• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    |Mijn topics|


    kindness is never a burden.

    (Mijn Topics. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    5HELLEY schreef:
    |Mijn topics|


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moet ik nu zeggen: (Mijn topics) ?
    Oké dan ;)

    [Mijn topics]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:19 ]


    I will keep watch.

    [Mijn topics]


    Your make-up is terrible

    [O daar ben je Perry.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gavin Tyler Hawkins | 21
    Gavin slenterde wat rond in zijn cel. Verveeld door het feit dat hij hier nog steeds zat liet hij zijn gedachten de vrije loop. Hij vroeg zijn af met wie hij een cel zou delen deze keer. Zijn andere celgenootje is namelijk vrijgekomen vorige week. Hij begreep er niks van. Die gast had 6 mensen vermoord en toch kreeg hij minder lang dan Gavin, die daarnaast ook nog eens onschuldig wat. Zuchtend liet Gavin zich vallen op zijn bed en staarde naar het plafond.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 22:05 ]


    kindness is never a burden.

    [Mijn topicos]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Noel Shelley | 18
    Noel staarde verveeld naar het plafond van zijn cel. Om de 5 minuten verliet een zucht zijn mond. Waarom was hij hier? O ja, hij vermoorde zijn vriendin en zijn zus. De bal stuiterde ritmisch tegen het plafond en viel toen terug, recht in Noels handen. Hij sloot zijn ogen en dacht aan de tijden toen hij nog thuis was. De mooie tijden.


    kindness is never a burden.

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ezra Patrick Miller |18
    Ik liep geboeit voor de cipier uit. Moest ik nou echt boeien om mijn polsen, enkels en middel hebben? Ik vond het allemaal een beetje overdreven. Ik was eigenlijk een heel aardige jongen, maar over 2 voudige moord en 3 voudige ontvoering en marteling wordt niet licht gedaan, zelfs niet als je minderjarig was tijdens het incident. De cipier roept me een halt toe bij een cel aan het einde van een lange gang. Ik stop dus maar. Hij doet mijn boeien af en duwde me door de deur naar binnen. Daar stond ik dan met mijn rug tegen de deur in een gevangeniscel. Recht voor me zag ik verbazingwekkend genoeg een jongen van ongeveer mijn leeftijd. "Hey, Ik ben Patrick." Ik stelde me nooit met mijn eerste naam aan. Ook mijn vader had dat nooit gedaan. Alleen mijn moeder... En die was nu dus dood.


    Bowties were never Cooler

    5HELLEY schreef:
    |Mijn topics|


    |@WillNotLearn: Sylvesti en ik hebben de celdeling een beetje aangepast. Bij cel 2 gaat Noel weg en word met Ezra Patrick Miller in een 3de cel gezet, als dat oké is voor jou. ;D |


    kindness is never a burden.

    Errin Hope Lyna

    Het klinkt misschien ouderwets, maar ik had medelijden met de nieuwe gevangenen. Gelukkig hoef ik ze niet te begeleiden naar hun cel. Ik begin steeds meer te twijfelen. Waarom ben ik nog steeds hier? Ik leun tegen een muur aan, met goed zicht op de centrale sectie. Daar gaat nog een gevangene. De eerste jongen die ik vandaag langs zie komen. Hij kijkt me strak aan en laat mijn blik niet los. Een collega duwt hem vooruit. Hij struikelt bijna. Ik wil ingrijpen en kom naar voren, maar iets in me houdt me tegen en ik leun weer tegen de muur aan. De cipier en de jongen lopen weer verder. Mijn intuïtie zegt me dat hij spijt heeft van zijn daden, maar toch ook weer niet. Hem moet ik onthouden.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 13:04 ]


    I will keep watch.

    5HELLEY schreef:
    |@WillNotLearn: Sylvesti en ik hebben de celdeling een beetje aangepast. Bij cel 2 gaat Noel weg en word met Ezra Patrick Miller in een 3de cel gezet, als dat oké is voor jou. ;D |


    {Is goed, heb het aangepast :3}


    Don't be like the rest of them, darling