• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nou ja, dan komt dat morgen wel (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sonnet schreef:
    (...)

    Mmm, ja, kan ook, maar ik denk dat ik het toch maar ga skippen, dan ga ik eventjes gewoon heel lang nadenken over een goed plot, en dan doe ik volgend jaar wel mee :Y) Ik ga er nog even over na denken, maar anders heb ik al twee dagen gemist, en moet ik weer dingen gaan inhalen :')


    Ik heb ook al twee dagen gemist, lol. Morgen vroeg opstaan .__.
    Niet opgeven! 't Is maar 1x in het jaar!


    i put the fun in funeral

    Ik heb vandaag al 1700 woorden geschreven en heb nu in totaal bijna 7k. En nu ga ik slapen, want het is twintig voor vier 's nachts. Oeps. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tijd... om te schrijven :Y)
    Goedemorgen iedereen.


    i put the fun in funeral

    Wow, ik ben echt veel te vroeg wakker, maar ik kwam gister niet aan schrijven toe dus ik ga dat maar inhalen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Wow, ik ben echt veel te vroeg wakker, maar ik kwam gister niet aan schrijven toe dus ik ga dat maar inhalen.

    Ik ben van half negen op en ik ga nu ook beginnen.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb mijn verhaal veranderd en ik heb nog geen titel, maar het gaat over een vietnam war veteran die weer terug thuiskomt maar de rest van zijn leven moet leven met post traumatic stress disorder.
    Hebben jullie misschien een goede titel?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Ik heb mijn verhaal veranderd en ik heb nog geen titel, maar het gaat over een vietnam war veteran die weer terug thuiskomt maar de rest van zijn leven moet leven met post traumatic stress disorder.
    Hebben jullie misschien een goede titel?

    Wil je een Nederlandse of een Engelse titel? Aan de woorden die je gebruikt, zou ik naar het laatste gokken, maar ik vraag het toch, voor de zekerheid.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Wil je een Nederlandse of een Engelse titel? Aan de woorden die je gebruikt, zou ik naar het laatste gokken, maar ik vraag het toch, voor de zekerheid.


    Een Engelse, het verhaal is namelijk ook helemaal in het Engels (: Dus als je er een weet, heel erg graag! ^^

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 10:32 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Een Engelse, het verhaal is namelijk ook helemaal in het Engels (:

    Okay. Ik kan niet beloven dat de titels niet cliché gaan zijn, maar ik zal mijn hersenen aan het werk zetten.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Okay. Ik kan niet beloven dat de titels niet cliché gaan zijn, maar ik zal mijn hersenen aan het werk zetten.


    Maakt niet uit! Alles is welkom!
    Mijn ondertitel is sowieso de quote: "Only the dead see the end of the war", misschien helpt dat (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    • Remembrance
    • Semper Fi
    • On The Frontline
    • Battle scars
    ?

    Ik heb niet echt met het thuiskomen gewerkt, maar als je daar liever titels rond hebt, dan wil ik mijn hersenen nog wel eens pijnigen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 10:45 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    • Remembrance
    • Semper Fi
    • On The Frontline
    • Battle scars
    ?

    Ik heb niet echt met het thuiskomen gewerkt, maar als je daar liever titels rond hebt, dan wil ik mijn hersenen nog wel eens pijnigen.


    Ik vind Battle scars een erg mooie! Dat past er goed bij. Als je nog meer weet, dan hoor ik het graag, maar deze is sowieso it op dit moment. Thank you so much!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik vind Battle scars een erg mooie! Dat past er goed bij. Als je nog meer weet, dan hoor ik het graag, maar deze is sowieso it op dit moment. Thank you so much!

    Graag gedaan.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb echt nog twee minuten voor ik naar mijn werk moet D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis