• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.



    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    CrazyChicken - CrazyChicken - Superhelden
    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    Lillium - LadyMoirae - Battle scars
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling


    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.


    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:21 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    PercyWood schreef:
    Ben net voorbij de 4K! (maar dan ook echt net. Met 24 woorden x'D)


    Yay! *O*
    Ik zit nu bijna op 3700 woorden, dus bij mij gaat het ook de goede kant op. Mijn doel voor vandaag is 5k. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat rijdt iedereen hier veel paard dan O_O
    Wat goed iedereen! Wat is eigenlijk het minimale dat je vandaag bereikt moet hebben? 3334 ofzo? Dan zitten jullie allemaal wel goed :]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Wat rijdt iedereen hier veel paard dan O_O
    Wat goed iedereen! Wat is eigenlijk het minimale dat je vandaag bereikt moet hebben? 3334 ofzo? Dan zitten jullie allemaal wel goed :]

    3333, geloof ik


    Ex astris, sciencia

    Square schreef:
    (...)

    Yay! *O*
    Ik zit nu bijna op 3700 woorden, dus bij mij gaat het ook de goede kant op. Mijn doel voor vandaag is 5k. ^^

    Ik wil er gewoon zo veel mogelijk halen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CrazyChicken schreef:
    Wat rijdt iedereen hier veel paard dan O_O
    Wat goed iedereen! Wat is eigenlijk het minimale dat je vandaag bereikt moet hebben? 3334 ofzo? Dan zitten jullie allemaal wel goed :]

    3333 woorden
    Ik rij elke zaterdag en verder ook niet. En in de zomervakantie ook niet want dan is er niet D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    "Van: Deborah Mitchells
    Aan: Erica Whittle
    Onderwerp: Hoe is het in Verweggistan?
    Hallo daar in het Niemands dalletje van een stadje waar je dan ook zit, Erica (serieus, hoe heet dat stadje?),
    Hoe is het daar? Heb je al wat leuke jongens gespot? Heb je al jongens achter je aanlopen? Je moet me echt alles vertellen wat je hebt meegemaakt in die twee dagen dat ik je niet gezien of gesproken heb, Erica!
    Hier is alles nogal saai. Vrijdag ging ik naar school en heb ik met Kelly gelachen om de idiote outfit die onze (jouw oude) idiote Geschiedenisleraar aanhad. Hij liep erbij als een soort Napoleon. Misschien had hij het wel aan omdat het Halloween was… Ik heb geen idee eigenlijk.
    Vandaag (is er eigenlijk een verschil in tijd tussen onze stadjes?) heb ik een beetje rondgehangen in mijn huis, ondertussen Thomas irriterend. Een vriend van hem was er en die vriend is best knap, dus ik heb ze de hele tijd gestalkt om de meest onzinnige redenen. Zo liep ik vlak voordat hij wegging nog Thomas z’n kamer in met de vraag; ‘Hebben jullie het wel veilig gedaan?’. Thomas kon het niet waarderen.
    Nou ja, ik ga maar stoppen. Ik verwacht een uitgebreide beschrijving van je kamer en van alle mensen die je hebt ontmoet.
    Doei!
    Die gekke meid van een Deborah, je weet wel, je beste vriendin.
    Ps. Ik mis je nu al."
    En dat is nou precies een personage waar ik van hou :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben terug^^
    In ben nu over de 4000 woorden, dan had die vier uur autorijden toch iets goeds^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik ben terug^^
    In ben nu over de 4000 woorden, dan had die vier uur autorijden toch iets goeds^^

    Echt wel! Waar moest je heen dan dat je zo lang in de auto moest zitten?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het zo ontzettend leuk om dit topic te volgen, al ben ik zelf geen deelnemer, haha. Maakt dat van mij een stalker ...? Oh well ...
    Het is echt een leuk concept, maar zelf heb ik helaas de tijd niet om mee te doen...
    Waar gaan al jullie verhalen over? (Als ik zo vrij mag zijn (: )


    Raspberry poptarts dude

    Ugh, ik voel me echt zwaar kut, dus ik moet nog schrijven vandaag, zal ook wel weer vanavond worden..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Raspberry schreef:
    Ik vind het zo ontzettend leuk om dit topic te volgen, al ben ik zelf geen deelnemer, haha. Maakt dat van mij een stalker ...? Oh well ...
    Het is echt een leuk concept, maar zelf heb ik helaas de tijd niet om mee te doen...
    Waar gaan al jullie verhalen over? (Als ik zo vrij mag zijn (: )

    "Alles dat ik kan, is datgene dat ik kan."

    Erica's leven was altijd dat van een normaal tienermeisje. Ze ging naar school, ze luisterde naar leuke muziek, keek films met die leuke acteur erin en ze ging elke week trouw naar de manege toe. Haar ouders luisterden altijd naar haar verhalen en ze dwongen haar nooit om nutteloze dingen te doen. Op school behaalde ze goede cijfers en geen enkele leraar klaagde over haar.
    Dat veranderde plotseling.
    Na de dood van haar ouders ging Erica naar haar tante toe, haar enige overgebleven familielid. Het hele leven daar is nieuw voor haar en ze kent er niemand behalve haar tante. Ze is een buitenstaander.
    In het bos vindt ze de rust en stilte die ze nergens anders vindt, de acceptatie die ze zo graag wilde. Maar wat als er een oude vloek over een huis in het bos heen ligt? Wat als zij de sleutelfiguur is tot het breken van de vloek?
    Wat als...

    In "Kleuren der natuur" beleeft een gewoon tienermeisje een avontuur die haar de raarste dingen doet beleven. Ze begrijpt dingen die niemand begrijpt, weet dingen die niemand weet en ze doet dingen die niemand zou doen. Ga mee op avontuur met Erica Whittle, een gewoon tienermeisje.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zo, jullie schrijven niet alleen verhalen snel o.o
    @Lillium: nog bedankt voor de foto 8D


    i put the fun in funeral

    Klinkt spannend...


    Raspberry poptarts dude

    Raspberry schreef:
    Klinkt spannend...

    Haha, momenteel is het nog best saai x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Haha, momenteel is het nog best saai x'D

    In het begin is het dat altijd (: Elk goed verhaal heeft een goeie inleiding nodig (:


    Raspberry poptarts dude