• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Ik kijk naar hem met onzekere ogen. 'Wat bedoel je?' Vraag ik dan. 'Ik zie het aan je. Je denkt ergens aan.' En ik slik een keer als er weer een pijn scheut door me heen gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Niet boos worden als ik het zeg' Zeg ik van tevoren waarna ik haar aankijk. 'Volgensmij was wat ik eerder dacht waar.. ' Zeg ik.. Ze zou wel weten wat ik bedoelde..


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    We komen het huis binnen, het is akelig stil tussen ons en ik zucht een keer zachtjes terwijl ik verder loop. Ik leg mijn tas weg en trek mijn trui uit. Het is lekker warm in huis, en met dit shirtje lukt het wel. Ik bedenk me dan dat ik hieronder die lingerie aan heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    'Hmmm.' Mompel ik dan ook en grinnik even. 'Het is ook geen pretje kan ik je zeggen, mijn familie behoort ook tot een van de oudste engelen, mijn ouders dan.' zeg ik dan en grinnik even. 'Maar ik zie ze dus niet heel vaak, omdat ze altijd zo druk zijn, maar ze zullen altijd voor me klaar staan als er iets of zoiets.' zeg ik dan glimlachend. 'En hoe zijn jouw ouders?' vraag ik dan ook glimlachend. 'En begin jij het niet koud te krijgen?' vraag ik dan, want zelf begon ik het toch wel koud te krijgen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    Ik ga zitten in de zetel en trek haar naast me. Ik schraap mijn keel. 'Vind je het echt zo moeilijk om me niet weg te duwen?' vraag ik haar zachtjes, doelend op het gevoelens verstoppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Hij zegt dat ik niet boos moet worden en kijk hem dan met een verwarde blik aan. Hij kijkt me recht aan. En dan zegt hij het me. 'Ik ben zwanger?' Fluister ik dan en kijk met grote ogen naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Mijn moeder is overleden..' Begin ik, ik was er aan gewend geraakt alleen met mijn vader te zijn aangezien ik toen niet zo oud was geweest. 'Mijn vader werkt bijna de heletijd en is een mens dus begrijpt er sowieso weinig van' Andwoord ik schouderophalend, 'Nee, valt wel mee' Andwoord ik schouderophalend ik had het niet snel koud.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake trek me naast zich in de zetel en zijn woorden doen me pijn. Wil je weten wat ik voel?' Vraag ik dan. 'Pijn. Teleurstelling van jou. Verdriet. En ik duw jou niet weg. Die gevoelens. Als je iets vergeet dan bestaat het niet meer.' Ik sla mijn ogen neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    Hij zegt dat ik niet boos moet worden en kijk hem dan met een verwarde blik aan. Hij kijkt me recht aan. En dan zegt hij het me. 'Ik ben zwanger?' Fluister ik dan en kijk met grote ogen naar hem.


    {Ergens vind ik het best zielig voor Sky XD
    Mijn moeder zegt altijd : 'Wie het kindje krijgt mag het houden' }

    Daniël
    Ik bijt op mijn lip en knik vervolgens en kijk niet meer naar haar gezicht naar naar de grond, het was mijn schuld.. En ook mijn schuld dat ze nu pijn had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik aarzel even. 'Dat laatste is niet waar Les, dat weet je toch. Als je bijvoorbeeld vergeet dat je liefde voelt, is dat dan weg? Nee het is verstopt dan wel, ergens diep in je maar als je zoiets met verdriet doen, woede of iets anders dan komt het erna een tijdje dubbel en dik uit.' zeg ik zachtjes. 'En ik ben niet teleurgesteld... oke ietsje dan maar ik kan nooit lang kwaad of teleurgesteld in je zijn.' ga ik verder. 'Waarom voel je verdriet & pijn?' Ik kijk haar bezorgt aan.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 19:18 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Daarom ben ik dus dikker geworden,' zeg ik dan zachtjes en kijk naar Daniël maar hij kijkt naar de grond. Ik leg mijn hand onder zijn kin en doe hem opkijken en druk dan zachtjes mijn lippen op de zijne. 'Ik ben dan blij dat het in iedergeval van jou is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Maar je bent 17, en ik denk niet dat jij op een kind zit te wachten' Zeg ik en kijk haar dit keer wel aan. En daarbij was het het kind van een engel en een mens, wat zou daar uitkomen? Een normaal kind of een kind met vleugels of iets dergelijks?


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Uiteindelijk lijkt het te verdwijnen, maar je hebt gelijk,' zeg ik zachtjes. 'De pijn en dat verdriet zitten er gewoon. Hoewel het mij pijn doet dat..' Ik zwijg even. Ik weet gewoon niet hoe ik het moet verwoorden. 'I-ik weet het gewoon niet. Jij bent teleurgesteld in me. Dat merk ik aan, je zegt het zelfs. En dat doet pijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zucht en leun wat tegen haar aan. 'Sorry dat ik je pijn doe Les, het was niet mijn bedoeling.' mompel ik zachtjes en druk een kus op haar wang. 'En ik ben nu niet meer zo teleurgesteld, het was gewoon dat eerste moment en ik heb een beetje overgereageerd . Ik wil gewoon niet dat je me buitensluit. Dat heb je nog niet gedaan maar ik was bang dat als je je gevoelens niet meer tegen me zou vertellen, je na een tijdje niets meer zou vertellen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jij hoeft geen sorry te zeggen Jake,' zeg ik dan tegen hem. 'Misschien moet je me gewoon weer vast maken aan het bed totdat ik het niet meer doe,' mompel ik dan en sluit even mijn ogen en leun met mijn hoofd tegen dat van Jake aan. 'Ik zal mijn best doen. En natuurlijk vertel ik je nog dingen.' Leuke dingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.