• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik was eigenlijk van plan om een uur geleden al te beginnen, maar ik vind steeds weer een of andere reden om het uit te stellen. Wie kan mij even een schop geven? :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik was eigenlijk van plan om een uur geleden al te beginnen, maar ik vind steeds weer een of andere reden om het uit te stellen. Wie kan mij even een schop geven? :x


    U vroeg om een schop, mevrouw?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)


    U vroeg om een schop, mevrouw?


    Lol, dat gaat echt helpen. Nu kan ik naar woorden graven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Lol, dat gaat echt helpen. Nu kan ik naar woorden graven.

    Of jezelf ingraven zodat je niet afgeleid wordt :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Of jezelf ingraven zodat je niet afgeleid wordt :Y)


    Hm, liever niet. Levend begraven worden staat niet op het lijstje met dingen die ik deze maand wil doen. x')

    Maar ik heb nu 114 woorden geschreven. Dat is niet veel, maar wel íéts. Bedankt voor de schop. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hm, liever niet. Levend begraven worden staat niet op het lijstje met dingen die ik deze maand wil doen. x')

    Maar ik heb nu 114 woorden geschreven. Dat is niet veel, maar wel íéts. Bedankt voor de schop. :'D

    Graag gedaan hoor (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga denk ik niet mee doen, maar ik twijfel nog steeds. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tot zo ver Jeremy en zijn schoenenjacht.
    Met het succes dat een olifant heeft wanneer hij door een straatje van een tiental centimeter wijd wil raken, zocht Jeremy zijn schoenen. De rode all-stars die hij normaal droeg leken een anti-Jeremy campagne te hebben opgezet want hoe hij ook zocht, ze waren in geen velden of wegen te bekennen. De schoenkast had ze niet gegijzeld en onder de zetel was ook geen bewijs te vinden dat ze er ooit waren geweest. De tafel ontkende zelfzeker dat hij ze nooit had gezien en zelfs Jeremy’s bed beweerde niets met de zaak te maken te hebben.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:04 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Tot zo ver Jeremy en zijn schoenenjacht.
    Met het succes dat een olifant heeft wanneer hij door een straatje van een tiental centimeter wijd wil raken, zocht Jeremy zijn schoenen. De rode all-stars die hij normaal droeg leken een anti-Jeremy campagne te hebben opgezet want hoe hij ook zocht, ze waren in geen velden of wegen te bekennen.

    Lol x'D
    Ik heb nu een Erica die de vriend van haar tante erg aardig vindt, maar toch liever geen gesprekje met hem aanknoopt. Dit is ook echt het eerste dat ze tegen hem zegt:
    “Hallo tante Kate. Hallo vriend van tante Kate.” Ik glimlachte en ging in een van de stoelen zitten die er stonden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mulford schreef:
    Tot zo ver Jeremy en zijn schoenenjacht.
    Met het succes dat een olifant heeft wanneer hij door een straatje van een tiental centimeter wijd wil raken, zocht Jeremy zijn schoenen. De rode all-stars die hij normaal droeg leken een anti-Jeremy campagne te hebben opgezet want hoe hij ook zocht, ze waren in geen velden of wegen te bekennen. De schoenkast had ze niet gegijzeld en onder de zetel was ook geen bewijs te vinden dat ze er ooit waren geweest. De tafel ontkende zelfzeker dat hij ze nooit had gezien en zelfs Jeremy’s bed beweerde niets met de zaak te maken te hebben.

    schoenenkast en zelfverzekerd dacht ik dat het was (ik ben wel een Nederlander en ik weet niet of jij uit België komt, want daar zullen dingen vast anders geschreven worden. :3

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:05 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    schoenenkast :3

    Oh, ja. Bedankt!


    Ex astris, sciencia

    Kun je je eigenlijk nog aanmelden? o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    Kun je je eigenlijk nog aanmelden? o.o

    Volgens mij wel...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kidagakash schreef:
    Kun je je eigenlijk nog aanmelden? o.o

    Ja, natuurlijk. NaNo is ook nog maar net begonnen.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Ja, natuurlijk. NaNo is ook nog maar net begonnen.


    Ik twijfel nog steeds erg, haha!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife