• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    'Ach, je doet het toch al,' zeg ik dan grinnikend. 'Je bent normaal al sarcastisch, maar je lijkt nu wel aangebrand. Dus je vindt het rot.' Ik buig me naar hem toe terwijl ik hem aan kijk. 'Dat ze zich jou niet meer herinnert, de goede dingen die je voor haar deed, de leuke dingen die jullie hebben meegemaakt?' Ik wil een reactie uitlokken.

    Leslie Day
    Hij maakt het los en ik houd mijn haar opzij. Hij kijkt me via de spiegel in mijn ogen aan en ik laat mijn armen zakken. Hij vraagt zachtjes of hij nog iets voor me kan doen. Ik kijk zo naar hem in de spiegel. 'Kan je me een slechte herinnering vertellen?' Vraag ik dan. Ik vergeet even dat ik hier nu in een bh sta en mijn trui nog moet aan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze probeerde duidelijk een reactie uit te lokken, en inplaats daarvan maakte ze me alleen maar kwaad.
    Ik schoof mijn stoel naar achter om vervolgens op te staan en de kantine uit te lopen, hopelijk volgde ze me niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik zucht en knik. Ik ga op de rand van het bad zitten. 'Ik weet er niet alles van. Ik ga je vertellen hoe je de eerste keer demon bent geworden en waarom je niet goed met je zus over één komt. Maar ik kan alleen zeggen wat jij me ooit vertelt hebt. Je was verliefd. Op een jongen die Nick heet, hij heeft je op één of andere manier overtuigt om hem jouw te laten veranderen. Die verandering is 3 dagen vol met pijn. Jij doorstond het en hij misbruikte je. Na een tijdje ben je weggegaan van hem. Luna was ook verliefd op hem maar dat wist jij niet. Zij is door een andere man verandert.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik zie dat hij kwaad wordt. Dat is duidelijk in zijn ogen te lezen. Hij loopt weg en ik sta elegant op en loop achter hem aan met afgemeten passen. 'Waarom loop je weg?' Vraag ik in de gang. 'Doet ze je nog iets? Alhoewel. Dat is overduidelijk. De vraag is meer waarom.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik lach zachtjes als ik zijn ongeduld in zijn ogen zie. Ik buig me naar hem toe en fluister zwoel in zijn oor. 'Alles op zijn tijd Ax.' Aangezien hij vastgebonden is moet ik zijn shirt kapot trekken of zo. Ik pak een schaar en knip er een stukje in zodat ik de rest kan doorscheuren. Jammer van zijn shirt dat wel. Ik kus hem weer en druk een spoor van kusjes over zijn borst naar zijn tepel waar ik een rondje rond draai met mijn tong.

    Axton
    Een rilling ging door me heen, toen ze in mijn oor fluisterde en ik sloot even mijn ogen. Ik keek haar weer aan, toen ze mijn shirt kapot scheurde. Ik vond het niet erg, ik kon toch meteen een nieuwe laten verschijnen. Ik bleef haar aankijken, terwijl haar lippen over mijn borstkas gaan naar mijnt tepel en kreun dan zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    ik laat mijn nagels even zachtjes over zijn borstkas gaan naar zijn onderbuik. Aangezien zijn benen niet vast zitten kan ik zijn jeans makkelijk uit trekken. Zijn benen bind ik straks we vast. Ik wrijf zachtjes over de bult in zijn boxer en druk kusjes op zijn sixpack. Ik ga van hem af en begin sensueel te dansen. Ik trek ondertussen mijn shirt over mijn hoofd en begin zo een stripshow.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Ik zie dat hij kwaad wordt. Dat is duidelijk in zijn ogen te lezen. Hij loopt weg en ik sta elegant op en loop achter hem aan met afgemeten passen. 'Waarom loop je weg?' Vraag ik in de gang. 'Doet ze je nog iets? Alhoewel. Dat is overduidelijk. De vraag is meer waarom.'


    Nick
    'Je hebt me al kwaad, wil je nog verder gaan en zien wat er dan gebeurt? Of ben je verstandig en ga je gewoon weg en laat me metrust?' Was mijn enigste andwoord terwijl ik gewoon doorliep.

    {I love Nick :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik zucht en knik. Ik ga op de rand van het bad zitten. 'Ik weet er niet alles van. Ik ga je vertellen hoe je de eerste keer demon bent geworden en waarom je niet goed met je zus over één komt. Maar ik kan alleen zeggen wat jij me ooit vertelt hebt. Je was verliefd. Op een jongen die Nick heet, hij heeft je op één of andere manier overtuigt om hem jouw te laten veranderen. Die verandering is 3 dagen vol met pijn. Jij doorstond het en hij misbruikte je. Na een tijdje ben je weggegaan van hem. Luna was ook verliefd op hem maar dat wist jij niet. Zij is door een andere man verandert.'


    Leslie Day
    Hij begint met vertellen en mijn ogen worden groot. 'Ben ik misbruikt?' Fluister ik en kijk naar mijn eigen lichaam. Ik voel me gelijk vies en besef me dan dat ik nog in mijn bh sta en trek snel de trui aan in de hoop dat gevoel van me af te zetten. 'En die Luna en ik komen niet overeen omdat zij ook verliefd op hem was?' Ik vind het verwarrend en het gevoel van misbruik neemt mijn gedachten over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Lay Hay
    'Ach, het helpt niet voor iedereen, die lijstjes, maar voor mij in iedergeval wel en misschien dus ook wel voor jou.' Ik drink weer wat van mijn cola en wacht op Aurora's antwoord. Dan zegt ze dat ze het niet weet en ik knik. 'Ik denk dat redelijk wat jongens met jou willen gaan,' zeg ik dan. 'Je bent een mooi meisje hoor.' Ik kijk haar glimlachend aan. Misschien dat ik iemand voor haar kan regelen, dat moet toch wel lukken? Ze heeft haar ogen neergeslagen en ik grinnik zachtjes. 'Kom op, ik ben net nieuw op school en ken alleen Nick qua jongens en zelfs ik heb de moed nog niet opgegeven terwijl de tijd dringt! Dan moet er voor jou zeker iemand zijn.'


    Aurora Chloé Gwendoll
    'Ik ga het wel eens proberen.' zeg ik dan en grijns en luister dan verder naar wat ze zegt en drink terwijl aan mijn cola. 'Hoezo denk je dat, zo mooi ben ik niet.' zeg ik dan en kijk haar aan en grijns even. 'En kijk eens naar jezelf.' zeg ik dan en grijns weer. 'En het zal je zeker wel lukken, ik help je wel.' zeg ik dan en knipoog even en grinnik dan. 'Dat klinkt echt triets, zelf de moed opgeven om zelf een date te krijgen, maar wel anderen helpen.' zeg ik dan en lach even.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik weet alleen niet waar laatste reactie Ryan staat....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake S.
    Ik wil haar omhelzen maar ik ben bang dat ze me dan zal wegduwen. Ik kijk haar wanhopig aan. 'Ik weet niet wat ik nu kan of mag doen.' mompel ik zachtjes iets gefrustreerd. 'En Nick is veranderd, het is een vriend van je nu.' zeg ik zachtjes. Ik wil Nick nu niet lopen zwart maken bij haar, hij heeft ook goede dingen gedaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    'Ach, je bent toch wel sarcastisch en afzonderlijk. Vindt anderen dom. Dus laat ik maar niet verstandig zijn,' zeg ik lachend en kijk naar hem en prik hem in zijn zij. 'Vertel op Nickie, therapie nodig?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Ik weet alleen niet waar laatste reactie Ryan staat....]


    {Ik ook niet.. XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zie de blik in zijn ogen. Is hij nou.. Wanhopig? 'Ik voel me vies,' fluister ik dan en sla mijn blik neer. Ik ben misbruikt. Ik weet niet wat te antwoorden op Jake toen hij zei dat hij niet weet wat hij kan of mag doen. 'J-jij hebt me toch niet misbruikt?' Vraag ik dan. En kijk hem aan. 'En hoe kan het dat hij nu een vriend is? Heb ik hem vergeven?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ach, je bent toch wel sarcastisch en afzonderlijk. Vindt anderen dom. Dus laat ik maar niet verstandig zijn.' Zegt ze lachen, -blijkbaar vond zij dit grappig-
    En prikte me vervolgens in mijn zij, 'Vertel op Nickie, therapie nodig?' Vroeg ze vervolgens en ik pakte haar pols vast voordat ze die terug kon trekken en draaide die om net zodat die niet brak.. Maar er was waarschijnlijk maar een paar centimeter voor nodig om hem te breken en dit deed al pijn. 'Laat me gewoon metrust. Duidelijk genoeg geformuleerd?'


    Don't be like the rest of them, darling