• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mulford schreef:
    (...)
    Dat kan ik misschien ook nog doen! Hmm.
    Ik in zes, en dat is nog niet voorgekomen.

    Ik heb een paar fanfics gelezen en daar hadden ze het over Morgan in combinatie met een hond so...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik heb een paar fanfics gelezen en daar hadden ze het over Morgan in combinatie met een hond so...

    Misschien komt het nog. Ik heb het net even opgezocht en als die hond Clooney noemt heeft hij die al van seizoen één. Blijkbaar.
    Tot nu toe is het Hotch geworden.
    Uiteindelijk werd het jonge hondje, Hotch, in staat van beschuldiging gesteld nadat twee opvallend rode schoenen naast zijn mandje opdoken.
    Jeremy strafte het jonge hondje, dat heel erg schattig naar hem opkeek, niet maar glimlachte een zeldzame glimlach.
    “Hé daar, klein profilertje. Zijn mijn schoenen UnSubs?” vroeg hij, op een toon waarop je kleuters en kleine kinderen zou aanspreken. Hij aaide het hondje eens over zijn hoofdje voor hij zich op de grond neerzette en zijn schoenen aandeed.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:32 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Misschien komt het nog. Ik heb het net even opgezocht en als die hond Clooney noemt heeft hij die al van seizoen één. Blijkbaar.
    Tot nu toe is het Hotch geworden.
    Uiteindelijk werd het jonge hondje, Hotch, in staat van beschuldiging gesteld nadat twee opvallend rode schoenen naast zijn mandje opdoken.
    Jeremy strafte het jonge hondje, dat heel erg schattig naar hem opkeek, niet maar glimlachte een zeldzame glimlach.
    “Hé daar, klein profilertje. Zijn mijn schoenen UnSubs?” vroeg hij, op een toon waarop je kleuters en kleine kinderen zou aanspreken. Hij aaide het hondje eens over zijn hoofdje voor hij zich op de grond neerzette en zijn schoenen aandeed.

    Awh, zo is het heel cute. Hotch past er dan ook wel bij ja.
    En het kan zijn dat het hondje gewoon nog nooit genoemd is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Awh, zo is het heel cute. Hotch past er dan ook wel bij ja.
    En het kan zijn dat het hondje gewoon nog nooit genoemd is.

    Waarschijnlijk.


    Ex astris, sciencia

    Valerie watched him, quite impassively, as he slowly slid down against the wall. His body astringent with pain.

    Isn't she just lovely? :'D

    Weet iemand trouwens of de 'astringent' klopt? I'm in doubt...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    Valerie watched him, quite impassively, as he slowly slid down against the wall. His body astringent with pain.

    Isn't she just lovely? :'D

    Weet iemand trouwens of de 'astringent' klopt? I'm in doubt...

    *evil grin* very lovely
    Dat zou zeker kunnen kloppen, al is het volgens mij een niet vaak gebruikt woord.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:42 ]


    Ex astris, sciencia

    Thornfield schreef:
    Valerie watched him, quite impassively, as he slowly slid down against the wall. His body astringent with pain.

    Isn't she just lovely? :'D

    Weet iemand trouwens of de 'astringent' klopt? I'm in doubt...


    Ik had het woord nog nooit gehoord, maar volgens mijnwoordenboek.nl betekent het "bloedstollend, bloedstelpend". Dat klinkt in het Nederlands in ieder geval nogal raar, dus ik zou een ander woord zoeken. (:
    Misschien meer iets in de zin van verlamd?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Mulford Thank you n.n.

    @Square maar bloedstollend is toch bloodcurdling? -even opgezocht-

    Ik ga het gewoon aanduiden in de tekst en verder gaan, aanpassen kan later wel nog en tegen dan heb ik misschien wel een goed woord gevonden :Y)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:45 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Square schreef:
    (...)

    Ik had het woord nog nooit gehoord, maar volgens mijnwoordenboek.nl betekent het "bloedstollend, bloedstelpend". Dat klinkt in het Nederlands in ieder geval nogal raar, dus ik zou een ander woord zoeken. (:
    Misschien meer iets in de zin van verlamd?

    Ik vond samentrekkend op het internet, al kent mijn prisma woordenboek het woord zelf niet.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:44 ]


    Ex astris, sciencia

    Thornfield schreef:
    @Mulford Thank you n.n.

    @Square maar bloedstollend is toch bloodcurdling? -even opgezocht-


    Het is niet ongewoon dat er meerdere vertalingen voor één woord bestaan. Het Engels heeft sowieso veel meer woorden dan het Nederlands.

    Maar ik weet het ook niet zo precies hoor. Zoals ik al zei, dat woord had ik nog nooit gehoord, dus als je denkt dat het klopt moet je vooral niet naar mij luisteren. (krul)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thornfield schreef:
    @Mulford Thank you n.n.

    @Square maar bloedstollend is toch bloodcurdling? -even opgezocht-

    Ik ga het gewoon aanduiden in de tekst en verder gaan, aanpassen kan later wel nog en tegen dan heb ik misschien wel een goed woord gevonden :Y)

    Je kan eventueel twitching gebruiken?


    Ex astris, sciencia

    Officieel mag dat niet, maar dat boeit natuurlijk niet. Ik vind het belangrijker dat er geschreven wordt dan dat iedereen een nieuw verhaal begint. :]


    I know, maar ik heb ook geen zin om een verhaal dat nergens op slaat uit te werken en dat zou ik doen als ik aan het andere idee dat ik had zou beginnen.. :/ Toch zit ik nog te twijfelen, maarja, ik moet nu toch weg dus dan denk ik er op paardrijden wel over na.. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ben net voorbij de 4K! (maar dan ook echt net. Met 24 woorden x'D)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sonnet schreef:
    (...)

    I know, maar ik heb ook geen zin om een verhaal dat nergens op slaat uit te werken en dat zou ik doen als ik aan het andere idee dat ik had zou beginnen.. :/ Toch zit ik nog te twijfelen, maarja, ik moet nu toch weg dus dan denk ik er op paardrijden wel over na.. :')

    Precies, dat vind ik ook!
    Oooh, paardrijden, veel plezier! Ik houd zelf ontzettend van paarden :3


    Felix

    Sonnet schreef:
    (...)

    I know, maar ik heb ook geen zin om een verhaal dat nergens op slaat uit te werken en dat zou ik doen als ik aan het andere idee dat ik had zou beginnen.. :/ Toch zit ik nog te twijfelen, maarja, ik moet nu toch weg dus dan denk ik er op paardrijden wel over na.. :')

    Oeh, ik ga morgen paardrijden (: En daarna werken, dus ik ga nu alvast een zo groot mogelijk voorsprong proberen te behalen, zodat het niet uitmaakt als ik morgen wat minder schrijf (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis