• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    Noralie Anderson
    Ik zucht een keer zachtjes en schuif mijn wiskunde huiswerk opzij. Ik heb in anderhalf uur tijd welgeteld drie opgaven gemaakt. Bagger weinig dus, maar het lukt me gewoon niet. Ik heb meer bijles nodig maar Drew zit nu in de bioscoop gezellig met weet ik veel wie. Ik weet alleen dat ik een blok aan het been van Drew was toen hij het sms'je kreeg, op zijn lip beet en mij toen zei; ik ben uitgenodigd om naar de bios te gaan. Met andere woorden; ik heb eigenlijk geen zin om met je te eten, ik ga liever naar de film. Wat had ik ook anders verwacht? Ik ken hem net een dag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'Ik ben helemaal niet eng' zeg ik met een pruillipje. 'Nou zeg, wie zegt dat dat van mij mag?', zeg ik en grinnik even. Ik denk even na en haal daarna mijn schouders op. 'Kies jij maar' zeg ik met een glimlach en richt mijn blik weer op de film. Eigenlijk had ik best veel niet gezien maar ja, het was wel gezellig geweest. 'Anders kunnen we een filmmarathon houden bij mij ?' stelt hij voor en ik knik enthousiast. 'Dat is nog is een goed idee' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Ik had toch al veel gemist van de film dus dat laatste stukje maakte dan ook niet zoveel meer uit. Ik denk even aan Noralie, die zou nu vast all gegeten hebben dus dat heeft ook geen zin meer. Ik zou er zo nog wel even een sms sturen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:44 ]


    Samuel Lucas McClain.

    "Je moet echt eens ophouden met die pruillipjes, ze maken je schattig, iets wat raar is" zei ik knikkend met een serieus gezicht. Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op, "Ik zeg dat het mocht" zei ik waarna 1 wenkbrauw omhoog schoot. Het was wel iets wat vaker gebeurde. Mijn wenkbrauwen hadden hun eigen leven. Oké, dat was dus gelogen, ze hadden helemaal geen eigen leven. Ik beet op mijn lip om mijn te harde lach in te houden.
    "Wat ? Je twijfelde nog aan me ? Ik heb altijd goede ideeën, ik wil geen twijfels daarover !".

    Andrew Cole

    Ik grinnik even en trek expres even een pruillipje. 'Handig toch?' vraag ik lachend en glimlach daarna even. 'Hmm, nou dan is het goed' zeg ik lachend en kijk grinnik als er een wenkbrauw omhoog schiet. 'Ow sorry, ik zou nooit meer aan je twijfelen, nu goed?' vraag ik lachend. Ik kijk naar de film waar net de aftiteling begint. Ik spring over en er vallen wat popcorntjes op te grond waardoor ik grinnik. 'Kom' zeg ik met een glimlach en trek Sam overeind.

    Noralie Anderson
    Ik loop met een zucht mijn kamer uit naar beneden. Daar tref ik mijn moeder aan in de keuken, kokend. Ze kijkt verbaasd mijn kant op. 'Wat doe jij hier liefje? Moet je niet een jurkje aan trekken en uit dineren gaan?' Vraagt ze dan. Ik schud mijn hoofd, 'Dat gaat niet door. Ik heb afgebeld aangezien de jongen waarmee ik zou gaan blijkbaar er meer in zag dan ik. Veel meer.' Ze snapt wat ik bedoel en knik dan begrijpen. 'En toen stelde Drew, een jongen die ik vandaag heb leren kennen en heel aardig is, voor of ik bij hem wilde eten. Dus ik stemde in. Alleen kreeg hij toen een sms'je of hij mee ging naar de film..' Ik zwijg veelbetekenend. Mijn moeder kan de rest al invullen. 'Had dan even gezegd dat je thuis was, dan had ik voor jou ook eten klaargemaakt.' Ik kijk haar aan. 'Micah, Mason en Lucas wiste-' ik stop mijn zin. Ik zucht een keer, 'die veranderen echt nooit. Ik bestel wel een pizza.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Samuel Lucas McClain

    Hij trok me recht maar ik bleef gefascineerd naar de stoelen kijken. "Ik steel er vannacht gewoon een paar" zei ik tegen mezelf. Klonk vast raar, maargoed. Ik begon te lopen naar de uitgang. Eenmaal buiten zette ik mijn grijze beanie even af waarna ik 2 keer mijn hoofd schudde en mijn hand over mijn haren haalde. Toen ik dat gedaan had zette ik mijn beanie weer op mijn hoofd en keek waar Drew gebleven was. Ik liep achter hem aan. "Mijn auto staat in de ondergrondse parking" zei ik even ter info. Ik had honger, maar dat ging ik hem niet zeggen. Als ik thuis was zou ik wel wat eten.
    "Ik waarschuw je, ik heb werkelijk alle films" zei ik waarna ik even naar hem lachte.

    Andrew Cole

    Ik grinnik als hij zegt dat hij een stoel gaat stelen. 'Doe je best maar' zeg ik lachend en loop achter hem aan naar de uitgang. Ik pak mijn mobiel en denk even na over wat ik Noralie zou smsen. Sorry voor vandaag , Binnenkort (op een dag dat jij kan) kom je bij mij en dan krijg je een 3 sterren menu van chefkok Drew goed? stuur ik haar en stop daarna mijn mobiel weer weg. Ik knik even als Samuel zegt dat zijn in de garage staat. 'Ik heb best honger' mompel ik. ik weet het, ik had net al popcorn en zo gegeten maar toch nu had ik echt honger. 'Dat is mooi, dan kunnen we er genoeg kijken'zeg ik grijnzend en glimlach daarna even.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik stopte met lopen en draaide me naar hem om. "Je hebt gezegd dat je honger hebt" zei ik serieus. Ik keek even rond waarna een lach op mijn gezicht ontstond. "Dan kom ik toch niet compleet vreemd over als ik straks naar de MacDrive rijdt" zei ik grijnzend. We liepen de parking in waarna ik mijn auto instapte en Drew ook liet instappen. "Ik ben trouwens blij dat je dat zei, straks zei je een film waar niemand ooit over gehoord had en dan zat ik daar met mijn uitleg dat ik alle films heb".

    Noralie Anderson
    Terwijl ik richting de living loop krijg ik een sms. Ik pak mijn mobiel tevoorschijn vanuit mijn broekzak en zie dan dat het Drew is. Goh. Me toch niet vergeten. Ik lees het en glimlach dan zwakjes. Ik heb geen goede herinnering aan goed maak etentjes, maar is goed. Doen we! Dan ga ik nu maar eens kijken welke pizza ik ga bestellen. Zoveel keus, zoveel eten.
    Ik stuur het sms'je en stop mijn mobiel weer weg. Geen zin om te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'Ja dat zei ik ja' zeg ik lachend en grijns daarna. 'Nou daar heb ik dus totaal geen problemen mee' zeg ik met een glimlach. Mac was echt lekker! al helemaal als je honger hebt. Ik glimlachte even en stap dan zijn auto in. Ik grinnik even en knik. 'Als het maar een goede film is vindt ik het prima' zeg ik met een glimlach en pak dan mijn mobiel uit mijn zak. Dat weet ik, maar mijn goedmaak etentjes zijn altijd goed, en smakkelijk eten dan, ik had eigenlijk al verwacht dat je al gegeten had. stuur ik terug en stop mijn mobiel in mijn zak. Ik kijk naar Samuel en wacht tot die gaat rijden.

    Noralie Anderson
    Ik lees zijn sms, hij had verwacht dat ik al gegeten had. Mijn vingers zweven even boven de toetsen. Nee, nog niet gegeten. Ik heb heel gezellig wiskunde huiswerk gemaakt. Raad eens hoeveel ik gedaan heb i al die tijd? Wel drie hele opgaven. Maar goed. Morgen weer een dag om wiskunde te maken. Right? Veel plezier/sterkte/succes met wat je ook gaat doen.
    Ik zucht weer en laat mijn mobiel in mijn hand en bel dan de pizzeria. Ik bestel een pizza salami.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen. Chillazz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goedemorgennnn]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Heeyyyyy (: mijn eerste toets zit erop :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijne begint half twee, hoe ging ie?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf