• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Omdat ik wraak leuk vind' Andwoord ik simpelweg en kuste haar nog een keer, nog iets waar ik nooit genoeg van kreeg en waar ik waarschijnlijk ook nooit genoeg van zou kunne krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Waar ligt de school eigenlijk, in welk land... Of iets, niet dat ik dadelijk dat zeg...... ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake S
    Ik lach zachtjes en doe de dekens wat aan de kant. Ik kijk haar aan en begin dan eerst haar voeten, straks doe ik haar onderbenen en bovenbenen wel. Ik bijt op mijn lip en concentreer haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [USA]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    'Je bent een engel, je hoort lief te zijn,' zeg ik met een pruillipje. Ik kijk hem aan met onschuldig zielige ogen. Hij kust me nog een keer en ik glimlach dan tegen zijn lippen aan. Ik kus hem zachtjes terug. Hoe lang is het nou geleden dat ik ontmaagd ben? Hm.. O ja. Twee maanden. Het is niet dat Daniël en ik constant seks hebben, eigenlijk amper maar ik vind het niet erg. De mate waarmee het nu gebeurt is perfect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Het verbaast me eigenlijk dat Jake mij aan kijkt en niet naar mijn borsten kijkt. Hij begint met de massage aan mijn voeten en een ontspannen glimlachen verschijnt op mijn gezicht en ik sluit mijn ogen. 'Je hebt echt magische handen, wist je dat?' Zeg ik met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    'Hm dank je.' glimlach ik en ga dan iets honger naar haar onderbenen. Massage's zijn wel handig, tegen spierpijn, te ontspannen of om iemand opgewonden te laten worden. Nu gebruik ik tot nu toe de ontspannen manier.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Ik ben een gemene engel' Zeg ik met een lach, en een Scagotti. 'Heb je liever een lieve engel?' Vraag ik grijnzend , gelukkig had ik mijn tekening op de grond neergelegt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Zijn handen verplaatsen zich meer naar boven en omvatten nu mijn onder benen. Mijn ogen blijven gesloten, 'dank je voor het toegeven,' zeg ik dan glimlachend. Want het kan ook best zo geweest zijn dat hij niet toegegeven zou hebben, of nog niet. En dan zou ik misschien gesmeekt moeten hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik vond het zo zielig anders.' grinnik ik en begin heel subtiel van ontspanning naar opwinding om te schakelen. Ze zal het niet eens doorhebben dat ik verandert ben normaal in het begin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hay-den
    'Dat is een lange naam,' zeg ik met een lachje en nip dan van mijn cola. Ik doe meestal rustig aan met mijn drankje, geen idee waarom. Tenzij het drank is en ik al in een stadium ben waar ik niet meer weet wat voor en achter is. Dat wilde in Nieuw-Zeeland nogal vaak gebeuren. 'Waar kom je vandaan?' Vraag ik dan. 'En ik bedoel qua afkomst en je vorige verblijfplaats.' Ik kijk haar aan met een glimlach.

    Leslie Day
    Ik ga op mijn rug liggen en kijk Jake dan aan. Hierna moet ik weer douchen. Aangezien mijn huid anders echt vet is. Het verschil alleen is, is dat Jake me nu niet hoeft te helpen. 'Ik vraag me af hoe laag mijn ogen zitten,' zeg ik dan. En ik insinueer natuurlijk dat hij meer naar mijn borsten gaat kijken dan naar mijn ogen.


    Aurora Chloé Gwendoll
    'Tsja, tussen naam.' zeg ik dan en haal even mijn schouders op en neep nog een slokje en zet dan het glas weer terug op tafel. En kijk dan weer op naar Hayden en ze vraagt waar ik vandaan kom en ik grijns even. 'Oorspronkelijk kom ik uit Oekraïne, maar toen ik heel jong was is mijn familie verhuisd naar Los Angles, mijn vader was trouwens Amerikaans, mijn moeder Oekraïens, maar toen mijn vader mijn moeder ontmoette is hij in Oekraïne gebleven en kregen ze mij, maar uiteindelijk is hij toch weer terug gegaan naar Amerika met mijn moeder en ik. In Los Angeles heb ik dan gewoond tot mijn moeder is overleden, iets langer en daarna ben ik met mijn vader meegegaan de hele wereld rond voor zijn werk, dus ik heb wel overal gewoond.' zeg ik dan en glimlach dan toch even zwak, dit was altijd raar om te vertellen. 'En jij, want je zei dat jouw vader ook zoveel rondreisd voor zijn werk is het niet?' vraag ik dan oprecht geïnteresseerd en kijk haar vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sky Leslie White
    HIj zegt dat hij een gemene engel is. ´Je zou dus net zo goed een demon geweest kunnen zijn? Een goede demon?´ en ik lach zachtjes. Hij vraagt grijnzend of ik liever een lieve engel heb. 'Ja, dat heb ik liever,' zeg ik met een plagerige glimlach. 'wat houdt dat in?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik trek een oog open. 'Hm, zielig?' vraag ik dan. 'Ach ja, als je maar toegeeft.' En er zit een lachje op mijn lippen en sluit mijn oog weer. Het ziet er vast raar uit als ik maar een oog heb. Maar dat boeit me niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik begin met haar bovenbenen te masseren en kijk haar even aan. Haar ogen zijn gesloten en ik glimlach. Ik laat de ontspannen massage varen en grijns heel even voor ik me weer concentreer op de andere soort massage.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Tsja, tussen naam.' zeg ik dan en haal even mijn schouders op en neep nog een slokje en zet dan het glas weer terug op tafel. En kijk dan weer op naar Hayden en ze vraagt waar ik vandaan kom en ik grijns even. 'Oorspronkelijk kom ik uit Oekraïne, maar toen ik heel jong was is mijn familie verhuisd naar Los Angles, mijn vader was trouwens Amerikaans, mijn moeder Oekraïens, maar toen mijn vader mijn moeder ontmoette is hij in Oekraïne gebleven en kregen ze mij, maar uiteindelijk is hij toch weer terug gegaan naar Amerika met mijn moeder en ik. In Los Angeles heb ik dan gewoond tot mijn moeder is overleden, iets langer en daarna ben ik met mijn vader meegegaan de hele wereld rond voor zijn werk, dus ik heb wel overal gewoond.' zeg ik dan en glimlach dan toch even zwak, dit was altijd raar om te vertellen. 'En jij, want je zei dat jouw vader ook zoveel rondreisd voor zijn werk is het niet?' vraag ik dan oprecht geïnteresseerd en kijk haar vragend aan.


    Hayden Fitch
    Ze vertelt me waar ze vandaan komt, waar haar ouders vandaan komen en waar ze als laatste vandaan komt en ik knik met een glimlach. 'Ik kom uit Nieuw-Zeeland. Mijn ouders komen daar ook beiden vandaan, dus zelf ben ik ook Nieuw-Zeelands.' En ik strijk een lok achter mijn oor en neem een slok van mijn drinken. 'En daar kom ik ook als laatste vandaan. Maar sinds mijn moeder overleden is, is mijn vader nogal een workaholic geworden.' Een glimlachje zit op mijn lippen. Ik ben niets anders meer gewend, en ik accepteer het. Het is gewoon zijn manier van verwerken. 'We zijn veel in Engeland geweest, Azië, en Nieuw-Zeeland. Ik heb hee leven in California gewoond, maar dat was -helaas- maar drie maanden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.