• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Corallo schreef:
    (...)

    (De gene die op Drew lijkt? ;d)

    [JAAAAAAAAAAA <3
    How they're going to meet? (wbw)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy schreef:
    (...)
    [JAAAAAAAAAAA <3
    How they're going to meet? (wbw)]


    (Tsja, wie weet? ^^)

    Noel Shelley | 18
    "Noel, je weet best dat ik dat niet kan," zei Errin toonloos. Haar blik ging van Patrick naar Noel. "En trouwens, wees maar blij dat er iemand is met wie je kan praten over dingen waar diegene ook wat over weet. Ik weet dat je dat niet wilt, maar praten helpt enorm. Geloof me," zei Errin vervolgens. Noel duwde zich overeind en zwaaide zijn benen over de rand van het bed. "Ik vind hem eerder vervelend. En wat helpt praten nou? Ik zit hier vast en niemand geeft nog een shit om mij." Praten hielp misschien wel, maar alleen met Errin, niet met Patrick. "En neem anders in ieder geval die bal weg. Ik wordt er helemaal gek van." zei Patrick. Oh kijk, het spreekt. Noel rolde met zijn ogen. Het lieve, charmante kereltje die hij altijd was was nu verdwenen. "' Die bal' neem ik niet af," zei Errin en Noel lachte geluidloos waarna hij terug ging liggen en de bal terug tegen het plafond gooide.


    kindness is never a burden.

    Corallo schreef:
    (...)

    (Ik heb nog niet gezegd wie, maar als Michelle het goed vindt, gaat Ivar (Quinto) naar Dakota en Rady (Drew) naar Roselyn.

    Edit; Posts komen sws morgen, sorry.)


    Oké dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Errin Hope Lyna

    'Ik vind hem eerder vervelend. En wat helpt praten nou? Ik zit hier vast en niemand geeft nog een shit om mij' zegt Noel. Ik zucht. Dacht hij dat nou werkelijk? Dat niemand om hem gaf? Dat stak. Ik wist dat hij vertrouwen in mij had, maar dat hij zich zo tegen anderen keerde... Ik zal het er later over hebben, denk ik bij mezelf.
    Ik zie Noel genieten van het feit dat ik dat ding niet afneem. Hij gaat nonchalant weer verder met het gooien. Ik keek naar de nieuwe.
    'Hoe heet je?' vraag ik.

    ( het kan even duren voordat ik weer online kom, moet gaan slapen :3, misschien nog een beetje topic en dan weer verder morgen)


    I will keep watch.

    Corallo schreef:
    (...)

    (Tsja, wie weet? ^^)



    [Oh god, dat wordt dus een herhaling van Alcatraz >.<]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    (...)


    [Oh god, dat wordt dus een herhaling van Alcatraz >.<]

    [Lol :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ezra Patrick Miller | 18
    Ik zucht als de cipier zegt dat ze de bal niet afneemt. Nouja, dan moest ik er maar mee leren leven. Ik ging weer in het raamkozijn zitten en staarde naar de regen buiten. Dat gesprekje met de cipier heeft aan mij ook wel duidelijk gemaakt dat die gast me echt niet mocht. Ik vond het vre4emd, normaal gesproken mocht echt iedereen me. Tot ze of te weten kwamen dat ik gay was of ze mijn idiote kant leerde kennen. Voor de rest vond eigenlijk iedereen me aardig. Ik zuchtte nog eens en besloot maar geen gesprek meer aan te knopen, ookal werd ik gek van de stilte. Ik keek naar de cipier toen ze plots een vraag stelde. Was ze er nog? "Ezra Patrick Miller," ik gaf de cipier maar mijn volledige naam, "maar als iemand me hier Ezra noemt doe ik hem of haar iets." waarschuwde ik haar. Ik kon er echt niet tegen als iemand dat deed.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 22:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Lol :'D]


    [Het is gewoon nogal onnozel als het hier precies hetzelfde gaat. Kan je net zo goed daar verder gaan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    (...)

    [Het is gewoon nogal onnozel als het hier precies hetzelfde gaat. Kan je net zo goed daar verder gaan]

    [Wie zegt dat dat gaat gebeuren..? :')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Errin Hope Lyna

    Ik vind het ook weer lullig voor Patrick. Maar wat kon ik zeggen? Ik nam een diepe hap lucht.
    'Noel, wees aardig voor Patrick, oké?'
    Ik ging even de cel in en liep naar Patrick toe.
    'Hij is af en toe moeilijk, maar je red het wel' Ik schonk hem een glimlach.
    Ik liep naar het stapelbed waar Noel met dat balletje lag te stuiteren.
    'Verwelkom hem toch. Misschien kunnen jullie eens goede vrienden worden' zei ik kalm en vriendelijk.
    Ik liep weer naar de deur. Voordat ik de deur uitliep, dacht ik aan iets.
    'Als jullie er samen echt niet uitkomen, kom in de lunchpauze naar me toe. Noel, je weet me te vinden'
    Ik knikte, deed de deur op slot en liep weg. Het was goed om weer even met Noel te praten. Het voelde alsof hij een goede vriend van me af, ookal wist ik dat zelf nog niet eens zeker. Maar ik miste hem toen ik weer in het centrale gedeelte was. Misschien moest ik maar gaan proberen te promoveren voor pschychologe. Met mijn studie zou dat zeker lukken.

    ( Nu moet ik echt gaan... Tot morgen :3)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 8:34 ]


    I will keep watch.

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Wie zegt dat dat gaat gebeuren..? :')]


    [Daar lijkt het in iig wel op ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    (...)

    [Daar lijkt het in iig wel op ;p]

    [Oké.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ezra Patrick Miller | 18
    De vrouw praat nog wat over dat de jongen, die blijkbaar Noel heet, eigenlijk wel aardig is. Ik haal een wenkbrauw op. Zou zij soms een relatie met hem hebben ofzo? Ze zijn in ieder geval meer dan bekenden van elkaar. Dat zag ik zo. "Tot lunch dan." Ik rolde mijn ogen en ging weer naar buiten zitten staren. Ik wist dat ik deze gast waarschijnlijk niet moest uitlokken, maar ik kon toch niet laten toen de cipier weg was om te vragen: "Heb je haar soms genomen ofzo?" Ik draaide me niet om om naar hem te kijken, maar ik wist toch vrij zeker dat hij wist dat hij me had gehoord.


    Bowties were never Cooler

    Noel Shelley | 18
    Noel knikte braafjes,"Altijd." zei hij niet erg overtuigend. Errin ging de cel binnen, iets wat veel cipiers vaak niet deden, maar zij wel. Eerst liep ze naar Patrick toe. Noel besloot hem vanaf nu Ezra te noemen. Het was niet erg vriendelijk, maar ach... Toen liep Errin naar Noels bed toe. Hij wierp het balletje tegen het plafond. "Verwelkom hem toch. Misschien kunnen jullie eens goede vrienden worden," zei ze kalm en vriendelijk. "Tuurlijk." mompelde Noel op dezelfde toon als toen hij 'altijd' zei. Ze liep terug de cel uit. "Als jullie er samen echt niet uitkomen, kom in de lunchpauze naar me toe. Noel, je weet me te vinden." Noel lachte naar haar en het gedok van het balletje was weer te horen. Ze knikte, deed de deur op slot en liep weg. Errin was leuk. Ze was lief en vriendelijk en was misschien wel de enigste die nog wat om Noel zou kunnen geven. "Heb je haar soms genomen of zo?" vroeg Patrick. Noel veerde overeind. Zijn ogen werden spleetjes. "Errin is de enige hier die vriendelijk is tegen mij en anderen." siste hij. "Waag het niet verkeerd over haar te zeggen."

    |Tot morgen! ;D |

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 22:17 ]


    kindness is never a burden.