat hij ook moe is en we uieindelijk toch weer naar school moeten vannacht.
    'Het was wel weer een spannend nacht,' fluister ik met een glimlach als ik mijn ogen sluit om de zwarte vlekken weg te krijgen. Als ik mijn ogen open kijk ik naar Memphis' gezicht, 'bedankt Memph.'


    Ayla

    Terwijl ik nog steeds tegen de muur aan geleund zat en probeerde te volgen wat Memphis deed, voelde ik de slaap af en toe overnemen. Ik schoof wat heen en weer en ging vervolgens wat rechterop zitten om wakker te blijven. Katherine vroeg of ze kon helpen, maar Memphis gaf aan dat dat niet nodig was en nadat ik een keer diep gaapte zag ik hem even mijn kant op kijken.
    ‘De slaapbank ligt waarschijnlijk comfortabeler, Cooper helpt je wel even met uitklappen. Er liggen dekens en kussen in de kist die als salontafel dienst doet,’ zei hij, wijzend naar de kist en bank. Ik knikte lichtjes en duwde mezelf overeind. Hier en daar kraakte er lichtjes nog een paar botten na terwijl ik naar de kist liep. ‘Ik hoef niet lang te slapen, een klein schoonheidsslaapje is voldoende,’ mompelde ik en opende de kist om alvast de dekens en kussens tevoorschijn te halen. ‘Help je me even, Coop?’ vroeg ik vervolgens aan hem en wierp even een keer een vluchtige blik op Aurora. Hopelijk knapte ze snel weer op, net als Katherine en Cooper natuurlijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cooper


    Memphis had even geknikt op mijn vraag, ik lette eigenlijk ook niet echt op tot ik mijn naam ineens voorbij hoor komen.
    "De slaapbank ligt waarschijnlijk comfortabeler, Cooper helpt je wel even met uitklappen. Er liggen dekens en kussen in de kist die als salontafel dienst doet." Hoor ik Memphis zeggen en ik kijk op. Tegen wie zei hij dat?
    "Ik hoef niet lang te slapen, een klein schoonheidsslaapje is voldoende," hoorde ik Ayla antwoorden, aah hij sprak tegen haar.
    "Help je me even, Coop?" vraagt ze als ze bij de kist en slaapbank staat.
    "Hmm," zeg ik en loop naar de bank toe, ik maak een hendeltje los en duw tegen de achterkant waardoor het zit gedeelte vanzelf naar voor komt geschoven. Ik kijk even pijnlijk als ik weer een druk op mijn borst voel. Ik probeer het te negeren en loop naar Ayla toe.
    Dan werp ik een blik op de klok die aangeeft dat het kwart over negen is. "Over een uur moeten we naar school," zeg ik en kijk Ayla aan. "Redt je wel toch? Miss schoonheidsslaapje." grinnik ik en pak de deken van haar over, dan leg ik hem op de slaapbank.
    "Mag ik naast je liggen?" vraag ik met een korte wenkbrauw wiebel. Dan schudt ik mijn hoofd even. "Maar, mag het? Ik blijf op de dekens, als je dat prettig vindt." zeg ik dan en een speelse glimlach komt op mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 23:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Is er nog plaats voor een Mannelijke hunter c:?]

    FlutterShyx schreef:
    [Is er nog plaats voor een Mannelijke hunter c:?]


    [Ofcourse :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    [Ofcourse :3]

    [Danke, Ik heb hem ingevuld. :D]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 0:25 ]

    [@FlutterShyx Welkom erbij ^^]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [@LoveDrunkx Dankje. kan iemand me tips geven om me erbij te mengen?]

    [De eerste volle maans nacht zit erop. Iedereen is terug naar huis gegaan om bij te komen van een best wel pittige nacht. De hunters zijn, op Aiden en jou personage na dan, allemaal gewond en bij de wolven ook vrijwel iedereen behalve Ayla en Andrew. Sommige personage slapen al/nog en sommige gaan nog een klein dutje doen aangezien ze over een paar uur weer naar school moeten. Ik denk dat dat voor jou de beste inspring mogelijkheid is..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Damen Joey Dodger]


    Ik kwam om 8 uur ‘s ochtends met een of ander wijf aan mijn arm uit een discotheek. Ja, ik had weer eens goed beet. Ze was het typische dom meisje waar iedereen het over heeft. Met mijn 1 meter 86 was ze heel erg klein tegen over mij. Ze had te veel gedronken en volgens mij had ze ook iets gepakt gehad. Het was dom dat ik het nu met dit meisje moest doen maar ik moest ergens aan mijn trekken komen of niet soms? Ik ging toch niet naar school. Of eigenlijk wel maar ik daag gewoon niet vaak op door al dat feesten of ja mijn ‘werk’.
    “Kom, prinses, dan breng ik je naar huis.” Zei ik en ik trok het masker van gentlemen op mijn gezicht.
    “Nneeee… Ikk wiiil bij jou blijven.” Zei ze en ze hing aan mijn lijf.
    Een grijns kon ik niet onderdrukken. Het was grappig om meisjes zat te zien. Ze waren oftewel aanhankelijk en sletterig of werden sneller kwaad. Het was wel grappig om te zien.
    “Als je er dan echt opstaat.” Zei ik terwijl ik haar naar mijn thuis wandelde.
    Ik woonde hier dichtbij en het was nog redelijk dichtbij het bos. Overmorgen zou ik naar een nieuwe stad gaan me bij andere hunters voegen. Ik weet niet of ze die brief al hebben gekregen. Maakte ook niet uit. Ik denk dat ik het misschien ook prima alleen aan kan tegen die wolven. Daarvoor had grootvader ook hard voor getraind gehad.
    Toen ik daar aan dacht besefte ik pas dat het volle maan was geweest waardoor ik het meisje liet vallen. Als grootvader dit wist maakte hij me waarschijnlijk kapot. Maar hij zou het niet weten, niemand deed de moeite meer om te checken of ik er was. Ik kwam en ging wanneer ik wilde. Ze mochten er geen tijdstip op plakken want dan kom ik helemaal niet.
    Het was wel jammer dat ik geen wolfjes het hoofd had kunnen in slaan vannacht. Ik haatte ze vooral na die één keer dat ik met ééntje gehad heb. Ze was de eerste en de enigste die me gedumpt had. Ze kon het jammer genoeg niet door vertellen aangezien ik haar vermoord heb.
    Ik hielp het meisje terug op en sleurde haar weer verder richting mijn klein appartementje. Toen ik er één maal was duwde ik haar de lift in en begon al haar topje uit te doen en zij mijn shirt. Haar lippen waren overal en het ergste was ik proefde en rook de alcohol fel. Maar dat negeerde ik. Ik zou later daar wel spijt van hebben. Dus toen we op mijn verdiep kwamen en zij haar benen rond mijn heupen had geslagen droeg ik haar uit de lift terwijl ik haar bleef kussen. Ik deed met enige moeite mijn deur los en stampte die dicht met mijn voet. Ik liep rap naar de slaapkamer en smeed het meisje op bed. De kleren vlogen in het rond en het enigste waar ik aan kon denken was dat ik blij was dat ik hier binnenkort weg was. De meisjes hier waren te gemakkelijk voor mij.

    [Was dit goed om in te springen?]

    [@FlutterShyx ik vind het wel een goed begin :3 Misschien kunnen we elkaar straks ofzo tegen komen aangezien ik toch naar een andere stad was gaan lopen.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    LoveDrunkx schreef:
    [@FlutterShyx ik vind het wel een goed begin :3 Misschien kunnen we elkaar straks ofzo tegen komen aangezien ik toch naar een andere stad was gaan lopen.]

    [Thanks c:]

    Ayla

    Ik kijk even toe als Cooper de slaapbank uitklapt en probeer de pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht te peilen. Hoewel ik me afvroeg wat er was gebeurd besloot ik er voor nu niet naar te vragen.
    ‘Over een uur moeten we naar school. Redt je wel toch? Miss schoonheidslaapje,’ grinnikte hij en pakte de uitgevouwen dekens van me over. ‘Makkelijk,’ glimlach ik en steek kort mijn tong naar hem uit. Vervolgens haal ik uit de kist een paar kussen en leg deze op het hoofd einde neer. ‘Mag ik naast je liggen?’ vraagt Coop en als ik naar hem op kijk zie ik hem met zijn wenkbrauw wiebelen. Even trek ik een wenkbrauw op en grinnik dan vervolgens zachtjes als hij met zijn hoofd schud. ‘Maar, mag het? Ik blijf op de dekens, als je dat prettig vind,’ voegt hij er met een speelse glimlach aan toe.
    ‘Nou, vooruit dan omdat je het zo lief vraagt,’ reageer ik en ga op de slaapbank zitten nadat ik de dekens opensloeg. ‘En je mag ook wel onder de dekens komen liggen, maar je houdt je handen er boven,’ voegde ik er met een waarschuwende blik aan toe, waarna ik hem een speelse grijns toewierp en mezelf onder de dekens nestelde. ‘En als je gaat liggen snurken knijp ik je neus dicht,’ mompelde ik na een korte gaap.

    Aowynn

    Met een vermoeide kreun schoof ik mezelf naar de rand van het bed toe, om zo met een klap de wekker te doen zwijgen. In mijn hoofd leek een bonkend festival gaande te zijn en ik voelde mijn spieren tegenstribbelen zodra ik mezelf overeind zette. Pijnstillers, zodra ik klaar was met mezelf klaarmaken was dat het eerste wat ik in zou nemen. Gewikkeld in mijn lakens stond ik langzaam op en hinkte naar mijn kledingkast toe. Het werd nog een prettige wedstrijd om iets te kunnen vinden wat ik aan kon doen, gezien de verband om mijn been.
    Het duurde even, maar na een tijdje vond ik een zwarte broek en een licht shirtje. De broek sloot redelijk strak aan, maar was nog wijd genoeg voor mijn bovenbeen. Voordat ik mijn shirtje ook aan trok wierp ik even een blik in de spiegel om mijn rug te bekijken. Deze werd gesierd door een donker paarse vlek. Ik slaakte een zucht zodra ik mijn kleren, en na een tijdje ook mijn laarzen, aan had en hinkte naar de badkamer toe om mijn make-up en haren te doen. Nu al irriteerde ik me aan het feit dat mijn lichaam op bepaalde plaatsen nog steeds tegenstribbelde en pijn deed, en ik hoopte dan ook van harde dat een paar pijnstillers snel zijn werk zouden doen.
    Zodra ik klaar was en mijn spullen had gepakt liep ik tree voor de tree de trap af. Beneden aangekomen zat mijn vader al in de keuken en met een vragende blik keek hij me aan toen ik de keuken in gehinkt kwam. ‘Niks aan de hand, heb een lelijke smak gemaakt nadat ik uit een boom ben gedonderd,’ mompelde ik en slikte twee pillen weg met een flinke slok water. ‘Ik loop nog,’ zei ik toen mijn vader nog steeds keek. ‘Maar vraag niet hoe,’ begon hij waarop ik mijn hand opstak en licht wapperde. ‘Geen tijd en zin in preken nu, ik moet naar school,’ zei ik tegen hem en pakte de twee zakjes die op het aanrecht stonden. Ik mompelde hem kort een fijne dag en ging naar de gang toe om mijn jas aan te doen. Vervolgens opende ik de voordeur en liet deze zacht achter me dicht vallen terwijl ik mijn best deed zo goed mogelijk naar school te lopen.


    [ Ik post dit al vast, weet niet of ik vanavond nog online kom of ben (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'