• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harriet Rianne Bushwell.
    Ik lachte en legde mijn hoofd in mijn nek. Maar in mijn lach was geen vreugde te horen, alleen de kilte en duisternis zoals gebruikelijk. Ik pakte al mijn messen behalve de grootste, en gooide ze allemaal in het lijk. Allemaal raak. Ik besloot dat ik nu wel genoeg had geoefend en trok de messen weer met een ruk uit het kind. Het was nu compleet gehavend. Ik liep terug naar de anderen. Mijn tong gleed over mijn lippen, en ik keek de andere twee vragend aan. 'Vertel mij es, Ayden, wat was jouw beste wapen nou?'

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 8:35 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    BlueHope schreef:
    (Iemand voor Drew of Lila?)

    [Yerik misschien? Alleen moet je wel een huis in zien te komen dat overal op slot zit :')]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ayden Jonathan Witlow || District 2 || Hoorn
    Ik kijk naar Harriet die al haar messen in een lijk blijft gooien, die zit vol moordkracht. 'Vertel mij eens, Ayden, wat is jouw beste wapen nu?' ik wiebel even met mijn wenkbraauwen en ik kijk haar even aan. Ze heeft me ooit wel eens zien trainen, maar ik hield mijn geheim wapen geheim. Nu, om sponsors te trekken zou ik mijn geheim wapen de wereld in te trekken. 'Speren, met messen ben ik redelijk goed.' ik kijk haar inschatend aan, ik weet dat Harriet gewoon alles kan, een echte beroeps. Ik kijk Thomas aan en vraag hem:'Wat is jouw beste wapen?'
    [moet eten]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    [moet eten]

    [Nu pas? :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Harriet Rianne Bushwell
    Hij kijkt me aan met een blik waar ik in denk te zien dat hij denkt dat ik alles kan. 'Messen werpen en boogschieten zijn dan nog mijn sterkste kant. Wapens, daar moet ik het van hebben. Medicijnen, verwondingen, camouflage, verstopplekken zijn niks voor mij. Als ik nooit getraind had, was ik hartstikke dood geweest. ' Vervolgens vraagt hij wat Thomas zijn beste wapen is. Daar was ik eerlijkgezegd ook wel nieuwsgierig naar. En Ayden zou er snel genoeg achterkomen wat Jackson allemaal kon.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lila Chiara Chambers
    Ik wreef even pijnlijk over mijn arm enzuchtte. Ik moets hier weg. Ik kon hier niet blijven, niet zo dichtbij. Of misschien zat iedereen juist zo verweg mogelijk, dan kon ik beter heel dichtbij blijven, dan bedoel ik us bij de hoorn blijven. Maar daar zaten de beroeps. Ik haalde een hand door mijn haar. "Au," Zei ik en stak mijn vinger in mijn mond, " waarom herinner ik het me niet als ik een klipje in mijn haar stop." Zei ik boos tegen mezelf. Ik liep weer naar buiten en keek even goed om me heen. Ik zag niemand, maar dan ok echt helemaal niemand. Ik begon te lopen, al wist ik niet waarheen. Gewoon op de gok lopen, maar wel zo dat ik zeker wist dat ik niemand tegen zou komen. Voorzichtig keek ik om een hoeke. Ik schrok van de kat die daar zat, maar er waren geen andere mensen. Ik haalde opgelucht adem en liep weer verder. Ik stopte met lopen toen ik iets achter me hoorde en keek achterom. Er was niemnd, maar ik wou wel zo snel mogelijk ergens naar binnen. Ik liep naar een deur en probeerde hem te openen. Hij ging niet open. Ik merkte wel dat hij open kon. Ik pakte mijn haar klipje en keek er even goed naar. Vervolgens stak ik hem in het slot. zou het werken?

    (she arrived)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Zucht, zo te zien zijn de beroeps lekker bezig. Julyp staat vast, aangezien ik word genegeerd door Scatach -_-)


    Happy Birthday my Potter!

    Memoria schreef:
    Ayden Jonathan Witlow || District 2 || Hoorn
    Ik kijk naar Harriet die al haar messen in een lijk blijft gooien, die zit vol moordkracht. 'Vertel mij eens, Ayden, wat is jouw beste wapen nu?' ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en ik kijk haar even aan. Ze heeft me ooit wel eens zien trainen, maar ik hield mijn geheim wapen geheim. Nu, om sponsors te trekken zou ik mijn geheim wapen de wereld in te trekken. 'Speren, met messen ben ik redelijk goed.' ik kijk haar inschatend aan, ik weet dat Harriet gewoon alles kan, een echte beroeps. Ik kijk Thomas aan en vraag hem:'Wat is jouw beste wapen?'
    [moet eten]


    Thomas Cooper - District 1 - Hoorn
    "Wat is jouw beste wapen?" vraagt de jongen uit district twee, genaamd Ayden. Ik kijk de groep grijnzend aan en zeg: "Ik kan alles wel," maar vervolg toch met "alhoewel pijl en boog m'n sterkste punt is. En ik ben snel." Ik kijk hun afwachtend aan. Zij waren blijkbaar redelijk goed in alles, dus zou ik een goed team kunnen vormen met hen. Over de jongen die er net was bijgekomen had ik m'n twijfels. Op één of andere manier voelde het niet goed aan hem bij ons te laten komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Treelo schreef:
    (...)
    [Nu pas? :'D]

    [Wij altijd eten heel laat(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rider schreef:
    (Zucht, zo te zien zijn de beroeps lekker bezig. Julyp staat vast, aangezien ik word genegeerd door Scatach -_-)


    (sorreeeeeeeh!
    Ik heb heel veel rpg's -_- ik ben dom, indeed

    Wat moet Louisa doen?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rider schreef:
    Julyp Maryline McCloud - District 4

    Ik merkte dat Harriet Oliver al had geraakt met een pijl en ik wist zeker dat hij dood was. Ik moest toegeven dat het mij echt wat deed, maar ik zou geen zwakte tonen. Huilen of rouwen was niet slim in de arena. Ik was een harten brekende mannenverslinder nu, niet mijzelf.
    Mijn ogen vielen op het kots-meisje dat een steeg inrende. Ik haalde mijn schouders op en rende achter haar aan. Ze was eigenlijk nog niet eens zo heel oud, maar ik zou haar wel aanpakken, dus dacht daar maar niet aan.
    Aangekomen in de steeg zag ik dat hij doodliep, het meisje zat als een rat in de val. Ik keek even achterom, maar er was niemand achter mij aangekomen. Hartstikke veilig voor mij dus. Het meisje had alleen een stok en ik had mijn droomwapen, de drietand.
    'Je hebt wel een goede steeg gekozen,' zei ik vol leedvermaak en ik lachte zachtjes. 'Maar ja, veel meer kan je ook niet verwachten van een kotsend meisje.'


    [@Scatach, misschien kun je hier dan op reageren. Jij had een andere reactie geplaatst, die hier niet op aan sloot. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lorena Maysilee Adams

    na de gong ren ik naar mijn wapen waar ik het beste in ben. ik kan zelf best wel snel rennen omdat ik vaak van mijn broer naar mijn vader moet rennen. ik pak de bijl en wil verder rennen als ik een steek in mijn been voel. ik kijk naar beneden en zie dat er bloed uit mijn been stroomt. ik ren verder omdat ik dan misschien iets kan vinden om mijn bloed te stollen. ik loop richting de straat "hogepol" als ik een raam hoor kapot gaan, snel ren ik daar naartoe. onderweg kijk ik of ik misschien iets zie voor mijn wond maar ik kan niks vinden. ik zie niks in de straat waar ik het geluid vandaan hoorde maar er stroomt bloed van een regenpijp op een van de huisjes. ik klim via de andere regenpijp, waar geen bloed op zit naar het dak, en daar via ga ik naar de schoorsteen waar ik kijk wat daar beneden, waar ik denk dat het geluid vandaan kwam, gebeurde. ik zie daar een meisje naar het raam kijken. ik kan haar ongestoord vermoorden omdat ze mij niet kan zien, maar ik heb me voorgenomen om niemand te vermoorden omdat ik me dan, dat weet ik van mezelf, de rest van mijn leven schuldig ga voelen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Fiona Laura Skies | District 5 | Hoge Pol

    Ik schrok toen ik boven me een geluid hoorde. Ik keek naar het dak, en kroop ineen.
    Het meisje kwam volgens mij uit district 7. Ik wachtte af. Wanneer zou ze haar bijl naar me gooien? Zou ze goed kunnen richten?
    Ik vouwde mijn handen en dacht aan mijn ouders. Mijn broertje. En mijn zus. Ik miste haar nog steeds.
    Ik wist hoe mijn moeder en broertje zouden reageren als ik nu, in de arena, zou sterven. Ik wist nog hoe ík me voelde toen Marian, mijn lieve zus stierf.
    Mijn familie mocht niet nog meer lijden. Ik zou me moeten verdedigen.
    Langzaam kwam ik omhoog. Het meisje stond nog steeds naar me te kijken.
    'Maysilee, toch? Ga je me nog vermoorden? Of kwam je daar niet voor?' Ik schaam me voor mijn stem. Kan ik dan nooit aardig klinken?
    Het is handiger als ik met haar een bondgenootschap sluit. Met vijanden maken bereik je niet veel.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 8:53 ]


    :)

    Fiona Laura Skies

    Ik schrok toen ik boven me een geluid hoorde. Ik keek naar het dak, en kroop ineen.
    Het meisje kwam volgens mij uit district 7. Ik wachtte af. Wanneer zou ze haar bijl naar me gooien? Zou ze goed kunnen richten?
    Ik vouwde mijn handen en dacht aan mijn ouders. Mijn broertje. En mijn zus. Ik miste haar nog steeds.
    Ik wist hoe mijn moeder en broertje zouden reageren als ik nu, in de arena, zou sterven. Ik wist nog hoe ík me voelde toen Marian, mijn lieve zus stierf.
    Mijn familie mocht niet nog meer lijden. Ik zou me moeten verdedigen.
    Langzaam kwam ik omhoog. Het meisje stond nog steeds naar me te kijken.
    'Maysilee, toch? Ga je me nog vermoorden? Of kwam je daar niet voor?' Ik schaam me voor mijn stem. Kan ik dan nooit aardig klinken?
    Het is handiger als ik met haar een bondgenootschap sluit. Met vijanden maken bereik je niet veel.



    Lorena Maysilee Adams || dictrict 7 || dak in de "hoge poll"

    'ja, ik ben maysilee, en ik wil je niet vermoorden, ik heb gehoord dat je goed bent met planten en aangezien ik daar echt niks van weet is het misschien wel handig om een bondgenootschap te sluiten, ook is dat voor ons beiden handiger omdat we dan onszelf meer kunnnen verdedigen.' antwoordde ik haar. ik vond het irritant dat ze er meteen van uit ging dat ik haar ging vermoorden. misschien was het niet echt aardig om meteen te zeggen dat ik haar nodig had omdat ik niks met planten kom, maar het was wel waar en ik wilde eerlijk zijn tegen mijn toekomstige bondgenoot. ik klom naar beneden en vroeg aan haar: "zullen we een bondgenootschap sluiten?" het was natuurlijk wel erg direct maar ik kon haar nog steeds vermoorden, wat ik eigenlijk niet wilde.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet


    Lorena Maysilee Adams || dictrict 7 || dak in de "hoge poll"

    'ja, ik ben maysilee, en ik wil je niet vermoorden, ik heb gehoord dat je goed bent met planten en aangezien ik daar echt niks van weet is het misschien wel handig om een bondgenootschap te sluiten, ook is dat voor ons beiden handiger omdat we dan onszelf meer kunnnen verdedigen.' antwoordde ik haar. ik vond het irritant dat ze er meteen van uit ging dat ik haar ging vermoorden. misschien was het niet echt aardig om meteen te zeggen dat ik haar nodig had omdat ik niks met planten kom, maar het was wel waar en ik wilde eerlijk zijn tegen mijn toekomstige bondgenoot. ik klom naar beneden en vroeg aan haar: "zullen we een bondgenootschap sluiten?" het was natuurlijk wel erg direct maar ik kon haar nog steeds vermoorden, wat ik eigenlijk niet wilde.


    Fiona Laura Skies | District 5 | Tuin in de Hoge Pol

    Ik dacht lang na. Dit meisje leek me aardig. Maar wat had ík eraan als ik met haar een bondgenootschap sloot?
    Aan de andere kant, als ik nee zei, zouden we elkaar wel moeten proberen te vermoorden. En daar had ik geen zin in.
    Ik dacht eraan wat mijn familie zou willen. Bondgenootschap of niet?
    Ik zou haar vragen waarom ik met haar een bondgenootschap zou moeten sluiten. Maar hoe kon ik dat aardig laten klinken?
    "Ehm.. Waar ben jij goed in?" Ik probeerde niet te beledigend te klinken, en probeerde te glimlachen.
    Volgens mij klonk het wel oké. En anders merkte ik het vanzelf.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 9:07 ]


    :)