• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik moet zometeen naar Piano les ben ongeveer 3 uur terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Gabriel Lawrence

    Ik lig mijn bed in stilte te luisteren naar de geluiden. Ik weet dat de nieuwelingen nu worden binnen gebracht. een van de dingen waar ik me op verheug. Ik hou van het lijden, iets wat ik amper heb meegemaakt op mijn eerste dag. Ik ben iemand die flink van me afbijt en niet zo snel bang ben of spijt ergens van krijg. Daarom vind ik het nog steeds niet echt erg dat ik hier zit. Na een tijdje luisteren rol ik me op mijn zij. "Ey Scagotti." sis ik zacht naar mijn celgenoot. "Hoe denk jij dat het de nieuwelingen vergaat?" Ik deel al eventjes een cel met hem en meestal kunnen we prima langs elkaar heen leven, aangezien ik meestal geen woord zeg.


    Your make-up is terrible

    {


    Zo zien de cellen er trouwens uit, met daarin een hoogslaper en achterin een wc. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ezra is trouwens van mij :p]


    Bowties were never Cooler

    Assassin schreef:
    Gabriel Lawrence

    Ik lig mijn bed in stilte te luisteren naar de geluiden. Ik weet dat de nieuwelingen nu worden binnen gebracht. een van de dingen waar ik me op verheug. Ik hou van het lijden, iets wat ik amper heb meegemaakt op mijn eerste dag. Ik ben iemand die flink van me afbijt en niet zo snel bang ben of spijt ergens van krijg. Daarom vind ik het nog steeds niet echt erg dat ik hier zit. Na een tijdje luisteren rol ik me op mijn zij. "Ey Scagotti." sis ik zacht naar mijn celgenoot. "Hoe denk jij dat het de nieuwelingen vergaat?" Ik deel al eventjes een cel met hem en meestal kunnen we prima langs elkaar heen leven, aangezien ik meestal geen woord zeg.


    Daniël Scagotti
    Ik werd uit mijn gedachten geschud door de stem van mijn celgenoot die vraagt hoe ik denk dat het de nieuwelingen vergaat. 'Hetzelfde als alle anderen' Andwoorde ik, en vroeg me af hoe het hem afging de eerste nacht hier. Toen ik door de tralies van de cel keek zag ik de meest mollige van de nieuwe gevangenen, die zou het sowieso niet lang volhouden.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Een vraagje Ellie, hoe zit het met de bedden als je met z'n drieën in een cel zit?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Iets grotere cel en één bed erbij. Dus één stapelbed en een gewoon bed :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Noel Shelley | 18
    Noel ging overeind zitten op het bovenste bed van de hoogslaper en keek toe hoe een cipier de celdeur opendeed en een jongen de cel in wierp. Noels benen gingen over de rand van zijn bed terwijl hij de jongen aandachtig van top tot teen bekeek. Hij leek niet ouder dan Noel. Misschien één jaar, misschien even oud. Hij stelde zich voor als Patrick. Noel trok een wenkbrauw op. No way dat hij vriendjes ging worden met criminelen. Noel schonk de jongen geen blik meer waardig en ging weer op het bed liggen. De bal stuiterde terug tegen het plafond en belande in zijn handen. Noel wist dat het niet lang meer zou duren of de cipiers zouden gek worden en de bal afnemen.


    kindness is never a burden.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Heel prettig. Mijn celgenoot negeerde me totaal. Ik vond het wel fijn. Ik hoefde ook echt geen vrienden te zijn met een crimineel. Dat ik mijn familie en ex-vriendje beschermde betekende niet dat ik een bad ass crimineel was. Ik kroop in het raamkozijn en staarde door de tralies naar buiten. Ik hoorde hier niet en wilde ook helemaal hier niet zijn, maar ja. Dat ik eigenlijk een hele lieve jongen was dat geloofde de rechter niet. Ik zuchtte weemoedig. Buiten regende het ook nog, wat hier niet beter maakte. Net als mijn celgenoot die met een bal zat te kloten. "Kan je daarmee ophouden? Ik hoor hier niet en dan zorgt er ook nog een of andere malloot voor dat ik koppijn krijg. Eerlijk gezegt heb ik daar echt geen zin in." Ik had vanacht slecht geslapen, en had dus maar een kort lontje, anders zou dit heel anders zijn gegaan. Ook omdat ik in mijn achterhoofd wist dat ik eerst maar eens de eerste nacht zou moeten overleven voordat ik de rest van mijn leven hier zou doorbrengen.


    Bowties were never Cooler

    Noel Shelley | 18
    De jongen, Patrick ging in het raamkozijn zitten en staarde naar buiten. Noel hoorde het getik van de regen. Hij stopte met de bal toen Patrick geërgerd zei,"Kan je daarmee ophouden? Ik hoor hier niet en dan zorgt er ook nog een of andere malloot voor dat ik koppijn krijg. Eerlijk gezegt heb ik daar echt geen zin in." Noel rolde met zijn ogen en ging gewoon lekker door met zijn bal. "Nou, dat maakt ons 2." mompelde hij. Noel betwijfelde of Patrick het gehoord had. Hij was even onschuldig als Patrick beweerde. Dat mes in zijn hand kwam door de drank, evenals de steken die hij zijn lief en zus toediende. Noel hield op het met stuiteren en sloot pijnlijk zijn ogen. Zijn lief, zijn zus. Hij had ze vermoord. Toch een reden waarom hij hier zat. Een traan gleed over Noels wang terwijl hij verder ging met de bal.


    kindness is never a burden.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik hoorde zijn andwoord. Blijkbaar vond hij ook dat hij hier niet hoorde. Hij leek me opzich ook geen jongen voor de gevangenis. Net toen ik me omdraaide om te vragen waarom hij hier eigenlijk zat zag ik een traan over zijn wang lopen. Ik stond op van het raamkozijn en ging naast het bed staan, zodat ik hem aan kon kijken. "Wat is er?" Ik wist niet eens hoe deze jongen heette maar hij leek me nu weinig kwaad in de zin. Je wist het hier natuurlijk nooit zeker, maar deze jongen zag eruit alsof hij zichzelf aan het doodmartelen was. Ik kon dat gewoon niet aanzien. Hoe slecht iemand ook had geleeft. Zelfs die bal kon me nu niks schelen. Hij had pijn en ik kon het niet verdragen.


    Bowties were never Cooler

    Noel Shelley | 18
    Noel draaide zich met zijn rug naar de jongen toe. "Wat gaat jou dat aan?" vroeg hij stug. Waar moeide die Patrick zich ook mee. Dat waren zijn zaken niet. Het was Noels leven en Patrick moest zich er buiten houden.


    kindness is never a burden.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik kreeg een of andere bitchy reactie terug. "Sorry hoor dat ik niet wil dat anderen lijden. Dat jij nou zo'n bad ass crimineel bent kan me niks bommen. Ik ben het niet en als je daar problemen mee hebt vraag je de cipier maar om een andere celmaat." Ik was normaal echt niet zo gemeen en bitchy, maar als je bitchy tegen mij ging doen, dan kan ik nog wel eens in queen bitch herself veranderen.


    Bowties were never Cooler

    -> Mijn Topic's.

    (Ik heb twee cipiers, naar wie kan ik een van de twee sturen? ^^)