• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - RellyKelinde
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Lyris

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    - Xander Dodge Outcast - Dodge
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Lyris
    - Jill Angel Scars - AgentP
    - Candy Shary McCartney - LeFuck
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlet Morningstar

    Ik was ergens in een stad gekomen waar ik geen idee had dat die bestond. Het was voor te zien al 10 uur in de ochtend dat betekende dus dat ik al enkele uren gecrost had naar een stad. Ik was er al meerdere tegen gekomen maar daar wou ik niet stoppen. Waarom niet? Omdat er daar een territorium was gebakerd van andere roedels van zes of tien. Hier was er ook één maar die waren maar met zijn drieën nog. Die kon ik makkelijk alleen aan.
    Maar eerst moest ik kleren zien te vinden. Het zou te verdacht overkomen als ik nu naakt rond zou lopen op mijn vest na dan. Dan had ik al direct hunters achter mij. Ik had er een paar geroken gehad maar die waren al een tijdje vertrokken. Ze zouden waarschijnlijk al aan het pitten zijn. Ik bleef in het bos goed verscholen wachten tot er iemand uit een appartement zou komen waarna ik haar bewusteloos zou slagen zonder dat ze gezien heeft wat het was.
    Ik zat er nu al een tijdje te wachten toen er eindelijk een meisje naar buiten kwam. Volgens mij had ze een beurt gekregen want haar haar was ongekamd en wild en ik hoorde dat haar bloed nog steeds te snel door haar aderen ging. Het kan ook van de alcohol zijn want ik rook het van 6 meter afstand. Ik keek rond om te zien of er iemand was of uit het raam keek. Niemand. Ik veranderde in een mens. Dit was ambetant aangezien ik liever in een wolvengedaante was dan in mijn menselijke gedaante. Het kwam door dat ik vroeger een hele tijd een wolf was gebleven zo'n 5maanden. Ik was toen een één mansroedel. Zoals nu voor even.
    Ze dachten waarschijnlijk toch dat ik dood was. Waarschijnlijk merken ze niet eens dat ik er niet ben. Ze zouden waarschijnlijk ook nog blij zijn dat ze van me af waren. Ik bezorgde toch alleen maar ellende en was het zwarte schaap van de roedel precies altijd.
    Ik stopte mijn innerlijk gewauwel zoals zo vaak en ging uit het bos staan. Het meisje was het nog niet eens opgevallen. Ja, ze was zo zat als iets nog steeds en ze hadden waarschijnlijk iets in haar drinken gedaan. Ik keek nog is rond of niemand me gezien had. Ik liep stil en geruisloos achter haar aan. Toen we bij een bocht kwamen duwde ik haar iets te hard het bos in en belande ze tegen een boom. Ze viel direct bewusteloos. Ik voelde voor de zekerheid of ik haar niet vermoord had, wat dus niet bleek te zijn en trok haar verder het bos in voor ik haar begon uit te kleden. Toen ik dat had gedaan kleedde ik me aan. Ik had geluk dat haar naaldhakken me juist paste. Ze had een zwart jurkje aan gehad en had ook een klein zwart leren tasje mee. Ik had geen keus maar ik moest dat ook meenemen. Ik had honger en had geen zin om een onschuldig iemand op te eten als ontbijt. Ik zou ook beter een motel zoeken om te gaan slapen maar dat ging ik niet doen. Ik ging niet slapen voordat ik thuis was.
    Ik haalde haar geld uit haar portemonnee en smeed haar portemonnee naast haar. Ik stak het geld in mijn nieuwe zwart leren tasje. Ik pakte een klein spiegeltje en wat make-up uit het tasje om me wat te fatsoeneren. Toen dat gedaan was ging ik opzoek naar een coffeeshop.
    Toen ik die gevonden had bestelde ik de sterkste koffie die ze hadden. Ik ging aan een tafeltje van twee zitten en was me bewust van de starende blikken van alle mannen in de zaak. Het was soms fijn om mooi te zijn dacht ik terwijl ik glimlachend nipte aan de koffie.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [We hebben er een nieuwe bij; Xander Dodge Outcast van Dodge]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Welkom zou ik zeggen (;, en die FlutterShyx is hij er nu ook bij?]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 19:13 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Cooper

    "Nou, vooruit dan omdat je het zo lief vraagt," zegt Ayla en gaat op de slaapbank zitten. "En je mag ook wel onder de dekens komen liggen, maar je houdt je handen er boven," zegt ze waarschuwend maar ik zie een speelse glimlach op haar gezicht en ik kijk onschuldig. Ik ga naast Ayla liggen en trek de deken omhoog.
    "En als je gaat liggen snurken knijp ik je neus dicht." Ik kijk Ayla aan.
    "Ik, snurken? Pas maar op dat je dat zelf niet goed." grinnik ik en ga op mijn zij liggen, met mijn gezicht naar haar toe. Mijn hoofd steunt op mijn hand en ik kijk even naar haar. Ayla is toch wel een van de weinige waar ik echt oprecht en aardig tegen ben.
    Ik laat mijn hand rustig onder mijn hoofd vandaan gaan en leg mijn hoofd op het kussen. Wat een rot nacht. Ik heb dit allemaal veroorzaakt, dat weet ik zeker. Als ik niet zo een mietje was geweest en gewoon door was gegaan had dit niét hoeven gebeuren. Ik had gewoon door de pijn heen moeten gaan... Door mij zijn er zoveel gewonden. Zoveel gewonden die er niet hadden hoeven zijn.
    Met die gedachten val ik opnieuw in een onrustige slaap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IAmADreamer schreef:
    [Welkom zou ik zeggen (;, en die FlutterShyx is hij er nu ook bij?]


    [Jup, zet 'em erbij ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hoe laat is het nu ongeveer?][In het rpg off course xD]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 19:18 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Het is 9:22 am, haha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcy Jarvis

    Ik haalde mijn schouders op toen Riley niet reageerde. "Ik ga me even wassen," zei ik. "Doe alsof je thuis bent."
    Ik stond op en liet de woonkamer en Riley achter me. Ik ging voorzichtig op de badrand zitten en liet wat water lopen. Uit de schuif haalde ik een schaar. Ik plaatste de scherpe messen op de rand van mijn broek en begon met pijn in het hart te knippen. Het was een van mijn lievelingsbroeken en nu was hij helemaal naar de maan.
    Mijn hand gleed voorzichtig in het washandje en ik waste al het vuil van me af. Mijn haar stak ik onder de kraan om het te wassen.
    Toen ik eenmaal klaar was sloeg ik een handdoek om me heen. Ik was vergeten kleding te halen. Gelukkig moest ik niet de hele woonkamer doorkruisen om bij mijn slaapkamer te komen. Als een ninja sloop ik voorbij de muur, tot ik eindelijk bij mijn kamerdeur was. Daar kleedde ik me aan. Ik propte alle boeken die ik kon vinden in mijn boekentas en sleurde hem de gang op. Ik liet me uiteindelijk op de bank vallen in de woonkamer. Eindelijk rusten.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    [Jup, zet 'em erbij ;)]

    [Oké, is goed (:]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Okay]

    Levi Isaac Dales

    Met kleine oogjes kijk ik op mijn wekker. Half tien. Ik brom en draai me nog een keer om. Met mijn slaapkop beslis ik om pas na de middag naar school te gaan.
    "Kom op Levi, opstaan," zeg ik tegen mezelf. Met als volgende gedachte, ik ben mijn eigen moeder niet. Met een puf hijs ik mezelf recht en hijs mezelf in een joggingbroek. De vloer voelde koud onder mijn voeten en ik sleur mezelf naar de badkamer waar ik meteen water in mijn gezicht plens. Meteen ben ik wakker. k wandel naar de keuken en duw het nespresso-apparaat op. Ik kijk in de koelkast en haal er de eieren bloem en melk uit, ik doe de kast open en grabbel er een pakje vanillesuiker uit en flans alles in de kom. Hmm niets boven zelfgebakken pannenkoeken. Ik ga snel om mijn koffie en begin met bakken . ALs mijn koffie op zet ik een tweede en eet een deel van de pannenkoeken op. De rest zet ik in de koelkast en ik loop weer naar boven om me aan te kleden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Damen Joey Dodger]

    Toen het meisje dat, Ginny bleek te heten weg was ging ik een douche nemen. Ik grinnikte toen ik me zag in de spiegel. Je kon zien dat het een wilde nacht was geweest voor mij. Ik kleedde me uit, draaide de kraan van de douche open en ging eronder staan. Vandaag was de laatste keer dat ik hier onder stond normaal. Ik zou morgen vroeg meteen vertrekken naar die andere stad met het wolven probleem. Ik kon er niet aan doen en vroeg me af hoe de meisjes daar waren. Waren ze even makkelijk om in bed te krijgen of juist niet? Waren ze mooi daar of niet? Ja, ik weet het ik was een echte player die alleen maar dacht aan wat er tussen zijn benen hing. Dat was niet altijd zo. Het was begonnen toen ik 16 was. Maar dat maakte allemaal niet meer uit. Ik hou van mijn nieuwe ik. Ik was tenminste niet meer onzeker over mijn eigen zoals de meeste jongens en meisjes op deze leeftijd.
    Toen ik me gewassen had stapte ik uit de douche en draaide de kraan toe. Ik begon me af te drogen. Toen ik dat gedaan had liep ik met een handdoek rond mijn middel terug naar mijn slaapkamer. Ik liep naar de kleerkast en pakte een zwart t-shirt, boxer en een donkerblauwe jeansbroek. Ik trok die rap aan en deed mijn sokken en zwarte schoenen terug aan. Ik ging terug naar de badkamer en poetste mijn tanden en bracht mijn haar in model. Je zou nooit kunnen zeggen dat ik er niet uitzag.
    Ik had zin in een koffie. Ik liep uit de badkamer en zocht naar mijn portefeuille. Toen ik die vond stopte ik die in mijn broekzak. Ik deed mijn lerenjas aan en liep naar buiten, naar de lift toe.
    Toen ik eenmaal buiten was begon ik richting de koffieshop te lopen. Ik begroette iedereen die ik tegen kwam en kende. Het was grappig dat iedereen me kende. Hoe zou het ook komen na alles wat ik gedaan had hier? En daarbij kende ze me ook als het zwart schaap van de rijke en zogezegd machtige familie Dodger. Rijk klopt maar machtig helemaal niet. Het is niet dat we de beste hunters waren, er waren er betere. Veel betere die niet allemaal een alcoholprobleem hadden.
    Toen ik aangekomen was bij de koffieshop viel me één ding meteen op. Een meisje met lange bruine haren. Ik had haar nog nooit gezien. Maar ze was prachtig en werd dus mijn volgend slachtoffer. Is zien hoe snel ze toe geeft. Ik bestelde mijn koffie en ging naast haar zitten.
    “Hey, ik heb je hier nog nooit gezien gehad. Ik ben trouwens Damen.’ Zei ik en ik wil haar hand pakken om er een kus op te drukken.
    [sorry als ik te snel gepost heb, ma'k vind dat het hier redelijk stil is.]

    [Geeft niet er zit bijna 24 uur tussen dus deze zie ik door de vingers haha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kan ik even een samenvatting krijgen? Ik heb het de laatste dagen namelijk redelijk druk gehad of was gewoon niet thuis :X]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Der is niet zo heel veel meer gebeurd, de wolven doen nog een powernap voor ze naar school gaan en sommige hunters zijn net wakker. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'