• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip als ik iets van een kreuntje tegen te houden. Ach, dat heb ik wel vaker toch, dus niets ergs. En ik blijf gewoon lekker liggen, genietend. Maar het voelt toch ietsjes anders. Ik weet niet precies wat, ik kan het niet echt benoemen. Dan rolt er alsnog een kreuntje over mijn lippen, ik blijf met gesloten ogen liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Hmm.. Een slechte engel maar een goede Demon? Wat voor logica zit daar in?' Vraag ik met een korte lach, 'Een lieve engel houd sowieso in dat ik alle regels zou moeten naleven' Andwoor ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik glimlach als ik haar hoor kreunen en kijk weer naar haar gesloten ogen. Eigenlijk heb ik dit type massage nog nooit bij iemand toegespast dus ik weet niet echt wat ik me moet verwachten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Nee, de regels naleven zou een goede engel doen. Er zit een verschil tussen goed en lief,' zeg ik met een grinnik. Want als hij de regels naleeft zou ik volgens zijn regels niet met hem mogen zijn. Niet in deze relatie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Nieuw-Zeeland daar ben ik ook geweest, echt een mooi land.' zeg ik dan glimlachend. Tsja, ik ben er even geweest, helaas weer niet voor leuke redenen, maar het was wel een mooi land, zelf kan ik me niet veel meer herinneren van Oekraïne, de laatste keer toen ik er was leefde mijn moeder nog, dat was toen we vertrokken naar Amerika dus. 'Mijn vader heeft hetzelfde probleem.' zeg ik dan, tsja, na de dood van mijn moeder is hij alleen maar gefocust op zijn werk, het vinden van demonen en die uitschakeling, het liefst allemaal nog wel, ik snap dat haar vader er troost in vind, in zijn werk en dat ze daar vrede in heeft, maar ik blijf het maar moeilijk vinden en mijn vader heeft dan ook even een ander beroep. Ik zelf kan er absoluut geen troost in vinden het laat me achteraf alleen maar schuldiger voelen. Dan zegt ze waar ze overal wel geweest is en een glimlach verschijnt weer rond mijn lippen. 'Californië, Los Angeles, we hebben dan een tijdje in dezelfde staat gewoond.' zeg ik dan glimlachend. 'En in Azië en Engeland ben ik ook wel eens geweest volgensmij, het zijn al zoveel plekken, ik weet het al niet meer.' zeg ik dan en grinnik even en neem dan weer een slok van mijn cola.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Het kan aan mij liggen maar ik begin me opgewonden te voelen, en ik weet niet hoe dat kan. Ik denk niet eens aan seks ofzo. Oke, daar denk ik nu aan. Maar daar dacht ik niet aan. Ik open mijn ogen en kijk naar Jake, ik bijt op mijn lip. Er is waarschijnlijk iets van die opgewondenheid in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zie haar naar me kijken en ik kijk even op. Ze kijkt een beetje opgewonden maar ik doe alsof ik er niets van merk en masseer haar verder. 'Doe ik het goed? Of heb je pijn of zo?' zeg ik alsof ik haar lipbijten anders interprenteer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Nee, de regels naleven zou een goede engel doen. Er zit een verschil tussen goed en lief,' zeg ik met een grinnik. Want als hij de regels naleeft zou ik volgens zijn regels niet met hem mogen zijn. Niet in deze relatie.


    Daniël
    'Hmm.. Geen idee wat een goede engel zou doen, ik heb nooit geprobeert een goede engel te zijn' zeg ik met een grijns, ''Hoe laat is het trouwens?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    La Hay
    'Ik heb gewoon allemaal lijstjes gemaakt voor verschillende dingen,' geef ik dan toe met een glimlach. Het is mijn ding, lijstjes maken van dingen. Zo houd ik mijn gedachten geordend. 'Dingen die ik leuk vind, dingen die ik haat, plaatsen waar ik gewoond heb, favoriete liedjes, favoriete snoep, allerlei dingen. Dus zo onthoud ik ook waar ik geweest ben.' Ik neem weer een slokje van mijn cola en kijk dan het cafeetje weer eens door. Het is wel een gezellig cafeetje en het is ook druk. Misschien dat ik zo wel een cappucinno neem ofzo. Om wat warmer te worden. 'En waarom heb je de hoop voor een date opgegeven? Ik wed dat je er niet eens echt naar gezorgd heb.' Een lachje zit op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Ik weet niet of je het goed doet, jij bent hier de expert,' zeg ik dan en probeer het opgewonden gevoel te negeren. Te verdringen. Maar het lukt gewoon niet, en ik voel hoe langzijn mijn tepels hard worden. Kak. 'Je doet me in iedergeval geen pijn.' Shit, fuckzooi. Waarom nou? Hij masseert me alleen maar. Oke, en hem in zijn boxer te zien helpt er waarschijnlijk ook bij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    'Dat had ik al gemerkt, dat je dat nog nooit geprobeerd hebt.' zeg ik met een plagerig lachje. 'ik heb namelijk een gedeelte van dat boek gelezen, waar jullie in staan. Ik vraag me nog steeds af hoe dat hier gekomen is.. En eigenlijk ook of Xav het weet... Echt weet.' Daniël vraagt hoe laat het is en ik kijk even op mijn horloge. 'achtienhonderd uur,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik doe verder en zie haar tepels hard worden. 'Moet ik stoppen? Je hebt koud volgens mij?' lach ik zachtjes en kijk haar dan glimlachend aan. Ik masseer even verder en kijk haar vragend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt of hij moet stoppen met als opmerking dat ik het koud heb. Hij heeft dus gekeken naar mijn borsten. 'N-nee, ga maar verder,' zeg ik dan, en voel hoe ik gewoon zelfs nat word. Onmogelijk. Maar het gebeurt toch echt. Ik bijt weer op mijn lip en kijk dan naar Jake. Hoe hij daar zo zit, in zijn boxer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Mijn oom, rare oude man had besloten een soort.. Dagboek te maken die foto die erin staat was volgensmij uit Londen ergens een paar honderd jaar geleden, en hoe dat boek hier terecht is gekomen.. Mischien dat hij het ergens in zijn huis heeft laten liggen toen hij ergens anders heen vertrok of iets dergelijks, de dozen op zolder staan vol oude rare dingen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik laat haar rechterbeen voor wat het is en ga verder met haar linkervoet. Ik kijk even niet naar haar gezicht maar concentreer me op mijn handelingen zodat ik geen verkeerde spieren of zo raak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'