• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, nope :P Ik had mijn lazy fryday dus heb vandaag mijn inhaal slag gemaakt. nu 7030 woorden. Ik zit weer op schema (yeah)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Nou ja, ik heb 's avonds een film gekeken in plaats van nog wat te schrijven, zoals ik eigenlijk wel van plan was, maar ik heb in totaal toch nog 2,7k geschreven. Ik had een reden nodig om mijn leerwerk uit te stellen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had gister maar zo'n 603 woorden geschreven.. Gosh, ik loop achter. Ik moet deze week dat echt gaan inhalen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Aww, heb je het echt opgegeven? :'[


    Jup, maar ik heb nu ongeveer een heel jaar om over een verhaallijn na te denken, dus volgend jaar ga ik er volop tegenaan :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    CrazyChicken schreef:
    Haha, volgens mij heeft IEDEREEN lazy Sunday gehad.

    Ik heb gisteren bijna 5k geschreven dus ik was wel goed bezig. Vind ik zelf dan :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Heb tot nu toe nog niet kunnen schrijven. Ga nu beginnen.


    Ex astris, sciencia

    Ik kwam er net pas op om een topic over Nano te zoeken, aangezien ik ook mee doe :'D Ik heet Demesio en schrijf aan Fiona.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Nina is niet zo slim is het wel ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Nina is niet zo slim is het wel ;D

    En waarom dan wel niet, Tara? :'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    En waarom dan wel niet, Tara? :'D

    Ah ja dat ze nu pas hier gaar kijken natuurlijk, ik bedoel iemand is er wel zo geweldig slim om dit topic te openen. Maar ja Allooh.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mylintis schreef:
    Ik kwam er net pas op om een topic over Nano te zoeken, aangezien ik ook mee doe :'D Ik heet Demesio en schrijf aan Fiona.


    Nina! <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mylintis schreef:
    Ik kwam er net pas op om een topic over Nano te zoeken, aangezien ik ook mee doe :'D Ik heet Demesio en schrijf aan Fiona.

    Welkom bij het Q-NaNo-team.


    Ex astris, sciencia

    Emrys schreef:
    (...)
    Ah ja dat ze nu pas hier gaar kijken natuurlijk, ik bedoel iemand is er wel zo geweldig slim om dit topic te openen. Maar ja Allooh.

    Ik heb wel betere dingen aan mijn hoofd, zoals een toetsweek. Nou ja, dat is niet echt beter, maar je begrijpt mijn punt wel (:
    Mulford schreef:
    (...)
    Welkom bij het Q-NaNo-team.

    Bedankt!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ah ja oké proefwerkweken maken het wel weer goed. Maar toch leuk dat je er nu bent (nerd)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben een martelscene aan het schrijven. *secretly enjoying every part of it*. En nu ben ik dus bij een punt waar Jeremy wilt uittesten welke van twee dingen meer pijn doen. Dus dat je zout in een wonde doet of nog iets anders.
    Weet iemand nog iets wat wonden meer pijn laat doen?[/i]


    Ex astris, sciencia