• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'






    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ga nog iets sneller en kneed even haar billen voor ik naar voor ga en haar clitje masseer. Ik kus haar weer en de spanning bouwt zicht bij ons beiden snel op, denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake zorgt ervoor dat ik nog meer gestimuleerd word en ik kan mijn kreunen niet meer tegen houden en kus hem dankbaar terug als zijn lippen weer op die van mij zijn. Een warm gevoel trekt zich samen in mijn binnenste en dan kom ik klaar en mijn borstkas gaat snel op en neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik ga het op een andere manier proberen. 'Weet je wat nathan, laat maar zitten,' mompel ik dan alsof ik gekwetst ben en loop dan naar de deur en open die om vervolgens de gang op te lopen. Ik ben niet echt gekwetst, ik doe alleen alsof.


    Nathan
    'Je weet dat dat niet helpt? Ik ben niet de verliefde helft van de tweeling?' Vraag ik haar grijnzend en blijf staan terwijl zij naar de deur loopt en zucht vervolgens, 'Maargoed aangezien ik wel zeker weet dat je anders niet op houd. Eén dans.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Een glimlach verschijnt op mijn lippen en ik draai me om en vlieg hem om de hals. 'Yeah, ik ga dansen met Nathan.' En ik kijk hem daarna aan. 'En het maakt niets uit dat jij niet de verliefde helft bent, je mag best gevoelens zoals aardig zijn vertonen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ga uit haar. Ik ben nog niet klaargekomen maar ik neem wel een koude douche of zo. Ik streel over haar wang en kijk haar even aan. Ik trek haar dicht tegen me aan en kus haar lippen even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 18:30 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Een glimlach verschijnt op mijn lippen en ik draai me om en vlieg hem om de hals. 'Yeah, ik ga dansen met Nathan.' En ik kijk hem daarna aan. 'En het maakt niets uit dat jij niet de verliefde helft bent, je mag best gevoelens zoals aardig zijn vertonen.'


    Nathan
    'Hmm.. Ik denk dat ik pas voor het lief zijn' Zeg ik en haal haar haar door de war, 'Waarschijnlijk zal het en de eerste en de laatste keer zijn dat je me ziet dansen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake gaat uit me maar ik zie dat hij nog niet klaargekomen is en ik kijk even met vragende ogen naar hem. Hij trekt me dicht tegen zich aan en kust me dan even. Ik glimlach kleintjes tegen zijn lippen aan. Daarna kijk ik hem weer aan. Nog steeds met de vragende blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik vind het niet zo erg, ik douch wel koud straks.' glimlach ik en strijk over haar wang. Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Dat was... interessant.' grinnik ik zachtjes meer in mezelf dan tegen iemand anders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik zou je ook kunnen bevredigen?' stel ik dan voor. Ik praat er gewoon over alsof het heel normaal is en hoop gewoon ten zeerste dat ik niet rood word ofzo. 'En wat precies was interessant...?'

    Sky
    'Maar ik heb je in iedergeval zo ver gekregen dat ik je een keer zie dansen. En Nathan, wat denk jij, als ik met jou dans. Zal Daniël dan helemaal alleen zijn of meisjes om zich heen krijgen?' vraag ik hem dan met een lachje op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Het was interessant aangezien ik een andere massagemanier gebruikt heb die ik nog nooit gebruikt heb.' geef ik schaapachtig toe. 'Ik wist alleen niet dat je er zo opgewonden van ging worden, enkel een tikkeltje en stijve tepels of zo...' Ik kijk haar beschaamt aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    'Ik zou gokken op het tweede, maar het zou ook niet de eerste keer zijn dat hij ze afwijst' andwoord ik op haar vraag 'Dus jarloers hoef je niet te zijn klein schoonzusje'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Je hebt... wat?' vraag ik dan. 'Dus jij hebt ervoor gezorgd.' En mijn ogen vernauwen iets. 'En ik maar denken dat ik zwaar oversext ben en niet eens normaal een beenmassage kan krijgen.' Maar een klein lachje zit op mijn lippen.

    Sky Leslie White
    'Ik ben niet kleeeiin!' zeg ik dan langgerekt. 'Waarom zeggen zoveel dat?' Kom op, ik ben niet groot, maar ben ik dan echt zo klein? En ik kijk even van mezelf naar beneden. 'En ik ben ook niet van plan om jaloers te worden. Dat word ik sowieso niet snel. En hoe vindt jij dat nou, je broer met iemand te moeten delen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik bijt op mijn lip even en kijk haar schuldig. 'Jep dat was ik.... sorry?' zeg ik en denk even niet meer aan het feit dat ik die douche nodig heb en zeker nu ze hier zo naakt naast me zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'