• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Life Goes On :Y)

    Lol nee Oke, flauw om te zeggen. Want er is iets gebeurd waarvan ik gedacht had dat het niet zou gebeuren... Ik ben een directioner geworden >.>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whaha! Jaimz! Eerst ook al met Ian Somerhalder en nu met One DIRECTION!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [SSHUUUPPP!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [NO.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    =.=

    Reageer nou maar lekker met je perv persoontje :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Grapje hoor Jaimzz... Welkom bij de club:) Maarr... Ik heb besloten dat deze week een kutweek voor me is en dat ik deze week achter me moet laten en dat opgeven geen optie is. Mijn one direction concert komt nog wel. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Omg ik heb net mijn auditie script gekregen voor schoolmusical bovenbouw. En van de kinderen die niet in de derde zitten, zijn het allemaal bitches... Hellup... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Gewoon je best doen Deemz, je kan het wel! ^.^ ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dankje.... Ik heb aan allemaal mensen gevraagd of ik het wel zou doen en nu... Heb ik me opgegeven en... Zucht. Ben ik bang hahahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ii heb al zo vaak auditie gedaan zonder door te gaan. Maar eens dan komt mijn kans wel :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha oké. Ik had ook auditie gedaan voor de kleine avond. Musical voor de onderbouw. Daar had ik wel een rol in. Maar dit is gewoon anders. ben de enige uit mijn klas en tja... Die oudere klassen... Het zijn 4 blaadjes die je moet kennen met tekst. Het gaat over een meisje uit Irak ofzo die terug moet naar Irak en dan klasgenoten. Ik denk dat ik voor de beste vriendin Sarah ga. Ik heb namelijk niet echt een Irak's uiterlijk :) Hahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik glimlachte en lachte bij zijn volgende woorden.
    "Hmm, ik kan niet goed tekenen." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik zal minder online zijn dit weekend en de komende week omdat ik komende week toetsweek heb. Dus chiilaaazzz!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.