• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    |Misschien naar Noel omdat die iedereen gek maakt met zijn balletje. Niet dat hij dat überhaupt mag hebben. -.-
    Anyway, je hoeft noet. (; |


    kindness is never a burden.

    Corallo schreef:
    (Ik heb twee cipiers, naar wie kan ik een van de twee sturen? ^^)


    [Naar Dakota :3, of anders Loreen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iemand voor Roselyn? c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    5HELLEY schreef:
    |Misschien naar Noel omdat die iedereen gek maakt met zijn balletje. Niet dat hij dat überhaupt mag hebben. -.-
    Anyway, je hoeft noet. (; |

    [patrick is trouwens ook nog eens aan het bitchen naar Noel, dus misschien is het handig dat er iemand langskomt...]


    Bowties were never Cooler

    Errin Hope Lyna

    Ik kan niet meer nutteloos toekijken. Ik besluit te gaan lopen. Daar wordt ik rustig van. Ik kwam langs het jongensgedeelte. Niet dat ik daar überhaupt mag komen, maar een cipier mag in een gevangenis toch wel iets losser zijn? Ik wed dat niet iedere cipier de regels gehoorzaamt. Rustig en statig ( niemand mag aan mijn uitstraling een zwakke plek ontdekken, staat in de regels... Die ik dit keer wel gehoorzaamde ) liep ik door de gangen, toen ik luid gepraat hoorde. Ik kijk schuin naar het celnummer. Noel's cel. Waarschijnlijk was zijn nieuwe celmaat aangekomen. Ik keek haast als een ninja om het hoekje. Noel zat boos met zijn bal te gooien, die hij pas terughad ( hij moest zich met iets vermaken, dus ik had dat ding maar teruggegeven ), en zijn nieuwe celmaat zat boos voor zich uit te kijken. De nieuwe zei nog wat, wat ik aan Noel kon zien niet zo goed viel. Ik pakte de sleutel van de cel. Ik opende de cel en leunde in de smalle opening die ik had gecreërd.
    'Alles goed hier?' zei ik nonchalant.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:47 ]


    I will keep watch.

    Mitshy schreef:
    [Iemand voor Roselyn? c:]


    (Ik heb wel een personage voor je. (: )

    Winchesterr schreef:
    (...)

    [Naar Dakota :3, of anders Loreen]


    (Wie van de twee moet naar Dakota? (: )

    Noel Shelley | 18
    Als Noel op de vraag van Errin zou reageren zou hij overkomen als een klein kind. "Fantastisch," zei hij dan maar, met natuurlijk enige vorm van sarcasme in zijn stem verborgen. De bal stuiterde tegen het plafond en viel terug in zijn handen. Hij ging overeind zitten en keek de vrouwelijke bewaker aan ."Doe me een lol en geef me een ander celmaatje," mompelde Noel,"Iemand die niet geeft om anderen."


    kindness is never a burden.

    Corallo schreef:
    (...)

    (Ik heb wel een personage voor je. (: )

    [Yay :3
    Wie?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik zie een hoofd om de hoek kijken en daarna de deur zelf open gaan. Een vrouwelijke cipier komt binnen en vraagt of alles goed gaat. Ik zeg maar niks en laat mijn celgenoot, wiens naam ik nogsteeds niet wist, maar andwoorden. Zo te horen wil hij me net zo graag kwijt als ik hem. Ik zuchtte diep. "En neem anders in ieder geval die bal weg. Ik wordt er helemaal gek van." zeg ik dan. Mijn stem is weer normaal en lief, zoals hij tegen eigenlijk iedereen is.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:43 ]


    Bowties were never Cooler

    WillNotLearn schreef:
    {


    Zo zien de cellen er trouwens uit, met daarin een hoogslaper en achterin een wc. }


    Er zijn dus geen luikjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Yay :3
    Wie?]


    (De gene die op Drew lijkt? ;d)

    Corallo schreef:
    (...)

    (De gene die op Drew lijkt? ;d)


    Die zou toch naar Dakota :c ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Errin Hope Lyna

    Oh god, daar gaan we weer. Ik rol met mijn ogen. Ik weet gelijk dat hij alleen in een cel wil zitten met zijn gedachten en dat hij weer bezig is met zijn eeuwige sarcasme. Vanbinnen moet ik lachen om het geweldige sarcasme van hem, maar ik mag het niet laten zien.
    'Noel, je weet best dat ik dat niet kan' zeg ik toonloos. Ik kijk naar de nieuwe, dan weer naar hem.
    'En trouwens, wees maar blij dat er iemand is met wie je kan praten over dingen waar diegene ook wat over weet. Ik weet dat je dat niet wilt, maar praten helpt enorm. Geloof me'
    Ik probeerde hem op te vrolijken, echt waar, maar soms moet je de vervelende moeder spelen. Ik weet dat ik dat zelf ook niet zou doen, praten over mijn gevoelens. Maar voor Noel is het een kans op een nieuw begin. Dat moet hij grijpen.
    Ik wendde me tot de nieuwe.
    '' Die bal' neem ik niet af' zeg ik beslist en ik wacht de reactie af.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:45 ]


    I will keep watch.

    Winchesterr schreef:
    (...)

    Die zou toch naar Dakota :c ?


    (Ik heb nog niet gezegd wie, maar als Michelle het goed vindt, gaat Ivar (Quinto) naar Dakota en Rady (Drew) naar Roselyn.

    Edit; Posts komen sws morgen, sorry.)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:45 ]