• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Niet schrikken.' zeg ik zachtjes. Ik vind het wel grappig dat ze het niet geloofd. Ik trek haar voorzichtig tegen me aan en leg haar armen om mijn hals. 'Hou je goed vast.' zeg ik weer glimlachend en zet me af. ik vlieg op en al snel vlieg ik boven de bomen uit, hoger naar de wolken.

    Alexi
    Ik lach en trek me weer terug; 'Weet je... we moeten echt regels maken. Ten eerste. Nu doen we het met condoom.' grinnik ik zachtjes. Ik kan ook de pil pakken maar ik weet bijna zeker dat ik het dan vergeet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik loop op mijn gemak door de gang wanneer ik een visioen krijg. Hoe verrassend. Over Leslie. Maar als ik beter zie is het verwarrend. Ik weet niets meer. En zie haar vallen. Ik schud met mijn hoofd zodra het visioen weg is. Wat is er met haar gebeurd? Maar dan valt het kwartje. Geheugenverlies. Hm.. Misschien leuk om Nick mee te pesten. Ik loop op goed geluk naar de kantine en zie hem zitten. Een glimlach siert mijn lippen en ga bij hem zitten. 'Het ziet er naar uit dat Les je vergeten is,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Dat lijkt me een redelijk voorstel." grinnikte ik en ging toen weer dichter tegen haar aan staan. Ik liet mijn armen om haar middel glijden en drukte een kus op haar voorhoofd, dan op haar lippen en dan in haar nek.
    "Nog iets?" mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij trekt me tegen zich aan en slaat mijn armen om zijn nek. Ik kijk hem aan. 'Schrikken waarvan? Dat we op de grond blijven staan?' Mompel ik dan. Maar dan schrik ik als hij zich ineens afzet en we vallen... Niet. Ik kijk hem met grote ogen aan en klem mezelf steviger aan hem vast. 'L-laat me niet vallen!' We vliegen..?!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik loop op mijn gemak door de gang wanneer ik een visioen krijg. Hoe verrassend. Over Leslie. Maar als ik beter zie is het verwarrend. Ik weet niets meer. En zie haar vallen. Ik schud met mijn hoofd zodra het visioen weg is. Wat is er met haar gebeurd? Maar dan valt het kwartje. Geheugenverlies. Hm.. Misschien leuk om Nick mee te pesten. Ik loop op goed geluk naar de kantine en zie hem zitten. Een glimlach siert mijn lippen en ga bij hem zitten. 'Het ziet er naar uit dat Les je vergeten is,' zeg ik dan.


    Nick
    Ik kijk geiriteerd op als Luna bij me komt zitten en stop mijn mobiel weg,
    'Het ziet er naar uit dat Les je vergeten is' Zegt ze vervolgens, en ik frons.
    'Hoe bedoel je?' Vraag gik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik probeer nog een regel te verzinnen maar kan me niet concentreren door zijn lippen. Als hij me in mijn hals kust bijt ik op mijn lip. 'I-ik.' begin ik zachtjes maar kan mijn zin niet afmaken omdat ik hem alweer vergeten ben. 'Ik kan me echt niet concentreren als je zo dichtbij staat.' stamel ik zachtjes.

    Jake
    'Ik zou je nooit laten vallen Les.' fluister ik zachtjes in haar oor en sla mijn armen iets strakker om haar heupen om mijn woorden te bevestigen. 'En jij kan ook vliegen alleen ben je vergeten hoe.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Owh." mompelde ik spijtig en drukte mijn lippen nog eens in haar nek. "Dan komen die regels wel een andere keer, zeker?" grinnikte ik en duwde haar voorzichtig neer op het bed. Ik liet mijn handen onder de rand van haar shirt glijden en bleef mijn lippen in haar nek drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij slaat zijn armen strakker om mijn heupen en heeft gezegd dat hij me nooit zou laten vallen. Hij zegt dat ik ook kan vliegen maar ben vergeten hoe. Ik heb mijn hoofd tegen zijn borstkas gelegd om een veiliger gevoel te hebben. Mijn hart klopt snel maar na even went het en kijk ik Jake aan. 'Ik geloof je,' zeg ik dan zachtjes en kijk hem aan. 'Hoe ontvouw je ze?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Ik zie dat hij fronst en ik grinnik dan. 'Gewoon zoals ik het zeg. Denk jij anders dan nog dat ze de hele tijd aan je denkt? Ze is met Jake,' zeg ik san. 'Nee oke flauw. Ze is Jake ook vergeten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kreun zachtjes door zijn kussen in mijn hals. Ik voel het bed onder me en zijn handen op mijn buik. 'Is dit gewoon als wraak voor dat kusje op je oor?' mompel ik zachtjes en probeer zijn lippen te vergeten en zo het kreunen tegen te houden. Een zacht kreuntje rolt toch over mijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Gewoon aan denken en het willen.' zeg ik 'Het is heel simpel. Maar ehm... het gaat wel de achterkant van je shirt scheuren als je het nu doet, daarom deed ik mijn shirt uit.' geef ik grinnikend toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Wauw, dankje voor die verduidelijking.' Zeg ik sarcastisch op haar eerste opmerking,
    'Ga je dat nog verder uitleggen of was de uitleg tot daar?' Vraag ik haar weer sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Nee, dit is omdat ik geil ben." mompelde ik. "Maar tenzij die andere reden beleefder is... dan ja, het is wraak." grinnikte ik en drukte dan mijn lippen op de hare, even op haar wang en dan weer in haar nek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Willen vliegen?' Herhaal ik dan. Ik concentreer me erop en dan zegt hij dat mijn shirt dan kan scheuren maar op dat moment ontvouw ik ze al. En niet alleen de achterkant gaat kapot. Heel mijn shirtje gaat aan flarden en ik bloos dan.
    Mijn shirtje valt naar beneden. Ik kijk met grote ogen naar Jake en zie dan de bh die ik aan heb. Een rode die mijn borsten groter doet lijken en hierdoor bloos ik nog meer.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:15 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    'Ach, dat is toch mooi? Dat ze jullie beiden vergeten is?' Zeg ik met een grinnik. 'Nee oke. Ik zal het duidelijk maken. Ik heb haar zien flauw vallen en hoofd zien stoten. Ze heeft complete geheugen verlies.' En ik kijk hem dan aan met een niet gemeende spijtige glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.