• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Williams
    Als hij dan ook klaar komt vertraag ik langzaam het tempo en rol dan van hem af en ga dicht tegen hem aanliggen en glimlach en doe ook even mijn ogen dicht. 'Dat was zeker "wow".' zeg ik dan ook nog licht hijgend en open dan mijn ogen weer en grijns. 'Misschien.' zeg ik dan en en druk een kort kusje op zijn lippen en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borstkas.

    Mario 'Alex'
    "Ik hou van je, nooit vergeten." fluisterde ik, terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg en gelukzalig mijn ogen sloot.
    Haar lichaam tegen me aan, het geluid van haar ademhaling, de gedachte dat ze me vergaf,... Het maakte me allemaal zo blij.

    {euhm... Mary Sue?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Weetje dat dit best wel eens nog voordelig kan uitlopen voor Naom, whaha! XD Maar Deem is on, maar reageert niet... Heb haar ook al een berichtje gestuurd.. Maar ik heb wel al gereageerd op Mario en Leslie met Charlynnen Josh. (;]

    [Zie nu pas reactie Mario, ga ik nu op reageren. XD]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mary Sue is wanneer iemand zijn of haar personage perfect maakt. Alles wat diegene doet lijkt perfect, of de handelingen die ze doen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [IK BEN SCHEEL.

    Waar staat die reactie? XD

    En ik ben bezig met een verhaal :3 tamtamtammm. Het is voor een wedstrijd hier op Q ^^ Voor het eerst dat ik aan een schrijfwedstrijd mee doe en waarschijnlijk faal ik toch wel :')

    MAG IK LATEN ZIEN WAT IK TOT NU TOE HEB? ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Hij kon me verdomme niet eens recht aankijken!
    "Oh, ja, je kon echt zelf lopen! Dat zag ik wanneer je door je benen zakte!" riep ik kwaad. "Wie is nu koppig?!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Mario 'Alex'
    "Ik hou van je, nooit vergeten." fluisterde ik, terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg en gelukzalig mijn ogen sloot.
    Haar lichaam tegen me aan, het geluid van haar ademhaling, de gedachte dat ze me vergaf,... Het maakte me allemaal zo blij.

    {euhm... Mary Sue?}


    Charlynn Williams
    Ik glimlach. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan en
    Mijn glimlach wordt nog breder. 'Ik zal het niet vergeten en jij ook niet dat ik van jou hou.' zeg ik dan zacht en ga dan even rechtsposities zodat zijn arm even van me afglijdt. Dan rijk ik met mijn hand naar de deken, maar kom er net niet bij, fijn, nu moest ik opstaan, ja, ik ben lui, ik heb me net al zwaar moeten inspannen. Uiteindelijk sta ik dan toch op en pak de deken en ga weer tegen hem aanliggen in zijn armen en sla dan de deken over ins heen, gewoon om onze lichamen even te bedekken en leg dan weer mijn hoofd tegen zijn borstkas en sluit mijn ogen weer en maak even een goedkeurend geluid. Dit voelde goed, was fijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {laat maar zien en wie doet er dan zo Mary Sue?
    (want ik lees niet alle reacties en zo...)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [IK BEN SCHEEL.

    Waar staat die reactie? XD

    En ik ben bezig met een verhaal :3 tamtamtammm. Het is voor een wedstrijd hier op Q ^^ Voor het eerst dat ik aan een schrijfwedstrijd mee doe en waarschijnlijk faal ik toch wel :')

    MAG IK LATEN ZIEN WAT IK TOT NU TOE HEB? ;D]


    [Sure, ben benieuwd. ;D Een of twee pagina's terug.]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze is gewoon kwaad op me en ik kijk haar dan strak aan. Mijn ogen zijn vernauwd en ik klem mijn kaken op elkaar.
    'Dát kwam doordat ik niet gelijk kon lopen en al die tijd op mijn benen moest steunen omdat jíj bazig over me deed,' zeg ik dan, ik begin nu ook boos te worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Opdracht 1
    Voor opdracht 1 is het de bedoeling dat je één van de onderstaande teksten gebruikt voor een verhaal. Let wel op! Tekst 1 moet in het midden van je verhaal gebruikt worden, tekst 2 aan het begin van je verhaal. Wees creatief! De tijd van je stukje mag je aanpassen, maar de rest moet gelijk blijven! Succes!

    Dat is de opdracht :Y)

    Ik heb tekst 1 gekozen :3

    Gespannen keek ik naar de brief in mijn handen. Het geheel zag er gehaast en wazig uit, waardoor de brief een trieste indruk maakte. Ik had per ongeluk de inkt uitgeveegd en een paar tranen op het papier laten vallen, maar de brief was alsnog leesbaar. Voorzichtig deed ik de brief nu in de enveloppe en zette die op de keukentafel. Verlangend keek ik naar het messenblok op het aanrecht, maar wende snel mijn blik af. Ik moest nog iets doen.

    Dat is dat stukje tekst :3

    En ik heb zelf het begin alvast geschreven (wordt nog aangepast hoor)

    Ik ren weg, zoals gewoonlijk, maar dit keer is het voor het laatst. Dit is de laatste keer dat ik weg ren. De steegjes lijken krap, maar ik ken ze door en door, weet welke steen er iets uit steekt, weg gezakt is, verdwenen is. Ik weet waar ik heen moet, hoe ik er moet komen, hoe ik er kan komen. Ik kijk vluchtig achterom, maar daar verlies ik tijd mee. Er lopen tranen over mijn wangen, ik zou de wind de schuld kunnen geven, maar ik weet zelf dat het echte tranen zijn. Emotie. Iets wat je altijd angstvallig probeert weg te stoppen als het leven grofweg gezegd klote is.


    I KNOW XD IT SUCKS XD Maar ik vind het gewoon leuk om te schrijven (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:12 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Zo kon ik hier nog lang liggen. Gewoon, ogen gesloten en Charlynn vlak bij mij.
    Mijn hand streelde zacht over haar arm, terwijl de glimlach op mijn gezicht vast bleef plakken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Opdracht 1
    Voor opdracht 1 is het de bedoeling dat je één van de onderstaande teksten gebruikt voor een verhaal. Let wel op! Tekst 1 moet in het midden van je verhaal gebruikt worden, tekst 2 aan het begin van je verhaal. Wees creatief! De tijd van je stukje mag je aanpassen, maar de rest moet gelijk blijven! Succes!

    Dat is de opdracht :Y)

    Ik heb tekst 1 gekozen :3

    Gespannen keek ik naar de brief in mijn handen. Het geheel zag er gehaast en wazig uit, waardoor de brief een trieste indruk maakte. Ik had per ongeluk de inkt uitgeveegd en een paar tranen op het papier laten vallen, maar de brief was alsnog leesbaar. Voorzichtig deed ik de brief nu in de enveloppe en zette die op de keukentafel. Verlangend keek ik naar het messenblok op het aanrecht, maar wende snel mijn blik af. Ik moest nog iets doen.

    Dat is dat stukje tekst :3

    En ik heb zelf het begin alvast geschreven (wordt nog aangepast hoor)

    Ik ren weg, zoals gewoonlijk, maar dit keer is het voor het laatst. Dit is de laatste keer dat ik weg ren. De steegjes lijken krap, maar ik ken ze door en door, weet welke steen er iets uit steekt, weg gezakt is, verdwenen is. Ik weet waar ik heen moet, hoe ik er moet komen, hoe ik er kan komen. Ik kijk vluchtig achterom, maar daar verlies ik tijd mee. Er lopen tranen over mijn wangen, ik zou de wind de schuld kunnen geven, maar ik weet zelf dat het echte tranen zijn. Emotie. Iets wat je altijd angstvallig probeert weg te stoppen als het leven grofweg gezegd klote is.


    I KNOW XD IT SUCKS XD Maar ik vind het gewoon leuk om te schrijven (:


    [Nee, het ja goed!! En oeps, nu ik het gequote heb kan je het niet meer laten verdwijnen. En bij Nightschool heb ik ook al dingen over haar gehoord... Niet bepaald positief ja...]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {heb het gelezen ;) en ik weet niet echt, zal erop proberen letten

    en het is wel mooi geschreven}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Weerje wat nou echt grappig zou zijn, als iemand nou plotseling binnenvalt bij Ian en Naomi, whaha, Naomi die daar alleen in haar onderbroek ligt enIan met bloot bovenlichaam, whaha. Ja, ben bored dan ga je allemaal verkeerde dingen denken, whaha! XD Ik ben verveeld.. ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze is gewoon kwaad op me en ik kijk haar dan strak aan. Mijn ogen zijn vernauwd en ik klem mijn kaken op elkaar.
    'Dát kwam doordat ik niet gelijk kon lopen en al die tijd op mijn benen moest steunen omdat jíj bazig over me deed,' zeg ik dan, ik begin nu ook boos te worden.

    Nala
    "Daar heb ik godverdomme mijn excuses voor aangeboden! Maar ja, had ik beter niet gedaan, blijkbaar ben je zelfs te koppig op te beseffen dat je koppig bent!" riep ik en de enige reden waarom ik niet bang werd van zijn blik, was omdat ik hem vertrouwde. Toch voelde ik een bepaalde onrust in mijn binnenste roeren, maar ik moest dit afmaken.


    “To live will be an awfully big adventure.”