• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [Ik reageer nu!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [yay]

    Noralie Anderson
    'O, dat komt goed uit dat je er zo dichtbij woont. Dan kunnen we ook nog later eten, wat jij wilt natuurlijk. Ik schik me wel naar je, aangezien ik bij jou eet,' zeg ik glimlachend tegen hem. 'Ach, Hayden is nu al lang en breed vertrokken, ik loop morgen wel langs hem ofzo. Aangezien hij me toch nog zou voorstellen aan zijn vrienden.' Ik fluit op mijn vingers en roep dan een keer Frodo. Hij komt naar me toe gerend en springt dit keer gelukkig niet op. Ik maak de riem weer vast en leg dan aan Drew uit waar ik woon. 'Twee minuten hier vandaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'Ja handig toch' zeg ik met een glimlach en kijk even om me heen. 'Die is inderdaad wel vertrokken dus dan moet je dat maar doen' zeg ik met en glimlach en hoor dan mijn ringtone. Ik pak mijn mobiel terwijl Noralie ondertussen Frodo roept. Ik bijt even op mijn lip nadat ik het smsje heb gelezen. Paranormal Activity 4, die film wou ik echt nog heel graag zien. Eigenlijk had ik ook wel zin om naar de bioscoop te gaan maar nu zou Noralie al bij mij eten. Ik kijk Noralie aan, 'Ze vragen me mee naar de bios' mompel ik en bijt op mijn lip.

    Lifeisajoke schreef:

    Samuel Lucas McClain.

    Ik keek haar met een grijns aan en begon te knikken. "Oh jawel, maar hé, je hebt gelukt, je hebt mij nog". Ik sloeg mijn arm om haar nek heen en nam haar mee naar binnen. "En Drew komt misschien ook, dus misschien komt Noralie dan ook, alhoewel, ik weet niet of je die laatste zo leuk vindt". Ik bestelde alvast 2 kaartjes en liep naar de afdeling met eten, want ik gaf toe, tijdens de films had ik altijd enorme honger. "Goed, neem maar wat je wilt, mijn ouders betalen" zei ik grijnzend.


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    'Tuurlijk ik heb jouw, wat een geluk.' zeg ik dan grijnzend en schud even mijn hoofd Dan slaat grijnzen arm rond mijn nek en sleurt me mee naar binnen en ik grijns even. 'Oke.' zeg ik dan als hij zegt dat Drew en Noralie misschien ook komen en haal mijn schouders op. 'Noralie is best aardig.' zeg ik dan en glimlach even, ze is een van de personen waar ik het wel mee kan vinden. Dan bestelt hij de kaartjes en ik bijt op mijn lip, ik haar horror films zo, ik krijg er alleen maar nachtmerrie's van. Ik kijk hem aan en bijt nog steeds op mijn lip. 'Pak maar wat, het maakt me niet uit, ik eet alles.' zeg ik dan ook met een zwakke glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ik hoor een ringtone en kom tot de ontdekking dat het Drew's mobiel is. Ik kijk naar hem en zie hem het sms'je lezen. Hij bijt op zijn lip en kijkt mij dan aan. Hij mompelt dat ze hem mee vragen naar de bios. 'O,' zeg ik dan. Aha. Ik snap het al. En nu ik bij hem kom eten kan hij niet. 'Geen idee wie ze zijn, maar ga maar.' Ik glimlach eventjes naar hem. 'Ik eet wel ergens anders. Dan scheelt dat je ook boodschappen doen.' Ik strijk een lok achter mijn oor en houd Frodo stevig vast. 'Ik wil je niet tot last zijn, dus veel plezier. Dan ga ik maar Frodo thuis brengen.' Ik kijk even naar Frodo. Die hond heeft heel vaak geen energie en wil alleen maar knuffelen als je thuis bent. Maar wanneer hij buiten is bloeit hij helemaal open. 'Ik zie je morgen wel',' zeg ik dan tegen hem en glimlach eventjes en trek dan Frodo mee in de goede richting. Ik ben niet gewenst. Dat was me duidelijk. En dan bedoel ik het niet vanuit Drew, maar gewoon. Dat hij door mij anders niet zou kunnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'heey wacht even!' zeg ik en pak der arm vast. Ik trek er voorzichtig terug, niet zodat ze pijn heeft of zo. 'Ik kan vragen of je mee mag?' stel ik voor en kijk eraan. 'Of wat dacht je van dat je daarna komt om te eten, dan ben je gewoon nog op tijd.' zeg ik met en glimlach en kijk eraan. 'Als je wilt gaan we dan gewoon met ze tweeën naar de mac dan ben je zoizo wel optijd' zeg ik en kijk eraan. ik vond het lullig als het anders niet door kon gaan, zo gaf het haar ook het gevoel dat ze er niet bij hoorde.

    [Moet eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lifeisajoke schreef:

    [Charlyy ? ;p]


    [Zeg maar Naomi. XD
    Sam?!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen en nam vanalles. Chips, popcorn, drinken, smarties, eigenlijk zo goed als alles. Ik rekende af en zocht naar de juiste zaal terwijl ik al het eten probeerde vast te houden.
    "Ze denken dat ik veel vrienden in de zaal heb zitten" zei ik serieus tegen Charly, "En dat terwijl ik niet eens weet of we met meer dan 2 gaan zijn" zei ik grijnzend. Ik liep de juiste zaal in en ging ergens gaan zitten waar ik het goed kon zien.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik grinnik als hij letterlijk bijna alles pakt wat er is. 'Met ik lust alles, bedoel ik niet dat je alles hoeft te pakken.' zeg ik dan lachend en hij gaat naar de juiste zaal en gaat zitten en ik plof naast hem neer en kijk naar het groote scherm voor me en dan weer naar Samuel. 'Alvast sorry als ik me aan je vastgrijp of iets de hele film, want dat zal waarschijnlijk gebeuren.' zeg ik dan al en grijns even. 'En ik denk dat ze inderdaad denken dat we hier met een heel leger gekomen zijn.' zeg ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    [Oh, btw, noem me maar Naïs of iets in die richting xp Alles behalve Anaïs]

    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen, oké, dat was een goeie. "Tja, dan heb ik je waarschijnlijk verkeerd verstaan" zei ik onschuldig. Ik keek even rond en tuitte mijn lippen, "Een heel leger huh ?" zei ik toen ik in de hele zaal welgeteld 5 mensen had zien zitten. De film ging zometeen beginnen, dus ik dacht niet dat er nog overdreven veel mensen bijkwamen. Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op, "Is niet erg hoor, ik hou van knuffelen" zei ik grijnzend.

    [hellowwwww]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [hooooooiiii]

    Lifeisajoke schreef:

    [Oh, btw, noem me maar Naïs of iets in die richting xp Alles behalve Anaïs]

    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen, oké, dat was een goeie. "Tja, dan heb ik je waarschijnlijk verkeerd verstaan" zei ik onschuldig. Ik keek even rond en tuitte mijn lippen, "Een heel leger huh ?" zei ik toen ik in de hele zaal welgeteld 5 mensen had zien zitten. De film ging zometeen beginnen, dus ik dacht niet dat er nog overdreven veel mensen bijkwamen. Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op, "Is niet erg hoor, ik hou van knuffelen" zei ik grijnzend.


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    'Maakt niet uit.' zeg ik dan en kijk dan weer even naar het eten en dan weer naar Sam. 'We genoeg snoep en alles voor een maand tenminste.' zeg ik dan lachend en haal even
    Mijn schouders op. 'Ik bedoelde eten voor een heel leger, een uitdrukking.' zeg ik dan lachend en schud even mijn hoofd. 'Gelukkig maar.' zeg ik dan met een grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp