• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Hij zegt de dag dat hij mij ontmoette en ik glimlach dan. 'Die dag herinner ik me wel. Je zat met je tekenboek, en ik kwam je in de avond tegen omdat ik honger had en jij je boek was vergeten.' Jup. En de dag erna brak hij zijn arm omdat hij uitgleed. Ik grinnik zachtjes als ik eraan terug denk. 'Ik wil Nathan zien dansen!!!!''


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij spreidt mijn benen en de kus gaat gewoon door, het voelt heerlijk, en ik ben nog steeds hartstikke geil. Ugh. Dan vraagt Jake of ik de pil pak en ik open mijn ogen en kijk hem aan. Ik grijns lichtjes als ik zie dat hij een stijve heeft en kijk hem dan weer aan. 'Ja, altijd.' Tenzij ik het vergeet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Dat moet je aan hem zelf vragen, mischien wil hij je wel eens dans gunnen tijdens het bal, maar dan heb ik niemand meer' Zeg ik en zet een zielig gezicht op.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik knik en pak haar heupen vast. Ik dring bij haar binnen en begin te stoten. Ik druk mijn lippen weer op de hare en masseer haar borst weer liefdevol. Ik tik met mond tong weer tegen haar onderlip voor een passievolle kus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Ik lach en kijk naar Daniël. 'Er zullen zat meisjes zijn die mijn plaats willen innemen, dus ik twijfel er niet aan dat jij niet iemand naast je zijde zal hebben,' zeg ik grinnikend. 'Nu we het over Nathan hebben, waar is hij eigenlijk?' ik zie hem natuurlijk wel gewoon, maar hij is nu niet op de kamer. En het is nu toch mijn schoonbroertje. Of eigenlijk broer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Hmm.. We zullen zien' Andwoord ik met een grijns en alsof hij geroepen is komt Nathan de kamer binnen, 'Je hebt echt timing he?' Vraag ik hem met een lach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij pakt mijn heupen vast en komt dan in me. Hij begint te stoten en ik kreun weer en leg mijn handen tegen zijn wangen als hij zijn lippen op die van mij drukt. Ik sla mijn benen om zijn middel zodat hij dieper in me komt en kreun dan weer gesmoord. Ik open mijn mond en maak er een spelletje van. Wel een liefdevol spelletje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik verhoog mijn tempo en ben nu dankbaar dat ze me van het bed geduwd heeft om de deur te sluiten. Ik laat mijn handen weer over haar bovenlichaam glijden, elk plekje strelend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Nathan komt dan binnengelopen en ik spring op met een glimlach. 'Naaaathan,' zeg ik dan met een glimlach en kijk hem aan. Hij en Daniël lijken heel erg op elkaar, maar ik zie het verschil. 'jij gaat vast en zeker toch wel dansen met mij op het bal he?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    [that's just wierd....]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Wil ik weten wat Daniël over mij heeft gezecht?' Vraag ik wantrouwig en kijk naar Daniël, in iedergeval zonder andwoord te geven op haar vraag..


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij verhoogt zijn tempo en mijn kreunen worden gelukkig gesmoord door onze lippen. Zijn handen glijden over mijn bovenlichaam en zorgen voor een rilling. Het voelt goed en verwennend. O god.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat plaatje is gewoon... 0.o]

    Sky
    'Hij vertelde over zijn favoriete momenten in de geschiedenis. En hij zei dat jij nooit danst. Maar je wilt toch wel met je schoonzusje dansen?' vraag ik met een onschuldig blik en een lief glimlachje. 'Toch?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    Ik zuchte en wierp Daniël een 'wat doe je me aan?' blik toe, 'Ik dans niet' Andwoord ik vervolgens in een poging er onderuit te komen. 'Hmm.. Nog een zusje, jouw kan ik tenminste pesten zonder dat je al doorhebt dat ik dat vanplan ben' Zeg ik met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik laat mijn handen afgeleiden naar haar billen en knijp er zachtjes in. Mijn lippen kussen zich een weg naar haar hals en zuigen zachtjes. Ik stop dan even en kus dan haar lippen weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'