• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Maar je bent 17, en ik denk niet dat jij op een kind zit te wachten' Zeg ik en kijk haar dit keer wel aan. En daarbij was het het kind van een engel en een mens, wat zou daar uitkomen? Een normaal kind of een kind met vleugels of iets dergelijks?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Maar je bent 17, en ik denk niet dat jij op een kind zit te wachten' Zeg ik en kijk haar dit keer wel aan. En daarbij was het het kind van een engel en een mens, wat zou daar uitkomen? Een normaal kind of een kind met vleugels of iets dergelijks?


    Sky
    'Wat moet ik anders, het weg laten halen?' Vraag ik dan. 'Dat kan toch ook niet. Het is twee maanden geleden. Kan het dan nog? Volgens mij wel. Maar..' En ik sla mijn ogen neer. 'Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Een kindje weg laten halen. Wat wil jij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Nou dat vastmaken bewaar ik liever voor leukere dingen.' lach ik zachtjes. 'Ben je moe? Anders kunnen we nog samen koken of zo?' zeg ik zachtjes en wrijf even over haar been.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sky
    'Wat moet ik anders, het weg laten halen?' Vraag ik dan. 'Dat kan toch ook niet. Het is twee maanden geleden. Kan het dan nog? Volgens mij wel. Maar..' En ik sla mijn ogen neer. 'Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Een kindje weg laten halen. Wat wil jij?'


    Daniël
    'Ik wil wat jouw gelukkig maakt' Andwoord ik, het was waar alleen wist ik niet of dit haar gelukkig zou maaken.. Of juist het tegenovergestelde effect zou hebben..


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    En met die opmerking doet Jake de stemming omslaan naar iets goeds. Ik geef hem een duwtje. 'Typisch een jongen. En nee ik ben niet te moe dus ja, we gaan samen koken.' Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem dan aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach even en trek haar dan recht. 'Op naar de keuken!' zeg ik vrolijk en kijk dan even in de kasten. 'Wat zullen we eten?' Ik denk even na en draai me dan naar haar om. 'In wat heb je zin?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Dat kan ik niet voorspelen Dan,' zeg ik dan met een glimlachje. 'Ik weet het niet. Ik weet niet wat ik zou moeten beslissen. Ik weet niet eens wat ik allemaal kan verwachten.'

    Les
    Jake trekt me recht en we gaan naar de keuken. Jake kijkt in kastjes en ik glimlach. 'Hm.. Wat dacht je van... Iets met een salade in iedergeval. Daar heb ik zin in. Dus dan mag jij de echte maaltijd verzinnen. Waar jij zin in hebt.' En druk een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Een slaatje dan maar. Ik haal de groenten uit en de kaas, hesp en zo. 'We maken een slaatje.' glimlach ik. Ik begin de salade te wassen en de slechte blaren er uit te halen. 'Wil jij de kaas snijden?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    Ze glimlachte, dat was tenminste iets. Ik had geen idee wat zoiets verschilde van een gewoon kind of een gewone geboorte 'Ik blijf in iedergeval bij je' Zeg ik en duk nog een korte kus op haar lippen.

    {Moet even duits leren.. Ben over een halfuur ofzo terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Hm, ik wil best wel de kaas snijden,' zeg ik met een glimlach. Ik pak de snijplank en de kaas en begin met snijden. 'Wil je er nog iets bij eten?' Vraag ik dan aan Jake. 'Een stokbroodje ofzo?' En ik kijk even naar Jake en snijd dan weer verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [zo terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Ze glimlachte, dat was tenminste iets. Ik had geen idee wat zoiets verschilde van een gewoon kind of een gewone geboorte 'Ik blijf in iedergeval bij je' Zeg ik en duk nog een korte kus op haar lippen.

    {Moet even duits leren.. Ben over een halfuur ofzo terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    'Stokbrood is goed.' zeg ik maar bedenk me dan dat we dat niet in huis hebben en laat er één verschijnen. Normaal doe ik dat niet maar nood breekt wet. nou ja een wet van mezelf dan. Ik snijd het brood ondertussen als ik de sla laat uitlekken en droog die dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Dank je, en als jij niet bij me zou blijven zou ik sowieso me geen raad weten en weet ik veel wat nog keer.' En ik druk ook een kus op zijn lippen en ga dan liggen op zijn bed. 'De pijn is weer weg. En moeten we het vertellen tegen Nathan ofzo?'

    Les
    Ik snijd de kaas verder en als die af is zet ik dat bij de salade en druk dan stiekem een kusje op jake's wang. 'Kusje gestolen,' zeg ik dan. 'En wat nu?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'De tomaten moeten nog gesneden worden, de bonen doormidden snijden,' Ik denk na 'De hesp ook in stukjes, wil je er nog iets in?' vraag ik haar dan en kijk haar glimlachend aan. Ik doe de sla in 2 hogere borden. Spaghettiborden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'