• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sonnet schreef:
    Ugh, dit schiet niet op.. ;s

    Zet muziek die je leuk vindt, kijk naar foto's op weheartit, misschien geeft het je inspiratie. En soms doe je er wat langer over. Ik ben kwart over elf vanochtend begonnen met schrijven en ik heb tot nu 2847 woorden erbij geschreven. En dat is dus verspreid over een hele dag.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    NaNoWriMo-site geeft een error D:
    Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Ik denk, ik vul in hoeveel woorden ik nu heb en hij geeft een error D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Reid schreef:
    (...)
    Hoeveel heb je?


    3K, maar het verhaal begint me nu al te irriteren, dus ik denk niet dat ik het hiermee ga halen, het probleem is, dat ik zo snel geen andere leuke verhaallijn kan bedenken...

    PercyWood schreef:
    NaNoWriMo-site geeft een error D:
    Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Ik denk, ik vul in hoeveel woorden ik nu heb en hij geeft een error D:


    Same problem here!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sonnet schreef:
    (...)

    Same problem here!

    Ik word helemaal gek hier D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HIJ WERKT! *doet een dansje*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik word helemaal gek hier D:


    D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ugh, ik denk dat ik het maar gewoon op ga geven, dit gaat voor geen ene meter en ik vind het sowieso niet leuk om aan een verhaal dat ik al had verder te schrijven. :/


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sonnet schreef:
    (...)

    D:

    Hij werkt weer! (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sonnet schreef:
    Ugh, ik denk dat ik het maar gewoon op ga geven, dit gaat voor geen ene meter en ik vind het sowieso niet leuk om aan een verhaal dat ik al had verder te schrijven. :/

    Maak anders een verhalenbundel met allemaal korte verhaaltjes. Zo kan je ook aan je woorden komen en heb je toch een novel geschreven.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Maak anders een verhalenbundel met allemaal korte verhaaltjes. Zo kan je ook aan je woorden komen en heb je toch een novel geschreven.


    Mmm, ja, kan ook, maar ik denk dat ik het toch maar ga skippen, dan ga ik eventjes gewoon heel lang nadenken over een goed plot, en dan doe ik volgend jaar wel mee :Y) Ik ga er nog even over na denken, maar anders heb ik al twee dagen gemist, en moet ik weer dingen gaan inhalen :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ben echt een opgever D:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sonnet schreef:
    (...)

    Mmm, ja, kan ook, maar ik denk dat ik het toch maar ga skippen, dan ga ik eventjes gewoon heel lang nadenken over een goed plot, en dan doe ik volgend jaar wel mee :Y) Ik ga er nog even over na denken, maar anders heb ik al twee dagen gemist, en moet ik weer dingen gaan inhalen :')

    Ach ja, het is altijd je eigen keuze. Ik merk wel van mezelf dat ik bij korte verhalen altijd gemotiveerder ben en sneller schrijf. Ach, je kan ook altijd voor jezelf een soort nanowrimo houden alleen dan kleiner (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb nu iemand gevonden die het begin gaat lezen van mijn verhaal (: En ik heb het ook naar iemand anders toegestuurd die eigenlijk al mijn verhalen leest :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ach ja, het is altijd je eigen keuze. Ik merk wel van mezelf dat ik bij korte verhalen altijd gemotiveerder ben en sneller schrijf. Ach, je kan ook altijd voor jezelf een soort nanowrimo houden alleen dan kleiner (:


    Haha ja, ach, ik ga het nog even aankijken, misschien ga ik wel gewoon met mijn originele idee :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Waarom moet er nou weer net aan NaNoWriMo-site gewerkt worden als ik mijn woordaantal wil updaten zodat ik gaan slapen? D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis