• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik keek hem aan toen hij zijn andwoord naar me siste. Op een of andere manier snapte ik hem. Hij kwam op voor iemand om wie hij gaf. Dat stond bij mij toch hoog in het respect vaandel. "Rustig maar, dude. Als ze zo veel voor je betekent zal ik haar geen haar krengen en zelfs geen slecht woord over haar zeggen." Ze had gezegt dat we moesten proberen met elkaar overweg te kunnen gaan. Waarom zou ik niet de eerste stap zetten? Ik wilde hier echt niet al die jaren zitten met een jongen die me haatte tot op het bot. Zeker niet een die dezelfde moralen leek te hebben als ik...


    Bowties were never Cooler

    Noel Shelley | 18
    Noel liet zich terug achterover vallen. Die gast had echt een dubbele persoonlijkheid. Ene moment bot en bitchy, het ander vriendelijk en respectvol. "Whatever," mompelde Noel dan maar en draaide het balletje rond in zijn handen. Hij vroeg zich af wanneer het eten was. Hij had honger. Noel besloot vriendelijk te zijn, dat paste beter bij zijn imago. En hij was gewoon zo. Je kan niet veranderen hoe je bent. Hoe geërgerd en neergeslagen je je op dat moment ook voelt. Al bij al was de reden van zijn irritatie ook de vrijlating van die andere gast waarmee hij samen in een cel zat geweest. "Waar kom je vandaan?" vroeg Noel dan maar en sloot zijn ogen.


    kindness is never a burden.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik keek om toen de andere jongen opeens tegen me begon te praten. Ik was best gemeen tegen hem geweest, zo was ik normaalgesproken niet, maar ik had een slechte nacht gehad en voelde me verschrikkelijk. Niet qua spijt, maar meer omdat ik mijn geliefden achterliet. Hij vroeg waar ik vandaan kwam. "Pittsburgh. Jij?" Ik had eigenlijk best veel heimwee, maar ik probeerde het niet ter laten merken. Ik miste mijn lieve stiefzusje en mijn beste vriend aka haar vriendje Charlie. Ik draaide me wat naar hem toe. Ik kon eerlijk gezegt wel een vriend hier gebruiken, aangezien Charlie nog thuis in Pittsburgh zat en Sam in Penn. State University.


    Bowties were never Cooler

    Noel Shelley | 18
    "Engeland." zei Noel. "Ik ben geboren in Londen." Hij dacht pijnlijk aan zijn ouders. Zijn ouders die hem niet meer wilden zien. Die hem haten en hem liever dood willen.

    |Boem. En toen had ik geen inspiratie meer. -.- |


    kindness is never a burden.

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik keek hem aan. Hij had weer die blik in zijn ogen. Ik besloot dit gesprek maar over een andere boeg te gooien... "Hoe was de vorgide gast die hier sliep?" Ik gokte dat hij niet alleen had gezeten.

    [ik ook niet XD]


    Bowties were never Cooler

    Errin Hope Lyna

    Ik loop het centrale gedeelte in. Ik zie een jongen tegen een muur aanstaan. Hij draagt het uniform van een cipier, maar ik heb hem nog nooit gezien. Er worden nog een paar gevangenen binnengebracht. Mijn blik volgt ze. Bij een iemand zie ik tranen in de ogen. Ik zucht. De nieuwe cipier komt naar me toe. Wat moet ik doen?

    ( ziek vandaag >.< Nask leren en lekker verhalen schrijven :3 )

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 11:31 ]


    I will keep watch.

    |Veel beterschap Ann. ^-^ Als je wil kan ik Jer naar Errin sturen?
    @Miriam: Lol. XD
    PS: ik noem mensen liever bij hun naam, dat is gezelliger. ^-^ |
    Noel Shelley | 18
    "Hoe was de vorige gast die hier sliep?" vroeg Patrick toen. Noel haalde zijn schouders op. "Anders dan jij." Eigenlijk was hij helemaal zo slecht nog niet geweest, maar alleen het feit dat hij minder lang kreeg dan Noel vond Noel verschrikkelijk. Noel was dronken geweest! Die gast had alleen een heel erg goede advocaat. "Hij was-" Noel twijfelde aan de juiste woorden. "Apart en opvliegend." besloot hij dan. Dat was niet gelogen. Er waren dagen dat Noel in het hoekje van de cel kroop omdat Jonas -want zo heette hij- weer met stoelen zou beginnen gooien op hem. Gelukkig waren er altijd wel bewakers in de buurt geweest. En toen kreeg hij vrijlating.


    kindness is never a burden.

    ( Thanks :) Dus de volgende dag is aangebroken, zodat Jer en Errin elkaar ontmoeten of.... wat had jij in gedachten?)


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    ( Thanks :) Dus de volgende dag is aangebroken, zodat Jer en Errin elkaar ontmoeten of.... wat had jij in gedachten?)


    |Ja, dan gaan ze gewoon beiden werken en hebben samen een dienst of zo? (: |


    kindness is never a burden.

    ( Klinkt goed :) dus de eerste nacht is officieel afgelopen?)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 11:17 ]


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    ( Klinkt goed :) dus de eerste nacht is officieel afgelopen?)


    |Hmm... Ik denk het niet want er zijn nog een aantal mensen die pas vandaag beginnen met de eerste nacht. |


    kindness is never a burden.

    ( Ja... :( Waarom ben jij eigenlijk online? Ziek/vrij?)


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    ( Ja... :( Waarom ben jij eigenlijk online? Ziek/vrij?)


    |VAKANTIE! WHOEHOE! Lowl. België heeft vrij. (; |


    kindness is never a burden.

    ( Serieus -_- Hoelang?)


    I will keep watch.

    |Een weekje. Maandag weer school. ^-^
    We gaan wel een beetje off-topic... |


    kindness is never a burden.