• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ik twijfel nog steeds erg, haha!


    Probeer het anders gewoon. Als je er niets aanvindt kun je altijd weer stoppen, maar als je het niet doet zul je tot volgend jaar moeten wachten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ik twijfel nog steeds erg, haha!

    Je weet nooit als je niet probeert. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar op Young Writers Program kan je je eigen wordcount instellen, als 50.000 toch niet te halen is.


    Ex astris, sciencia

    Square schreef:
    (...)

    Probeer het anders gewoon. Als je er niets aanvindt kun je altijd weer stoppen, maar als je het niet doet zul je tot volgend jaar moeten wachten. (:


    Dat is ook zo, allee ik ben erg druk met school en mijn cijfers zijn nog niet al te best, ik ben bezig met bijlessen en moet mij focussen; het 3e jaar is erg belangrijk voor mij. Maar in de 4e heb ik het evengoed druk, dus... moeilijke keuze. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulford schreef:
    (...)
    Je weet nooit als je niet probeert. Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar op Young Writers Program kan je je eigen wordcount instellen, als 50.000 toch niet te halen is.


    Ik ben 15 sinds 25 juli, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Ik ben 15 sinds 25 juli, haha.

    Hé, ik verjaar ook in Juli! Dan kan je op die site nog inschrijven.


    Ex astris, sciencia

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Dat is ook zo, allee ik ben erg druk met school en mijn cijfers zijn nog niet al te best, ik ben bezig met bijlessen en moet mij focussen; het 3e jaar is erg belangrijk voor mij. Maar in de 4e heb ik het evengoed druk, dus... moeilijke keuze. D:


    Je kunt ook altijd nog aan Camp NaNoWriMo meedoen. Dat is in juni en augustus, geloof ik.
    Maar het valt ook best te doen naast school; doe gewoon eerst je schoolwerk en beloon jezelf dan met wat schrijftijd. Als je het niet probeert, lukt het sowieso niet. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik twijfel trouwens of mijn proloog wel interessant klinkt... Misschien dat ik hem aan het einde nog ga aanpassen...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Guys, Hotch of Rossi als naam voor het jonge hondje van Jeremy? Jeremy's moeder is CM fan


    Ex astris, sciencia

    PercyWood schreef:
    Ik twijfel trouwens of mijn proloog wel interessant klinkt... Misschien dat ik hem aan het einde nog ga aanpassen...

    Daar heb je heel december nog voor, om aan te passen.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Guys, Hotch of Rossi als naam voor het jonge hondje van Jeremy? Jeremy's moeder is CM fan

    HOTCH! Ik hou van Hotch <3
    En anders moet je Reid doen (ja, ik weet dat je die optie niet gaf, maar toch...)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mulford schreef:
    (...)
    Daar heb je heel december nog voor, om aan te passen.

    Point taken. :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    HOTCH! Ik hou van Hotch <3
    En anders moet je Reid doen (ja, ik weet dat je die optie niet gaf, maar toch...)

    :), hmm, Reid voor een hondje. Voor zover ik weet is Reid niet goed met honden.
    Die 'daar is december voor' was niet eh rude-wat is dat woord ook al weer in het Nederlands?- bedoeld ofzo, trouwens.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 15:21 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    :), hmm, Reid voor een hondje. Voor zover ik weet is Reid niet goed met honden.

    Doe Morgan! Ik dacht dat hij later een hond kreeg of zo (ik zit pas in seizoen 5 mensen, vergeef me)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mulford schreef:
    (...)
    :), hmm, Reid voor een hondje. Voor zover ik weet is Reid niet goed met honden.
    Die 'daar is december voor' was niet eh rude-wat is dat woord ook al weer in het Nederlands?- bedoeld ofzo, trouwens.

    Gemeen. En dat weet ik (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Doe Morgan! Ik dacht dat hij later een hond kreeg of zo (ik zit pas in seizoen 5 mensen, vergeef me)

    Dat kan ik misschien ook nog doen! Hmm.
    Ik in zes, en dat is nog niet voorgekomen.


    Ex astris, sciencia